2013. május 8., szerda

2.rész-"Mi van?Nem vállalod fel a neved hercegnő?"

*Rose szemszöge *

"Azt a sok meglepődött arcot kellett volna látni.. Főleg egy valakiét.. Aki Niall-t és Harry-t fellökve rohan felém.."
twitter: @Lia_Rose.P: megérkeztünk.<3
Az én lábaim is automatikusan elindultak, minden cuccomat ledobva magam mellé rohantam, hozzá .
A táskáim nagy csattanással értek földhöz.De nem érdekelt, csak rohantam hozzá .Míg végül egy erős   testhez simultam.Karjaiba zárt.
-Édes istenem.-hallottam egy mély rekedtes hangot mellettem..és éreztem könnycseppeket(?).. .
a vállamon..Istenem, sír.
-jaj,nehogy elkezd férfi létedre sírni,mi vagy te anyámasszonykatonája?.-mondtam én is úgy hogy fél füllel hallottam egy ember rötyögését,aki Danielle volt,és közbe az arcunkról törölgettük egymást könnyeit.
-mi van?-hallatszott Dani a hangjában hogy mindjárt elröhögi magát..
- Tudod mennyire hiányoztál hercegnőm?-Erre persze mindenki ránk figyelt..
-és te tudod mennyire hiányoztál nekem  barna hercegem?-Erre még  Dani is odafigyelt..Mikor a kisírt szememmel a többiek felé fordulva, láttam a  meglepődött arcaikat ,és nem tudnak hova rakni engem..
-Te, Liam, ezek nem tudnak rólam..-fordultam felé,meglepödöttséget szimulálva..
-jól tudod, cafka..-egy mély hang szólalt meg ,a tömegből.Zayn.
-öhm..tudod hogy mit jelent az a szó hogy cafka?hogy én cafka? be se mutatkoztam de te, és ti-mutogattam  a tömegre-már elítéltek.!!Mellesleg Zayn,nem én járok egy olyan cafkával aki fűvel-fával megcsal,és TE tudod is ezt, mégsem szakítasz,mert a drága menedzsereteknek jó a kapcsolata vele..szép éjszakákat töltenek együtt csak szólok,ne élj álomvilágban.!-vágtam hozzájuk és Zayn-hez teljes dühvel a szavakat.
-El, Dani,kérlek,gyertek légyszíves,segítsetek.Rose fel fog robbanni és rosszul lesz.Nincs kedvem Zayn-t a kórházba látogatni mert péppé veri..-hallottam már csak Liam hangját és egyre távolabb tőlem.
-HOZZON MÁR VALAKI VIZET.-ordított a bátyám.. egyúttal amit kért,rám is öntötte,-"kijózanodtam"..
-Héló,tök vicces hogy aggódol értem de nem lesz az ami két éve történt.. -mondtam gúnyosan és csurom vizesen a bátyámnak a szavakat.Erre vágytam a legjobban.. hogy magához szorítson,öleljen és ne engedjen el.
-Mielőtt elkiabáltok minden cafkának..khm.-és rá néztem Zaynre,-bemutatkoznék-álltam fel a földről hogy a szemükbe tudjak nézni..
-Lia Rose P. vagyok,és igen engem lökött fel Harry,és Louis, igen , én voltam El telefonjában a kedves Anonymus.-mondtam nekik nyugodtan..Láttam ahogy Louis és Harry El füléhez hajolnak és belekiabálják szegény lány fülébe.-ez a lány gondolatolvasó!-és a hülye visítós röhögésemmel fel röhögtem..
-De legalább igazat beszél.. - Louis röhögésének közepette megölelt aminek nagyon örültem ezért viszonoztam.
-Mi van ? nem vállalod fel a neved hercegnő?-mondta röhögve a bátyám..
-Fontos?Mindenki így ismer..-zavarodottan motyogtam magam elé..
-IGEN.fontos.! szóval hajrá..-mondta tök nyugodtan a drága bátyám..
-jól van.de csak Liam miatt és a  félreértések elkerülése végett.Ami már megtörtént szóval mindegy..-éreztem hogy a testemen két kar összezáródik,megölelt.-majd folytattam..-Lia Rose Payne vagyok.Az ő -mutattam Liam-ra- drágalátos hugicája és nem egy cafka.-néztem rá a tömegre.
Liammal egyszerre néztünk a csapatunkra..Azokon a döbbent arcokon elkezdtünk együtt nevetni..
egyedül egyetlen egy arc mosolygott..a mi drágalátos barátnőnké,Dani-é.
ő kilépett a tömegből és megölelt minket.
-szeretlek titeket ám.-majd a tömegünk egyszerre indult el felénk és ordították - nagy ölelés !.
Ölelésünk közepette egy suttogást hallottam a fülembe..
-bocsánat..nem akartam..- szólalt meg egy mély rekedtes hang mellőlem,majd fülem mellé egy lágy puszit kaptam.A hideg kirázott, beleborzongtam..




2 megjegyzés: