2013. szeptember 26., csütörtök

20.rész."Mi hercegnők vagyunk.".

Köszönöm a sok sok oldalmegtekintést,a kevés pipát,és véleményt!
Itt a következő rész!:)


*London,Niall szemszöge.*

Rose házánál állt meg a kocsi,és már sötét volt..Ránéztem Zayn-re. Láttam rajta az idegességet.
-Hé,nyugi.-szólt oda Harry a sráchoz.Ezek szerint nem csak én vettem észre.
Lassan kiszálltunk a kocsiból és lépkedtünk Rose házához.Zayn ment leghátul.
Harry kopogott,Liam pedig csöngetett.
-Mióta vagyunk mi ilyen jól neveltek?-csúszott ki a számon,mire mindenki felnevetett.
-Rose megjöttek LIL WAYNE-k.-kiabált egy vékony női hang,majd nyitotta ki az ajtót,és látott meg minket.
-Ő,MÉGSE.-kiabált előttünk Selena,Justin barátnője.
-Sziasztok srácok.-intett,mire visszaintettünk.
-Ki az kicsim?-jött ki a szobából Justin, és látott meg minket.
-Hát ti?-nézett ránk Justin,és hirtelen nem tudta,hogy örüljön nekünk,vagy küldjön el a francba..
-Eljöttünk,hogy helyrehozzuk azt,amit elrontottuk.-szólaltam meg halkan,Justin elmosolyodott,majd benyomott minket a házba.
-SEJENA.EZ NEM HAJJY FÉLE KAKAÓ.-kiabált egy kislány hang a konyha felől.
-Húh.-fújt egy nagyot Selena.-ez a tizenharmadik féle kakaó,amit csináltunk.De egyik se olyan,mint HAJJYJÉ.-sejpitett be Selena,mi pedig felnevettünk.-Egyáltalán ki az Harry?-nézett rá Justinra Sel,Harry pedig intett.Justin felnevetett,mi pedig vele.
-Ja,boccs.-nevetett fel a lány pirultan,majd együtt léptek be a konyhába a kislányhoz.
-HAJJY.-kiabált a hang,majd hallottuk ahogy nekicsapódik szegény srácnak a kislány.Felnevettünk.
-A tornaterembe hülyéskedik a kicsikkel.-nézett ránk.
-Itt van tornaterem?-nézett maga elé Liam teljes döbbenettel..
-Ja.-röhögött Justin.Megvártuk a konyhás brigádot,majd Harry kezében a kislánnyal és a kakaójával lépkedtünk a tornaterem felé.
-Rose még egyszer.-nevettek fel a gyerekek,majd abban a pillanatban léptünk be a terembe. Rose talajtornázott,
majd hirtelen elindult.Tátott szájjal néztük végig a lány mozdulatait.
-Szívacs bomba .3.2.1.-kiabált Donyha,Zayn nővére,majd a kicsikkel belevetették magukat a szivacsgödörbe. Rose felnevetett.
-És ő a nővérem.-suttogta Zayn,mire mind halkan felnevettünk.
-Aki csikizi a lábam,az ne tegye,mert rosszul jár.-nevetett fel Rose..
-Senki nem csikizzi a lábad,Rose.-szólalt meg az egyik kis srác,mire sikitva kiszaladtak a gödörből.
-Én voltam. Ble.-nevetett fel úgyan az a kis srác.
-HARRY.-akadtak ki,mire a mellettem álló srác megszólalt.
-IGEN?-szólalt meg mellettem a göndör ,mire mindenki a szájára csapott.Rose odakapta a fejét.
-1D.-nevettek a kicsik,majd szaladtak oda hozzánk.Felnevettünk és felkaptuk őket. Rose mosolyogva kijött a gödörből,majd súgott valamit oda a mellette lévő lánynak,és ment ki a hátsó ajtón.
-Rose.-szólt Liam,de ő már eltünt.
-Nehéz menet lesz skacok.-szólt Sel,és nézett ránk.
-Neked lesz a legnehezebb.-beszélt Justin,és nézett Zayn-re.
-Jus.-kiabált a terem végéről Donyha.
-Mond baby.-fordult meg,mire a szemöldökünk az egekbe szaladt. Selena ugyanúgy mosolygott,ahogy eddig.Csak mi értettük félre?
