2014. június 3., kedd

36.rész. "és akkor még felém emelsz egy kést.A húgodra..."

Sziasztok !
Bocsi h nincsenek benne képek de gipsz van a jobb kezemen (Livii). A részről annyit h nekem nagyon tetszik amit Dórii írt. :)
Jó olvasást !



*Rose szemszöge.*

Az állam nincs több 300 lakosnál,aminek csak a fele nő,és fele fél,így a másik fele fog az udvarhölgyekkel beállni.
-Készen állsz?.-kérdezte a király,én bólintottam,belém karolt,majd velem együtt lépett ki a tér közepére,fel az emelvényre.Oldalt megláttam Niall-t,Grace-t és Orsy-t.Úgy védték őket,mint az életüket.
-Hát akkor kezdődjék.-fejezte be a mondókáját a király,amiről én lemaradtam.
-Ütem.-beszéltem,és a dobosok,és egyéb hangszeresek elkezdték adni az ütemet,én pedig csak éreztem a zenét,és énekeltem.Imádtam,de csak ilyenkor. Niall szája tátva maradt,és engem figyelt,majd fordultam,megláttam Zayn apukáját, aki engem figyel,óriási szemekkel.Elmosolyodtam,és tovább fordultam,énekeltem.Láttam,ahogy az udvarhölgyek,gyerekek,csinálják utánam.Amikor az elsőnek vége lett,ittam egy kortyot,majd beálltam a következő tánchoz.Fulladtam a meleg és a pára miatt,nem volt elég a víz.A dallam elkezdődött,én pedig átadtam magamat,és ráztam a testemet úgy ahogy tudtam.Énekeltem,és beszálltak a zenészek is.Mutattam a királynak,hogy többet már nem fogok táncolni,ő pedig behívta oldalról az udvarhölgyeit.
Lefordultam az emelkedőről,egy őr elkapott,hátul halkan felsikítottak az udvarhölgyek,de a nézők,és Grace-k nem hallották.
-Jól van?.-jött oda egy katona vízzel,én mosolyogva elfogadtam,és kortyolgattam.
-Üzenje meg a királynak,hogy indulniuk kell.Csak ennyit.-mosolyogtam,ő pedig bólintott,és ment a királyhoz.
-Jöjjön,besegítjük.-szólalt meg az egyik őr,majd emeltek fel. Yaser átveregette magát a tömegen,és jött felém.Láttam,ahogy a tömeg között,az uralkodó búcsúzkodik,majd rengeteg őr kíséretében elviszik a csapatot.Niall és Grace hátra néz,pont rám.De Zayn apukáját nem veszik észre.
-Rose.-kiabált Grace,mire intettem hogy menjenek,én maradok.Az őrök a következő pillanatban már szaladtak a csapattal,láttam,ahogy felszáll a repülő,majd viszi el őket.
Beléptem a kastélyba,és ültem le egy márványpadra.
-Jaj kislányom.-jött felém,és ölelt meg Yaser.-Gyönyörű volt,láttam.-mosolygott,és értette a táncra.
-Köszönöm.-suttogtam,és kortyoltam tovább a vízet.
-Itt a ruhája.-hozták be nekem.Bólintottam,ők pedig a királyt kikerülve mentek ki.


*Repülőnél.*

-Köszönök,mindent.-ölelt meg a király.Aranyos volt.
-Ahogy megbeszélték,úgy intézkedem.Amúgy hogy tetszik a szőkeség?.-kérdeztem,és pakoltam a repülőbe.
-Aranyos az a furcsaság a hangjában.-nevetett fel a király.Az akcentusról beszélt.-Olyan gyermekies,és mégis valahol odabent tükrözi saját magát.-beszélt továbbra is az uralkodó.Én elvesztettem a fonalat,ahogy mellettem Yaser is.Zayn apukája,és Grace apukája nagyon jól összeismerkedtek.
-Havonta írok levelet majd a lányomnak,és szeretném egyszer bekapcsoltatni azt lap kamerát,vagy mit,amiről látom a lányom.-beszélt az apuka.
-Intézkedni fogok.-mosolyogtam,megöleltem,majd Yaser-el kezet fogott.
-Ez el visz Londonig.-mosolygott ránk,értette a repülőre,én pedig hálásan megköszöntem..-Ha esetleg nem jönne össze az urával,én mindig itt vagyok.Tárt karokkal várom.-beszélt hozzám az apuka.Felnevettem,integettem,majd Zayn apukával szálltunk be a repülőbe,ültünk le,és vártuk hogy haza vigyen a gép.

*El szemszöge.*

Mindenki némán üldögélt az otthon nappalijába,igaz,hogy este volt,de senki nem bírt volna aludni.Zayn idegeskedett,és még a családja sem tudta őt lenyugtatni. Liam teljesen ki volt,és még Dani sem veszi fel a telefonját.Louis vállának voltam nekidőlve,és forgattam a kezemben a karkötőmet.Vártunk,de magunk sem tudom,mire.Talán a csodára...
Hirtelen autófékezésre,autóajtó csapkodásra,halk beszélgetésre lettünk figyelmesek. Mr.Payne kisétált a bejárati ajtóhoz nyitotta ki,majd kiszaladt rajta.
-Úristen.-beszélt Mr.Payne,és tolta be Grace-t az ajtón.Felálltunk,és szaladtunk a lányhoz.Mögötte Niall lépkedett,karjában az alvó Orsy-val.
-Felviszem.-suttogott Niall,majd kettesével szedte a lépcsőfokokat,és szelte át a házat.Zayn elindult az ajtó felé,nézett ki rajta,majd jött vissza.Niall abban a pillanatban ért le,vissza hozzánk.
-Niall,megígértél valamit..-beszélt Zayn.-Hol van Rose?.-kérdezte Zayn a srácot.Niall-t megölelte Louis,majd Liam,és én is.
-Tudom..-motyogott a srác.
-Zayn..inkább üllj le.-beszélt Tricia.

*Grace szemszöge.* 
-Hol van Rose?.-kérdezte tőlem a srác.
-Nem tudjuk.-fújtam ki a levegőt.-Vagyis tudjuk,hogy apámnál van,de nem tudom,miért maradt ott.Hisz visszautasította..-beszéltem,és megvilágosodtam.
-Gyere velem.-fogtam kezen,és húztam ki az erkélyre.
-Te eljegyezted Rose-t,előjegyzésiként?.-kérdeztem a srácot.Nyitotta a száját,de rá jött,hogy ugyan az a vallásunk,így mindent tudok.Nem válaszolt..
-Gyere menjünk be.-szólalt meg halkan,és húzott maga után.
-Zayn,El?.-kérdeztem tőle.-Apám lebuktatott titeket.-szólaltam meg hirtelen,mire visszafordult.
-El,igen.Most elmondtam.Boldog vagy?.-kérdezte tőlem a srác ingerülten.Bólintottam.
-Örülök. De Rose még ez miatt sem lesz itthon.-beszélt a srác,majd lépkedett előre.