A lány a cipőjét kezdte elhúzni.
-Rose üzeni,hogy hívták Wayne-ek,és hogy késnek mert hoznak neki,és hogy majd abból...-szólt Dony,és húzta el a száját.
-Ugye tudja hogy nem megyek vele a sürgősségire?Gyomormosásra?-szólt Justin,és idegesen vágott ki mellettünk,és szaladt Rose után.
-Haj.-morgolódott Sel. Majd a kicsiket sorba állította,és vitte fel őket az emeletre.
-Milyen cuccról beszéltek?-forgolódott Liam.
-Olyanról,amilyet az a két barom is szívott.-szólt Justin valahonnan,mire Louisban és Zaynben megfagyott a vér.
-Hol van Rose?-szólt Harry,mire mutatta a fürdőt.
Harry elindult,majd kopogott az ajtónál.
-Nem vagyok itt.-kiabált Rose,mire a srác vállat vont,és belépett a fürdőbe.Magukra zárták az ajtót.A lány nevetését még lehetett hallani.
-Te hülye,fürdik.-szólt Sel,mire Lou megfogta a karját.
-Zayn.-lépett a nővére,a srác elé.-Nem törünk össze semmit,hallod,itt vagy?-szólt,mire Zayn folyamatosan az ajtót nézte,és dühbe gurult.
-Ültessétek le.-szólt hozzánk,mire felkapta a kabátját,és típegett végig az előszobán.
-Sok sikert a randíhoz.-kacsintott Sel,majd nevettek fel.
-Milyen randi?-fordult meg Zayn,de a lány már kint járt a házon kivül. Sel vállat vont.
-Valami eszméletlen helyes pasi elviszi valahova.-szólt Sel,majd lépett Justinhoz.
-Felmegyek segíteni Julianne asszonynak.-szólt Sel,mire Justin bólintott.
-Jöttök?-szólt hozzánk a lány,mire mi mást tehetünk.Felmentünk vele.Justin pedig elsétált az akkori hangszobába.

*Harry szemszöge.*

-Hülye vagy.-nevetett fel a lány a kádban,mire vállat vontam.Leültem a földre,vele szemben.
-Tudod,fürdök.-mutatott magára,mire felnevettem.
-Rájöttem,baby.-nevettem fel.Majd húzódtam a kád széléhez.
-Nincs kukucska.-szólt és takarta le a szememet a lány.Felnevetem.
-Nincs.-nevettem még mindig.Elvette a szemem elől a kezét,mire hirtelen hozzá bújtam.Tiszta hab és víz lett a pólóm,de nem érdekelt.Visszaölelt,mire arcon pusziltam.
-Hiányzol.-suttogtam,és mondtam ki az igazságot. Rose kotorászni kezdett a zsebembe,majd vett ki mindent ami benne volt,és rántott egyet rajtam,mire belekerültem a kádba.Felnevettünk.
-Te is hiányzol nekem.Hiányoztatok mindannyian.-torzult el az arca,mire hozzá bújtam.
-Semmi nem úgy van,ahogy mutatja magát.-suttogtam mire Rose rám nézett.
-Emlékszel erre?-nevettem fel,mire hirtelen szájon csókoltam,amit ő meg lepedten viszonzott .
-Hazz.-akadt ki,majd felnevetett.-Persze,hogy emlékszek.-nevettünk fel már már egyszerre,mire mos ő puszilt szájon.
-Te,amúgy.Miért fürdesz fürdőruhában?-tapogattam végig a testét.Felnevetett majd elvette a kezeimet a testétől.
-Megérzés volt,hogy valaki be fog jönni.-vont vállat.-Meg van egy rossz előérzésem.-vont újra vállat.
-Jaj ezek a megérzéseid.-nevettem fel,mire elröhögte magát.
-Általában bejönnek, jó?-nevettünk fel.
-Ki kéne menni.Mindjárt jönnek hozzám,és mi meg pancsolunk.-nevetett fel a lány,mire felkaptam és kipattantam a kádból. Elcsúsztunk és a földön értünk véget.Felnevettünk.
Rose felállt,majd felhúzott.Lekapott egy törölközőt,majd a kezembe nyomta.Elmosolyodtam,majd megfordultam.