*Rose szemszöge.*

Londoni repülőtérről eldöntöttük,mivel amúgy sem volt más választási lehetőség,gyalogolunk haza.Már a luxuskerületben jártunk,mikor az álmosságtól,és a ruha miatt megbóltlottam,és Zayn apukája elkapott.
-Jól vagy?.-kérdezte,én pedig bólogattam.
-Csak fáradt vagyok,és amúgy is tüdőgyulladásom van.-suttogtam,és hirtelen felköhögtem.
-Azt hallom.-beszélt Yaser.-Gyere,kislányom.-fogott ölbe,és úgy sétált velem tovább.
-Nehéz vagyok.-beszéltem halkan,mire az apuka megrázta a fejét.Rengeteg dologról beszéltünk.Beszéltünk a gyűrűről a nyakamba,a családi történetüket,mindent,ami az eszébe jutott.
Végre,idő múlva,már a saját utcánkban jártunk.
-Köszönöm.-suttogtam,ő pedig csak megrázta a fejét.A kapu nyitva maradt,így a nélkül betudott jönni,hogy tudná a kódot.
-Na és amikor Zayn olyan 9 éves volt,összeveszett mindenkivel,mert nem vittük el valami képregény kiállításra..-beszélt Yaser hozzám,én pedig a vállára dőlve hallgattam.Az apuka felnevetett.-Aztán 2 napra eltűnt.A szomszéd talált rá a kukájukba.-nevetettünk fel hangosan.Hirtelen kivágódott a bejárati ajtó.
-Yaser,ne égesd le a fiadat.-beszélt Tricia,és jött felénk.
-Csak ezt mesélte el nekem.-mosolyogtam.-Meg még 1000 másikat.-suttogtam. Yaser tartott.
-Milyen csinos vagy.-beszélt  Tricia.
-És ezek a lógós csilingelők egész úton csikiztek.Örülök,hogy az én lányaim nem járnak ilyen ruhába.Csak ez az egy.-nézett rám,én pedig elpirultam.Olyan aranyos,a lányának hívott.
-Úristen,milyen gyönyörű vagy Rose.-szaladt ki sikítva Safaa. Yaser le tett,én pedig leguggoltam,és öleltem meg a lányt.A többiek kitolakodtak a bejárati ajtóhoz.
-Rose.-jött Grace,és könnyes szemekkel ölelt meg.-Tudod,hogy megijesztettél minket?.Mikor lefordultál a színpadról,aztán te ott maradtál,minket meg repülőre ültettek.Azt hittük,hogy mégis igent mondtál apámnak.-ölelgetett Grace.
-Hé,nyugi.-nevettem fel.-Azért kellett előbb eljönnötök,mert csak 3 embert engednek ki egyszerre az államból,de ezt te is tudhatnád.-ráztam meg a fejem.-Kevés volt a víz,és hangos volt mellettem apád zenészei.-beszéltem tovább,és töröltem meg az arcát.-Amúgy meg Niall jobban megijedt apádtól,mint bárki más.-suttogtam halkan,kuncogtunk fel,és Safaa-val a kezemben felálltam.
-Táncoltál?.-nézett a ruhámra,én pedig elpirultam.
-Hú,de még hogy.-szólalt meg hirtelen Yaser,Niall,és Grace is.Rájuk kaptam a fejemet,ők pedig elnémultak.
-Levideóztam.-vigyorgott Yaser,és dobta a lányainak a telefont. Safaa kiugrott az ölemből,és szaladt be megnézni.
-Ne.-pirosodva suttogtam.
-Örülj,ha nem rakja fel twitterre.-suttogott Tricia.
-ÚRISTEN.-szaladt ki,és nyomta a barátom kezébe a telefont.-Parancsolj rá a barátnődre,hogy tanítson meg rá.-könyörgött mellette Wali.
-Grace megtanít.-árultam be a lányt.
-Te is tudsz így táncolni?.-akadt ki Niall,és a szemében láttam,hogy beindult a fantáziája.
-Jobban.-vigyorogtam el magam.
-Menjünk.-húzott be Wali,és a két lány a házba.
-Grace add nektek ruhát,aztán találkozzunk a terembe jó?.-mosolyogtam a lányokra,ők pedig szaladtak Grace után.
-Figyelj a barátnődre,hogy átöltözzön.-mutattam Niall-re,ő pedig megnyalta az alsó ajkát,és szaladt a barátnője után.
-Lányok,inkább holnap.-szólalt meg az apuka a lányai után.-Rose így is alig bírt hazajönni.Fáradt.-beszélt,én pedig megráztam a fejem.
-Öltözzetek.-kiabáltam,és mentem oda apuhoz.
-Liro.-puszilt hajon.-Hiányoztál.-suttogta.
-Apu.-nevettem fel.-Max.2 napra mentem el.-ráztam a fejem.El odajött hozzám,és hirtelen megölelt.
-Egyedül voltam.-suttogott.-Ja,és Matt puszil.-beszélt El,nézett rám,de a szemében láttam valami furcsát.
-van valami?.-kérdeztem halkan,ő pedig megrázta a fejét.-majd mesélek.-suttogott,és tovább adott.Louis megölelt,majd a bátyjám is,de ő hidegen.
-Liam,minden rendbe?.-kérdeztem a srácot.Ő bólintott,arcon puszilt,majd Zayn felé fordított.
-Menj már oda hozzá.Egész végig azt várja.-nevetett fel,és én már Zayn karjaiban voltam.Éreztem,ahogy megremeg,és ölel.
-Jó,elég a romantikából.-húzott Safaa,és lépkedett a terem fele.
-Mizujs csinoska.-emeltem fel a lányt,és néztem végig a lányon.Hasonló selyem szerű anyagruha volt rajta,mint rajtam,egy csomó csilingelő kiegészitővel.
-Ezek a lógós izék fognak a halálomba kergetni.-beszélt Yaser,hátul.Beléptünk a terembe és Dony és Grace már ruhában,készen álltak.Wali szenvedett a ruhával.
-Na sikerült.-nevetett a lány,és kötötte fel a haját.
-Ó,nem.-szólalt meg Yaser.
-A szőkeség már látta,ő jöhet.Én jöhetek. Öhm,Tricia jöhet. Mr.Payne,jöhet.-szólalt meg Yaser,és irányitott. Felnevettem.-EL is jöhet,mert ő lány.-beszélt,és húzta be a lányt.
-Gyere..-fogta meg a kezét El-nek,Grace,és hirtelen lekapta róla a ruhákat,és öltöztette át mindenki előtt ugyanolyan ruhába mint amibe mi voltunk.
-Én nem tudok táncolni.-beszélt El.
-Ó dehogyisnem.-beszélt Dony.-Érezd azt a hülye ritmust,esetleg gondolj az ágytornádra.-beszélt Dony,mire felnevettem jó hangosan.
-A három fiú kint marad.-zárta rájuk az ajtót Yaser.
-Ne már.Ne legyünk gonoszak.-beszéltem,de Yaser csak a fejét csóválta.
Kinyitotta az ajtót,a három srác pedig hirtelen elesett,és taknyolt egyett a földön.
-Rose.-vigyorgott Grace,mire elmosolyodtam.Beinditotta a telefonján a zenét,El mellém állt,a 3 tesó középre,Grace pedig a végén.Nevetve, táncoltunk.Safaa irtó cuki volt.
-Elrontom a húgotokat.-beszéltem Walinak,Dony pedig vállat rántott.
-Már el van rontva.-legyintett a lány,és El-nek segítettem.
-Szájakat becsukni.-kiabált Mr.Payne és Yaser a fiúkra,mire felnevettünk.
-Eltáncoljátok azt a másikat is?Az nekem jobban tetszett.-beszélt Yaser felém.A lányok leültek,Grace a másik dal miatt a telefonomat rákapcsolta a gépre,és inditotta el.
-Kaptál amúgy sms-t Harry-től.-szólalt meg Grace,mire felvontam  a szemöldököm,és vállat rántottam.
Grace mellém állt,majd a dallam elindult mi pedig átadtuk magunkat a zenének. Grace kiskora óta tanulja,így neki sokkal jobban ment. Niall tátott szájjal nézte a barátnőjét is.Mosolyogva figyeltem a lányt,és vágtam le magam a többiek mellé hirtelen.
-Ne hagyd abba.-mosolyogtam a lányra,és fújtam ki magam.Teljes K.O voltam,és szerintem ez látszott is rajtam. Safaa odabújt mellém,és megölelt.Ülve eltudtam volna aludni,de figyeltem a többieket.
-El fogsz aludni.-mosolygott rám Dony.-Szólok Zayn-nek.-folytatta Wali,de én makacskodtam.
-Na gyere..-beszélt El,húzott maga mellé,és döntötte le a fejemet az ölébe.
-Mi történt,míg nem voltam?.-beszéltem halkan.
-Julianne asszonynak volt egy kisebb szívrohama..-beszélt El,mire én elfejetettem levegőt venni.
-Jól van?.-kérdeztem a lány.Ő bólogatott.
-A következő héten,ha minden jól megy,akkor felépül,és kijöhet,de itthon is pihennie kell az ő korában.-mosolygott rám a lány.Megnyugodtam..
-A fiúk délután voltak egy talk showban..-beszélt suttogva,Louis barátnője.-Niall miatt,volt egy olyan feladat,hogy aki szingli,az tegye fel a kezét.Niall és Harry az értelemszerű..Viszont Liam is feltette a kezét.-suttogott Louis barátnője.
-Hogy mit csinált?.-akadtam ki,kissé hangosan.Felültem,és a bátyámra néztem..