*Rose szemszöge.*

Harry kezébe nyomtam a törölközőt.Elmosolyodott,megfordult,és elkezdte lehámozni magáról a vizes cuccait.
-Hazz,nem zavar hogy itt állok?-kuncogtam fel,mire ő megrázta a fejét és tovább vetkőzött.
-Elforduljak?Ne hogy megronts.-nevettem hangosan,mire kopogni kezdtek,de én azért is megfordultam.Imádtam Harry-t,hogy bezárta a fürdőajtót.
-Rose.Harry.Minden okés?Már több mint egy órája bent vagytok a fürdőbe.-szólt Justin.Halk suttogást és pisszegést hallottam.Egymásra néztünk Harryvel.
-Persze,de már nem lehetek olyan emberrel se,akinek még eddig nem okoztam csalódást a puszta jelenlétemmel,és nem vagyok legalább az ő számára egy senki?-kiabáltam ki,mire Harry engem fürkészett,sóhajtott,és odalépett hozzám.Magához húzott,és úgy ölelt.
-Rose.Gyere ki.-hallottam egy erős mély rekedtes hangot.Zayn-t.Majd dübörgött az ajtón.
-Ne üsse rám az a bárki az ajtót,aki egyszer a mindenem volt,ha rövid időre is.-ordítottam ki.Örültem hogy itt a fal,és az ajtó köztünk. Harry megtörölt,becsavart egy törölközőbe,és megdörzsölte az arcom.Szorosan hátulról megölelt.
-Justin,a kicsiket tartsátok fent.Kimennénk.-Szólt ki a srác,mire Justin verte az ajtót.
-Ki fog esni az ajtó a helyéről.-beszéltem,mire Harry elröhögte magát.
-Harry. Kinyírlak ha bármit is csináltál a lánnyal.-üvöltötte az ajtó túloldaláról Justin.
-Alaptalanul ne ölj meg.-kiabált H.-Tudod mennyien lennének az én helyembe?-röhögött,majd szájon puszilt.Mosolyogva megráztam a fejem.A srác homlokon puszilt,felkapott,én pedig hozzásimultam.
-Egy szál törölközőben vagyunk.-kuncogtam halkan,mire lenézett ránk,majd válla vont. Hazz karjában üldögéltem,mikor hirtelen megszólalt.
-Tettes alvást.-suttogta,mire bólintottam,és becsuktam a szemem. Próbáltam egyenletesen lélegezni,több kevesebb sikerrel. Hazz kilépett az ajtón.Magamon éreztem az emelet összes szempárját.Hirtelen ajtó csapkodást hallottam.
-Hol van Rose?-hangoskodott Apa.Ideges volt.Bár ilyen helyzetben ki ne lenne az.Apát lecsittelték és rám mutattak.Összeszorult miattam a szívük.De próbáltam nem kinyitni a szememet.Csak egyenletesen szuszogtam,és hallgatóztam.Apró mozzanattal jeleztem Harrynek,hogy vigyen valamerre.Vette az adást,így megfordult,és lépkedett az egyik szobába.
-Harry,miért vagytok törölközőbe?Hol vannak a ruháitok?-akadt ki hátul Mac. Ajaj.
-Fürdöttek.-morgott Zayn.Még én is éreztem,ahogy mindenki Harry-t nézi ahogy behoz a szobába,majd bezárja maga mögött az ajtót,és letesz.
-Sajnálom.-suttogtam,és néztem a srácra könnyes szemekkel.Elmosolyodott,megrázta a fejét,megölelt,majd felnevetett.
-Fel kéne öltözni.-nevettem vele,majd léptem a szekrényhez.Kikapkodtam a mögöttem álló Harrynek és magamnak is ruhákat.Felkapunk,majd behuppantam az ágyba.
Láttam, hogy H,még mindig szomorú.
-Figyelj.Tényleg sajnálom.Fogd rám az egészet.Ne vessz ez miatt össze a többiekkel.-néztem rá,mire a könnyeket kitörölte a szememből.
-Tudom,és nem fogom rád kenni,nem fogok a többiekkel veszekedni.Aludj.-mutatott,majd fektetett le,mint ha a húga lennék.Betakargatott,és nyomott a homlokomra egy puszit.