*Zayn szemszöge.*

A hercegnőmnek El elmesélte,hogy mi történt míg nem volt velünk.. Láttam,hogy teljesen kiakadt,ahogy mi is,azon hogy Liam feltette a kezét,miszerint ő szingli.Mindenki meglepődött,de ő többet nem volt képes semmihez hozzá fűzni valója.
-Mit csináltál  Liam?.-állt fel Rose,és szegényemnek a keze remegett.
-Rose,nyugi..-suttogott Louis..
-Nem tök mindegy?.-állt fel Liam a húga elé.A többiek is felfigyeltek a párbeszédre,a zene elhalkult,és őket figyelték.
-Nem.-suttogott Rose,és nézett a bátyja szemébe.
-Ó dehogyisnem.-motyogott Liam. Kívágodott mellettünk,és lépkedett ki a teremből,Rose pedig utána.
-Valaki fogja meg őket.-beszélt Mr.Payne. A fiúkkal felpattantunk és utánuk mentünk.
-HOGY LEHETSZ EKKORA HÜLYE?.-kiabált Rose..-TE AZ ESZEDNÉL VAGY?.Úristen.-röhögött kínjában..
-Le lehet rólam szállni.-kiabált Liam,olyan idegesen mint még soha.-Beszélhetnénk rólad is.-kacsintott a húgára.-Beszéltem a fiúkkal..Elmeséltek mindent.Kiváló anyuka lehettél szegény gyereknek,bő 2 évig.-kiabált tovább Liam.-Drogozol,és akkor a SAJÁT gyereked két szobával melletted van?Én vagyok a hülye?.-röhögött Liam,mi pedig csak kapkodtuk a fejünket.-Nézd csak.-vett elő egy képet.-Nézd mit találtam.-röhögött.-Elbasztad a kapcsolatomat,elbaszom a tiedet.-röhögött Liam.
-Te Rohadék.-kiabált bőgve Rose. Oda akartam menni a barátnőmhöz,de megállították. Liam hirtelen megfogott egy konyhakést,és Rose felé emelte.-ELBASZTAM A KAPCSOLATODAT? BOCSÁNAT BASZKI,HOGY FÉLTEM A BARÁTNŐDET,BOCCS, A VOLT BARÁTNŐDET,ÉS MIVEL DEJAN CSALÁDJA SYDNEY-BEN LAKIK,MEGKÉRTEM HOGY VIGYÁZZON RÁ.-ordított Rose.-NEM TUDOM,HOGY LEHET EKKORA FASZ A BÁTYÁM.TÉPJ FEL MINDEN ELTEMETETT SEBEMET,AZT SEM TUDOD,MIT MIÉRT CSINÁLTAM,ÉS AKKOR MÉG FELÉM EMELSZ EGY KÉST.A HÚGODRA...-kiabált Rose,mire a kicsik ajtaja nyitódott,Grace és El felszaladt a többi lánnyal,hogy le ne jöjjenek. Liam hirtelen letette a kést,és a húgára nézett.
-Rose..-suttogott a bátyja,de Rose megrázta a fejét,meg nézte a képet,majd a srác kezébe nyomta.
-Remélem most boldog vagy.-suttogta Rose,majd összeszedte a cuccát,és ment a kert fele,úgy át hozzánk.
Ki vágódtam utána.Hallottam,hogy sír,én pedig utálom,ha valaki könnyezik.
-Rose..-suttogtam a fülébe,mikor hátulról elkaptam,és öleltem meg.
-Jól vagyok.-suttogta,de éreztem,hogy az egész arca könnyes.
-Gyere.-kaptam fel a barátnőmet,ő pedig átkarolt,és hozzám bújt.Nagy nehezen beléptünk a közös házunkba,és lépkedtem fel az emeletre.
-Ne sírj kérlek,nagyon utálom ha sírsz.-pusziltam hajon,ő pedig bólogatott.Kinyitottam az ajtónkat,mikor beléptünk,rúgtam vissza zárra az ajtót.Odaléptem az ágyunkhoz,leültettem. Leszedtem róla a selyemruhát,majd kaptam le magamról a pólómat,és húztam a lányra.Óvatosan ledöntöttem,a párnák közé,és bújtam mellé.Hideg testével hozzám bújt,és a vállamra tette a fejét.
-Itt vagyok..ss.-suttogtam,és újból éreztem,hogy rászkodik a válla. Még jobban magamhoz szorítottam.
-Királylány..-suttogtam a fülébe,az ő arcán pedig egy halvány mosoly futott át.
-Hercegnőm.-beszéltem halkan és rekedten a barátnőm fülébe.
-Édesem.-duruzsoltam a fülébe,ő pedig rám nézett,nagy könnyes szemeivel.Összeszorultam odabent.
Óvatosan szájon csókoltam,és próbáltam kimutatni neki,hogy itt vagyok neki. Megsimította az arcomat,apró kezeivel,és túrt bele a hajamba.
A vállamra hajtotta a fejét,én pedig az ujjaimmal a hasát cirógattam.
-Mikor lettél te ennyire izompacsirta?.-néztem rá a lány hasára,csikiztem meg.Felnevetett aranyosan,amit annyira akartam hallani.Elmosolyodtam,és felmásztam a hozzá,hogy egy vonalba legyünk.Arcába fújtam,ő pedig felnevetett.Két lábát átkulcsolta a hátamon,én pedig oda vissza görgettem magunkat az ágyon,míg végül le nem estünk.Rose felnevetett,majd felállt,magával húzva engem is,de én tovább hajoltam,így a földön kötöttünk ki.
-Gyere csak.-húztam magammal,kaptam fel magamra,és szaladtam vele a fürdőig.Leültettem a pultra,előszedtem a sminkes cuccait,és kezembe vettem az irányítást.
-Ha te engemet,én tégedet.-szólalt meg vigyorogva a barátnőm.Belenéztem a tükörbe,Rose nevetése,és boldogsága most a legfontosabb.Miért is ne.
-Jó.-mosolyogtam,majd adtam egy puszit az orrára,és kezdtem neki a művemnek.Ő közbe neki látott engem sminkelni.Nem tudtam mi hova való,így minden ment szegényre.De ő sem kímélt.
-Kész vagyok.-nevetett fel,a lány,és nézett rám. Még jobban felnevetett.
-Ne nevess.-nevettem fel,majd két karomat a derekánál összefogtam,felemeltem a lányt,és pörögtünk a fürdőnk közepén. Rose hirtelen lehajolt,így a feje a lábam körül lógott. Rose nevetett,én pedig felkaptam.Letettem a földre,majd fordultunk a kamera felé.
Rose felnevetett,mikor meglátta a művemet magán.
-Gyönyörű.-nézett magára,és felnevetett.-Rúzsos a fogad.-kuncogott,mire vállat rántottam.
-Az én gyönyörűm vagy.Csak az enyém.-hajoltam oda füléhez,és adtam az arcára egy puszit.Az odakent smink átjött az én arcomra.
-Mossuk le.-vigyorgott Rose,mire én megengedtem a vizet,és dörzsöltem át az arcomat. Egy egész sminkállomány egy maszatként volt az arcomon,mikor újból a tükörbe néztem.
-Gyere ide.Leszedem.-mosolygott rám Rose,majd hozott egy törölközőt amivel letörölte az arcomról azt a sok ragacsot.
-Húh.-fújtam ki magam,mikor újból megláttam magamat rendesen. Rose mosolyogva vett elő egy flakont,valami vatta szerűséget és törölte le magáról azt az izét.
-Lou-tól kell sminktanácsokat kérnem..-bólogattam,és odahajoltam Rose arcához.Arcon pusziltam,de akkor a számat elfogta valami keserű érzés.Elborzongtam,majd elkezdtem törölni a nyelvemet.Lenyaltam róla a smink tisztítót. Rose felnevetett,majd szájon puszilt. Rose fogkefékre tett fogkrémet,majd az enyémet belenyomta a számba.Felnevettem,és majdnem lenyeltem a fogkefét. Rose kezéből kiszedtem az ő fogkeféjét,és mostam meg a fogát.Ő pedig az enyémet.A két fogkefe vég állandóan összeakadt,így volt alkalmunk lefejelni egymást.
Hátulról átöleltem a barátnőmet,és a vállára hajtottam a fejem. Ő a hajamat összeborzolta,és hülye fejeket kezdtünk el vágni egymásnak.Hirtelen felkaptam,és ki vittem a fürdőből.Lefeküdtem a hátamra,a barátnőm pedig a karomba volt.Megfordítottam,és a két oldalcsontjához raktam a lábamat.
-Mire készülsz?.-kérdezte,és nézett engem,meg az összekulcsolt kezünket.Hirtelen kinyomtam,és a lány már fentről vigyorgott rám.Párszor eldőltünk,de mindig újra próbáltuk.
-Ú.-vigyorgott,majd fordított meg,és a fejem már a párnáknál volt.Rám mosolygott,majd felnyomta magát kézen állásba,és nekem mutogatta magát.
-Kimegyünk levegőzni?.-kérdezte,mire én vállat rántottam.A lány pár pillanat múlva már mellettem állt.Felhúzott,én pedig rádőltem a lányra.
-Naa.-mászott a falhoz,majd nyitotta ki. Döbbenten álltam.
-Nekünk van ilyenünk?.-kérdeztem a barátnőmet.Ő kihúzott,a mi kis eldugott erkélyünkről.
-Ez lesz a mi titkos helyünk.-nevetett fel Rose,mire leültem a fotelbe,és az ölembe húztam a lányt.Pléddel betakartuk magunkat,és valami fura gombóc alakban üldögéltünk,és élveztük egymás néma társaságát.Hallgattam,ahogy Rose szuszog,és éreztem ahogy jó szorosan öleli a derekam.
Előszedtem valahonnan a zsebemből a cigit,és akartam meggyújtani.
-Nem kell az.-nyöszörgött Rose,vette ki a kezemből,és törte el.
-Mit kapok érte?.-incselkedtem az ölembe ülő lánnyal.
-Hmm.-gondolkozott,majd rám nézett.Őt figyeltem,mikor szájon puszilt,én pedig csókoltam tovább.
-Naa.Ne.-nevetett fel már a szobában a barátnőm,mikor a hajával játszottam.
-Te akartad.-nevetett,és döntött oldalra.
-A-a.-ez az én játékom.-röhögtem fel,és fordultam vele.
-Játsszuk le.-keménykedett Rose. Elnevettem magam.
-Na gyere.-emelkedtem fel az ágyon.Ő felállt,és rám ugrott hassal,a hátamra. Óvatosan elkezdtünk verekedni. Megfordítottam,és dobszólót játszottam Rose kerek idomain.
-Ne már..-nevetett a lány,és fordult meg. Rose-rám mászott,és az arcommal kezdett el hülyéskedni.Felültem,és megöleltem.Állon pusziltam,majd alúl megfordultam.
-Nézzük meg milyen erős Zayn Malik.-nevetett a lány,és feküdt rá a hátamra.Fekvőtámaszba nyomtam magam,és fekvőztem Rose-al a hátamon.
-Én jövök.-nevetgélt Rose,majd gurult le a hátamról,és állt ő fekvőtámaszba az ágyon.Elmosolyodtam,majd másztam a hátához.Kinyomtam magam hogy ne lássa,hogy nem fekszem rajta,de érezzen valamilyen nehezéket,mégis hátha elhiszi hogy rajta fekszem.Nagy nehezen kinyomott egy fekvőtámaszt,mire elengedtem magam,és lenyomtam a lányt.Megdobott egy párnával,így kezdődött egy kisebb párna csata.
-Na mi az csillagom?.-nevettem fel,és pusziltam homlokon,és takartam el két szemét a két kezemmel.
Sms hang jött Rose telefonjáról.
-Megnézed?.-kérdezte,mire én kikotorásztam az éjjeli asztal mellől a telefonját.
-Lis.-nyomtam a kezébe a telefont.Két sms-e jött,az egyik ez,a másik pedig Harry-től.
-Ironikus.-nevetett fel Rose,és mutatta meg a két sms-t. Ugyanaz volt  mind a kettő sms-ben,csak pont a másikról kép.Felnevettem.
-Én tudod kibe szerettem bele?.-kérdeztem a lányt.Ő megfordult,és engem figyelt.
-Ő különlegesebb mindenkinél..-incselkedtem vele..-csinosabb az átlagnál..és jobban szeretem mindenkinél..-mosolyogtam a lányra.
-Ki az?.-suttogta remegve.Megijedt.Istenem,milyen aranyos..
-Te,te butus.-pusziltam orron,ő pedig elpirosodott. Le dőltem az ágyra,és Rose-t pedig magamra vontam.
-Énekelj..-suttogott aranyosan,és simogatta az ujjaival az arcom.Elmosolyodtam,és közelebb húztam magamhoz.Úgyanúgy simogattam az arcát,ahogy ő nekem.
-Baby I just don't..-kezdtem el énekelni a barátnőmnek.Ő csukott szemmel hallgatott,és végül is sikerült elaltatnom.Mosolyogva simogattam az arcát,és halkan énekeltem,hogy biztosra menjek.Hajából kivettem a hajgumit úgy,hogy ne húzzam a haját,és ne keltsem fel,betakartam takaróval,és homlokon pusziltam.
-Jó éjszakát gyönyörűm.-suttogtam,és kapcsoltam le a villanyt mellettem.Szépen lassan elaludtam,Rose szuszogását hallgatva.