-Rose,ugye tudod, hogy nagyon gyerekesen viselkedsz velünk szembe?.-nézett rám,kezével pedig az ajtó fele mutatott..-Mi az,hogy meghaltál?Tudod hogy összetörtünk?A lányokra,apudra,Zayn-re,nem gondoltál?Hogy pattanhatott ki ilyen a fejedből,kicsi lány?-nézett rám,és ölelt magához.-Zayn tört legjobban össze.-suttogta.-Amit NY-ban mondott az interjún,azért mondta mert teljesen összetört.Tudom hogy ott volt Perrie .Zayn a háta közepére sem kívánta. Perrie amúgy azért volt ott..-gondolkodott mert elakadt a szava..-mert ott kellett lennie.-fejezte be,majd rám nézett.
-sajtó.-suttogtam elhaló hangon,mire bólintott.Mellém bújt,és hozzá nyomott a testéhez.
-Kérlek,ígérd meg hogy többet nem csinálsz ilyet.-borult a nyakamba.-Ne tedd ezt velünk jó?.-szuszogott,mire bólogattam,és sírva megszólaltam.
-Azt akartam.-szipogtam és megdörzsöltem az arcom.-hogy minden a régi kerékvágásba menjen,de tudtam,hogy ha csak úgy lelépek,akkor jöttök utánam,vagy nem is engedtek el.-sírtam.-Azt hittem hogy nélkülem minden könnyebb lesz.-néztem Harry szemeibe.-Örülten hiányoztatok.-sírtam,mire hozzám bújt.-Szörnyetegnek érzem magam,amiért ezt tettem,de akkor ezt gondoltam jónak.Aztán megbántam,de mi lett volna akkor,ha egyszer csak úgy megjelennék.-suttogtam.Mellkasára húzott,és hajon puszilt.
-Egyáltalán nem vagy szörnyeteg.De azt sem tedd,hogy csak velem beszélsz.Zayn-t,megőrjíted.-suttogta,mire elfordultam.
-Rose,ne légy makacs.-fordította a fejemet,felé,de én csak vállat rántottam.
-Kicsim.-suttogott,majd hajon puszilt.-Zayn szeret téged,ahogy te is őt.De Zayn nagyon zárkózott fiú.Nehezen mutatja ki az érzéseit.-nézett a szemembe.A vállára hajtottam a fejem.
-Ha szeretne,tényleg,igaziból.Akkor is ha nem haltam meg,de ha meghaltam volna,hogy mondhatott ilyet?.-tettem fel sírva a költői kérdést.
-Tudod mennyire összetört?.-suttogtam,mire a srác bólintott.
-Tudom,és látom hogy fájtak a szavai. De az egyik legjobb barátom.Olyan mint ha a testvérem lenne.Tudom,hogy hazudott. Perrie-t, úgy kerüli mint a büdös rongy. De Apud is helyeselt,hogy ne keressen téged a sajtó,jelenjen meg megint Perrie. Ő meg tudod milyen.-nézett rám,mire bólintottam.
-Szép pár.-képzeltem magam elé őket,de egyáltalán nem tartottam annak.Jó fej lány,de nem Zayn mellé való. Vagy inkább Zayn nem érdemli meg Perrie-t.
-Ezt te sem gondoltad komolyan ugye?.-nézett rám hitetlenkedve,mire megráztam a fejem.Elvigyorodott,arcon puszilt.-Aludj egy kicsit,vagy legalább pihenj. Felébressztünk ha jöttek, jó?-nézett rám Harry,mire bólintottam. Elmosolyodott,fel kelt mellőlem,majd ki slisszolt a szobából.Az ajtót nyitva hagyta. Nem baj. Próbáltam kicsit pihenni,de nem ment. Nem tudtam elaludni.Hirtelen kis apró trappolást hallottam.
-Rose?-suttogta az 5 éves,kis göndör hajú Harry.Ránéztem,mire elmosolygott,és befészkelte magát mellém.Átöleltem,és belenéztem két apró szemébe.
-Utálom Zayn-t.-suttogta,mire ránéztem,hogy folytassa.-Megverem.Bántott,sírtál,miatta.-suttogta dühösen,mire megráztam a fejem.