*Niall szemszöge.*

Egész végig Liam kint ült a nappaliban,és várt.A többiek szépen lassan szedelődzködtek aludni..
-Hé,menj aludni,Liam.-beszéltem,mikor kijöttem a konyhánkba,kajálni.
-Nem.Beszélnem kell Rose-al,és az én szobámba nem megyek aludni..-beszélt Liam maga elé nézve.Kissé ki volt. Leültem mellé.
-Rose-k már alszanak régen,a többiek is most kezdenek..Gyere hozzánk.-vetettem fel az ötletet.
-Grace tuti örülni fog nekem.-motyogtam,és megráztam a fejem.
-Figyelj..-ettem bele a vanília jégkrémbe.-Te cseszted el,próbáld meg kijavítani,csak ne dobjátok el a kapcsolatotokat Danival.Szeretitek egymást,nem?.-kérdeztem a barátomat,ő pedig bólogatott..-Dani azt hiszi hogy nem szereted,mert már nem nyitsz feléje,biztos nem volt mostanában digi dugi..-köhögtem félre röhögve a fagylaltot,Liam pedig meglökött.
-Jó,befogtam.Andy talán még segíthet rajtad,ha te már magadon nem tudsz.-álltam fel,és lépkedtem a lépcső fele.
-Andy?.-szólalt meg hirtelen a srác.
-Ja.Sydney-be ment Des-sel, a TE barátnődért.-morogtam,és vágtam be magam Grace-hez.


*Reggel.*

9 óra van,és mindenki dög fáradt,de senki nem alszik..Az otthon egyik fele zajos,a kicsik miatt,a másik fele pedig néma,ahol mi vagyunk.
-Jó reggelt.-ásított egy óriási Wali,Zayn húga.
-Lányom,jól vagy?..-ment oda az apja hozzá.Tényleg nagyon fehér volt a lány,és nagy karikás szemei voltak.
-Persze.-mosolyodott el.-Csak nem aludtam az éjszaka semmit.-ásított még egyet,és lépkedett el. Ugyanilyen állapotban jött elő Orsy is.
-Mit csináltatok az éjszaka?.-kérdezte Dony,Zayn nővére őket,de a két lány csak megrázta a fejét.Érdekes..
Mikor reggeliztünk,feltűnt,hogy Rose és Zayn még nincs ideát.Biztos hosszú volt az éjszaka..
-ÚRISTEN.-nézett le az asztal alá Wali,és nyomogatta a telefonját.
-Csajok..-nézett rá El,Louis barátnője a két lányra.-Annyira aranyos az a..-kezdett bele,de Orsy elnémította.El bólogatott,és odament a két lányhoz.
-Az igen.-mosolygott El.
-Fél 10-kor benne lesz a tévébe.-síkított fel Orsy.
-MI?.-akadt ki Liamék apja.
-Egy video.-szólalt meg El.
-Úristen,tévében lesz a művetek.-nevetett fel El.
-NÉZZÜK.-szaladt ki Wali.
-Kihagyjuk a reggelit.-szólt El,kapta fel a lányt,és szaladt a nappaliba,ahol a tévé van.
-Benne leszek a tévében.-kiabált Wali.A családja,mi sem,sőt,rajtuk kivül senki sem értette.
-Csak Zayn ne hogy le szedesse velem.-beszélt Wali a tévé előtt,és kapcsolgatta a tévét. Mindenki odagyült köré,és vártuk a nem tudom mit.
-Jó reggelt.-nyöszörgött a kertben Rose,a hátán pedig Zayn röhögött.
-Rose,azt fordítva szokták csinálni.Zayn-nek kell cipelnie téged.-szólalt meg Louis nevetve.
-2 millió.-kiabált Wali,és tapsikolt El-el,és Orsy-val.
-Micsoda?.-szólalt meg Rose,mosolyogva.
-Nem tudjuk,de mindjárt a tévébe is lesz.-vont vállat Tricia.
-Állj.-szólalt meg Orsy. A reggeli hírek műsorvezetője már a sztárhíreket mondta.
-és most jöjjön a napi cuki..-beszélt a csaj.-Twitter-Youtube-és még talán Facebook rekord dőlt az előző 7 órában.Felkerült egy videó,aminek már 2 milliós nézetsége van,és már pár sztár reagált is a celeb videóra,amit a bátyjáról,és 4 hónapos barátnőjéről tett fel Waliha Malik..-beszélt a műsörvezető,Zayn pedig kiköpte a kávéját,Rose arcára.Mindenki odakapta a fejét,Rose pedig felnevetett.
-A videóra például a Jonas testvérek kommentáltak alá,Kesha,és a legkülönösebb,Brad Pitt, Justin Timberlake és Adele.-beszélt a műsörvezető.-A videót,ha még nem látták volna az újdonsült álompárról, fent van a honlapunkon,meglehet tekinteni.Sok boldogságot a párnak,bár a videó alapján már meg van.-mosolygott és már megint másról beszélt.
-Megcsináltuk.-nevetett Orsy,és ugrott Wali-ra.
-MILYEN VIDEÓ LÁNYOK?.-kérdezte Zayn.Mindenki a lányokra nézett.
-Hosszú vagy rövid tömör gyönyört akartok?.-beszélt El, többiek szeme kidülledt.
-és Harry nincs is itt.-forgatta meg a szemét Orsy,és a célzást meg a perverzséget értette ránk,Rose pedig felnevetett Zayn oldalán.
-Ki foglak nyírni Wali?.-kérdezte Zayn,a húga pedig vállat vont.
-Minden bizonnyal.-nevetett fel,és indította el a lejátszót.Elindult valami halk,csöpögős zene,majd megjelent a szobájuk közepén a pár,ölelkeztek,nevettek.Aztán a pár az ágyban feküdt,Zayn Rose-t csikizte,belefújt a hasába,összecsomozkodtak,és oda vissza forogtak az ágyon,addig míg le nem estek.Felnevetett a társaságunk,mikor Rose felhúzta a Zayn-t,de a srác tovább dőlt,és esett rá a lányra. Felkapta a hátára majd kiszaladtak a képből.A következő pillanatban már Rose a pulton ül,és sminkeli Zayn-t,Zayn pedig Rose-t.
-NEEEE.-röhögött fel Louis,és nézett hátra Zayn-re.
-Gyönyörű.-hallottuk meg Rose hangját a videóban,majd Zayn elmosolyodott,és a füléhez hajolt.
-De az én gyönyörűm.-beszélt,és puszilta arcon.A következő képben már Zayn arca már tiszta volt,Rose pedig törölgette le magáról a sminket.Zayn megpuszilta a lány arcát,majd a nyelvét kezdte törölgetni,összehúzott arccal.Lenyalta az arcáról a sminklemosót(?) talán.Rose nevetve megpuszilta a barátját.
-Finom volt?.-kérdezte Dony az öccsétől nevetve,a srác röhögve bólogatott.
A videóban már fogat mostak,és Rose mosta Zayn-ét,Zayn pedig Rose fogát.Zayn párszor felröhögött,mert összeakadtak a fogkefe végek,és volt hogy le fejelték egymást.Zayn a videóban hátulról átölelte Rose-t,és vicces arcokat vágtak a tükörben,meg hülyültek.A következőben pedig már Zayn a lábával kinyomta a levegőbe a barátnőjét.Párszor Eldőltek,de a végére sikerült nekik megcsinálni.Aztán jött olyan kocka,és videó,ahol Rose kézen áll,alatta pedig fekszik Zayn. Aztán Zayn fekszik,Rose a hátán,és úgy fekvőzik Zayn. Utána helyet cserélnek,és Rose próbál fekvőzni,Zayn pedig kitámasztva van felette.
-Ez nem ér,nem is voltál rajtam.-háborodott fel Rose,Zayn pedig nevetve hajon puszilta.
Zayn hirtelen összenyomja Rose-t,így ők fekszenek az ágyon.Rose szemét Zayn eltakarja,majd hátranyúl,és egy telefont hozz előre..Beszélnek valamit,de a zene hangosabb,így azt nem lehet hallani.
-Na és tudod hogy én kibe szerettem bele?.-kérdezte Zayn Rose-t.
-Kibe?.-fordult meg a lány.
-Ő különlegesebb mindenkinél,csinosabb az átlagnál,és jobban szeretem mindenkinél.-beszélt Zayn,Rose pedig remegve válaszolt.
-Ki az?.-szólalt meg halkan a lány.
-Te,te butus.-puszilta orron.Zayn-re kaptam a fejem,ő pedig tiszta vörös volt. A következő képekben párna csatáztak,verekedtek,mint az óvodások.Elröhögtem egy két videó részletnél.Hirtelen eltűnt a kép,és egy másik váltotta fel. Rose-k ülnek egy gangon,összebugyolálva,és élvezik egymás társaságát.Zayn ráakart gyújtani,de Rose nyöszörgött,kivette a kezéből,törte el a cigit,és dobta el.Zayn valamit kérdezett tőle,majd már csókolózni láttuk a párt.
Aztán megint feküdtek az ágyon,és Zayn énekelni kezdett,amit a lányok bevágtak végig a videóba.Rose csöndben elaludt,aztán a videó végénél jártunk,mert Zayn betakarta a lányt,hajából kivette a gumit,és óvatosan bánt a barátnőjével. Zayn homlokon puszilja a lányt,majd a videóban megszólalt Zayn.
-Jó éjt gyönyörűm.-szólalt meg halkan,és oltotta le a villanyt,így a videónak vége lett...

7 megjegyzés:

  1. Eddig nem irtam de most muszáj volt mert gyönyörű lett ez a fejezet csak így tovább!!!! *-*

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó ez a fejezet meg a többi is tetszik hogy sok képet raksz bele ebbe a részbe nem :( nem baj ...honnan szerzed a képeket ??előre köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,de majd javítunk rajta!
      Tumblr,google,weherait, innen onnan:)
      remélem segítettem:)

      Törlés
  3. Sziaasztok:) Imádom ahogy írtok!:) Az összes részt imádom:D Már nagyon várom a következőt:)

    VálaszTörlés