-Én bántottam meg őket.-néztem rá a kis srácra,mosolyogva,mire arcon puszilt.
-Tudod,mi lesz holnap?-nézett rám,mire bólogatva elmosolyodtam. Ez a kis srác születésnapja.
-Arra gondoltam,mivel úgy is nagy a kavarodás,hogy halasszuk el,majd bepótoljuk.-nézett rám,hamis mosollyal,majd vállat rántott.Ismertem mint a tenyeremet. Tudtam hogy nagyon szomorú lenne.
-Ki akarná elhalasztani a világ legaranyosabb göndör hajú herceg 6 éves születésnapját?-néztem rá tetetett felháborodással,és már azon kattogott az agyam,hol legyünk.A kis göndör a nyakamba ugrott,mire kiabálásokat hallottunk.Egymásra néztünk,és fülelni kezdtünk.
-Harry!.Rose Zayné.Ne vedd el tőle. Ők járnak/jártak,nem ti.-akadt ki Niall. Rosszat sejtettem,ami kezdett beigazolódni..
-Elveszed tőlem.-kiabált Zayn sírva(?),mire begurultam és felkaptam a mellettem lévő gyereket,és lépkedtem ki a szobából.
-Miért nem vered bele a fejedbe Hazz,hogy Rose nem szeret úgy. Sehogy se. Senkit. Minket se.Neked mikor lesz rendes barátnőd? Soha? A vén banyákat,és a barbiekat keresed,egy éjszakákra.Játszol a szívekkel,GONDOLKOZZ.-kiabált Louis. Tudtam hogy a srácot akarják megvédeni és segíteni akarnak neki,de épp ellenkezőjét csinálják. Összetörik a srácot. Harry arcáról potyogott a könny.A többiek teljesen ledöbbentek. Eddig ellőttem és Louis előtt sírt. Harry rám kapta a tekintetét.Mindenkit kikerült majd az ajtóhoz lépett.
-Tudjátok,ahhoz képes hogy lassan 3 éve hogy így együtt vagyunk.-mutatott macska körmöket sírva.-Senkinek nem meséltem az érzéseimről.Mert senki nem értett meg. Még Louis se.Bocsánat hogy szeretni akartam valakit.Még ha így is.Életemben egyszer voltam szerelmes.X FACTOR ELŐTT.-emelkedett meg a hangja.Körbenéztem a fiúkon.Mindenkin teljes döbbenet
.-De ott is átcsesztek. MINDEN KAPCSOLATOMBAN engem dobtak ki. Taylorka is..-morgott a végén.-Amúgy szép pár vagytok.-nézett Ed-re,mire mindenki teljesen ledöbbent.Még én is.-Bocs,titkotoknak annyi. De legalább azt is mondjuk már hogy én segítettem összejönni.-röhögött kínjában H.-Bocsánat,komolyan hogy vágyok egy rendes barátnőre,de a nagy Harry Styles nőcsábász nem kaphat.-ordított.-Az élet nem add neki. Bocs,hogy néha úgy foglalkozom Roseal,min ha a barátnőm lenne.De tudjátok,én legalább foglalkozom vele.-nézett körbe,és Zayn-en megállapodott a tekintette.-Rose-al,ha összejönnénk,utána szét mennénk.Mert nekünk nem úgy van szükségünk egymásra.-suttogta,mire rám nézett.Könnyes szemekkel léptem előre kettőt,mire a kis srácot letettem a kezemből, ő pedig elszaladt.-Ki foglalkozott a lánnyal,rajtam kívül valaki? A lelkivilágával? Mert egy barom összetöri.-nézett rá dühből Zayn-re.-Senki.-mutatott rám,és ő is sírt.-Hogy miért adta be  nekünk hogy meg halt?.-nézett rám,mire bólintottam hogy most már mindegy,mondja el.-HOGY NEKÜNK JOBB LEGYEN SAJTÓILAG.SZÖRNYETEGNEK HISZI MAGÁT,MERT ELMENT,ÉS HOGY MIÉRT ÍGY? MERT TUDTA HOGY MENNÉNK UTÁNA,ESETLEG VELE..-ordított,mire a kicsik lejöttek. Dejan és Ben hót komásan lebattyogott az emeletről,mire meglátták Harry-t,a kicsiket visszatolták.-Mindenki magával törődik.-beszélt halkabban.-Senki nem tudja milyen rossz nekem odabent,vagy a lánynak. Senki nem hallgat meg sem engem,sem őt.De én és Rose is mindenkit meghallgatunk.-nézett rám,mire még jobban potyogott a könnyem.Odaakartam lépni hozzá,de ő távolodott tőlem.Rám nézett és megrázta a fejét.
-Bocs csajszi,nem akarlak elvenni attól a személytől,aki állítólag birtokol. Mindent tud róla.Főleg ugye az álmaidról,néhány éjszakádról,apróbb mesélésekről.Amikről szerintem csak én tudok,tőlünk.Ugye?-kiabált újra sírva Harry, és nézett Zayn felé. A srác némán nézte a síró barátját.A srác elvigyorodott.-Csak akkor azt tudnám,hogy miért én csókolóztam és fürdöttem a lánnyal,és miért nem a nagy neves Zayn Malik.-röhögött,és közben megtörölte az arcát. Tudta Harry is ,hogy ez már sok volt.-Miért én nyugtattam,hogy minden oké lesz,mert a nagy kegyelmű barmunk mindent elront.-ordított Harry.-Soha nem lesz barátnőm?Rendes barátnőm? Megeshet.Majd lesz valami. Max,megöregszek macskákkal.De az ne érdekeljen titeket,úgy,mint hogy az sem érdekelt idáig az hogy mi van velem,eddig se tettétek,most se. Csáó.-szólt,törölte meg az arcát,majd lépett ki az otthonból.Utána szaladtam,de ő már nem volt sehol. Vissza léptem a házba.
-Hogy mondhattatok neki ilyet?-néztünk egyszerre össze és kiabáltuk el magunkat a lányokkal.A fiúk dermedten néztek minket.Sírtam.Ahogy mind a négy lány.
-Teljesen egyedül van.-akadt ki Dani.
-És még ti kontráztok rá.-folytatta ,El.
-Ő a legfiatalabb köztettek.-akadtam ki.
-Akkora egy barmok vagytok.-szólt Grace,mire az összes fiú szeme felpattant a meglepődöttségtől.
Elkezdtük a cuccainkat összekapkodni,a fiúk pedig csak lestek ki a fejükből. Emésztették a dolgokat.
-Jaj és még valami..-léptem vissza az ajtóból. A lányok kérdőn rám nézek a kertből.
-NEM VAGYOK SENKIÉ.-néztem rá Zayn-re,majd csaptam be az ajtót magam után.
Kiléptünk négyen az ajtón.
-Merre keressük?-szólalt meg Grace.
-Bárok,Parkok,London utcái.-szólt Dani és Grace.
-Exek.-szóltunk egyszerre El-el.
-Félelmetes.-suttogta Grace,El pedig halkan elnevette magát.
-Váljunk külön.-szólalt meg Dani,majd a lány mellé állt. Én pedig El mellé.Hirtelen megöleltem őket.
-Bocsánat.Mindenért.-suttogtam,mire hozzájuk szorítottam a testemet. Még egy darabig öleltük egymást.
-Hívjuk egymást ha van valami.-szólt Grace,majd külön váltunk.
A barátnőmmel elindultunk a belváros felé. Benéztünk a piáktól és cigiktől füstős pubokba,de Harry sehol.Körbenéztünk parkokban,de a srác sehol. Útközben Taylor felhívott,hogy beszélt Eddel,és hogy nála nincs Harry.
-Rose,várj..-szólt El fáradtan,majd fordult le egy sikátornál.
-El,te mit...-szóltam,de inkább mentem utána.El kifújta magát,mire leült a vizes,párás kőre,és a falhoz dőlt. Leültem mellé.
El kotorászni kezdett a táskájában.
-Mit keresel?-kérdeztem tőle,de ő csak legyintett.
-Csukd be a szemed,és fogd be az orrod.Most.-szólt El,én pedig úgy tettem. Tisztán hallottam,ahogy a lány ki vesz valamit,meggyújt,majd eldob valamit.Megéreztem a szagát.
-ELEANOR CALDER. MI A JÓ BÜDÖS ISTENT CSINÁLSZ?-akadtam ki,és néztem rá.
-nem látod,kicsi lány?-suttogta,majd újból beleszívott a cigibe.
-De mégis..mi..vagy mióta..?-akadtam ki teljesen.
-Mióta "meghaltál".-mutatott macska körmöket a levegőben,én pedig átvettem a cigit a szájából,beleszívtam és ott tartottam a számban.megöleltem.
-Ne..-suttogtam a fülébe,mire megölelt.A sikátorba befordult egy kapucnis alak,majd ránk nézett,és lassan elsétált mellettem.
-Húh.-fújta ki a bent tartott levegőjét a mellettem ülő lány,és beleszívott maradék ciginkbe.Mire a srác felénk kapta a fejét. Ledermedtem,de mikor közelebb jött,valami furcsa érzés fogadott. Ismerős volt a srác. Fekete kapucnija alól alig látszódott ki valami.
-Bocs csajok.-szólalt meg egy halk nagyon rekedtes mély hang,mire El ránézett cigivel a szájában a srácra.El-t döbbenten figyelte,majd rám nézett. Belőlünk se sok látszott a kapucnik miatt,de több mint a velünk szemben álló emberből.
-Mi az ?Nem láttál még fehér embert?-szólalt meg hirtelen El,mire kidőltem a röhögéstől.
-Csak egy cigi kellett volna.-akadt meg a hangja. Lett egy sejtésem ki az.felhúztam a pulcsim ujját,ahol a sebeim még látszódtak. Ha megszólal,nem ő, ha nem beszél, tuti hogy ő.Oda nyúltam El szájához,majd kaptam ki belőle a cigit.Kérdőn rám nézett.Rákacsintottam a lányra.
-Tessék.Utolsó.-szóltam,majd nyomtam a kezébe.Egy barna hajú lány várta a srácot a sarkon.
Intett,majd biccentett a fejével,és el lépett tőlünk.
-Rose,ez most miért kellett?.-akadt ki halkan El, lecsittegtem. Harry oldalról még egyszer visszafordult.
-Aha.-kiabáltam.-Megvagy.-nevettem,mire El tök hülyének nézett.-Ha belemersz Harold Edward Styles szívni a cigimbe,úgy kinyírlak,és verlek meg,hogy a Marson fogsz reggel ébredni.-kiabáltam torka szakadtamból,mire a kapucnis srác megfordult.Elröhögte magát,mire levettem a kapucnim,és ő is. Odaszaladtam hozzá,és a karjaiba borultam.
-Mit keressel,itt ő vele?Amúgy ő ki? Jók a lábai.-kanosodott be Louis barátnőjére,Hazz. Felröhögtem.
-Elenaor,jók a lábaid Harry szerint.-röhögtem továbbra is,mint a fába szorult féreg.A lány a sarokról még mindig egy helyben állt,és várta Hazz-t.
-Valaki nagyon vár.-szólaltam meg hirtelen. Hazz hátrakapta a fejét.
-Lis az.-suttogta,mire ledöbbentem.
-LISA MORGAN. Told ide hozzám a seggedet,vagy mész Harry után.-kiabáltam,mire előlépett a sötétből.
-Jó,de két Eleanor nevű barátnőd van?-nézett rám Harry. Felröhögtem a lassan már mellettem álló lánnyal.
-Szia Harry. Köszi,de szerintem nagy a vádlim.-röhögött El,majd kapta le a kapucnit a fejéről. Hazz teljes piros lett.
-Te cigiztél?-akadt ki a srác később,mikor leesett ki szájából vettem ki a cigit.
-Nem,mert Rose el jótékonykodta.-morgott rám,majd kapta ki a srác kezéből.
-ÁÁ..az az enyém.-röhögtem,majd kaptam ki a kezükből,és gyújtottam meg.
-Jó,enyém a vodka.-röhögött El,majd kapta ki a táskából,és bontotta meg.Lehúzott egy részt a piából. Harry óriási szemekkel nézett minket.
-Tulajdonképpen ti mit csináltok?-nézett ránk Harry,és próbálta elvenni tőlünk a piát.
-Hát,tulajdonképpen.-beszélt El,mire átadta az üveget, én pedig meghúztam..
-tulajdonképpen utánad jöttünk.Felkereső hadművelet iránt.-szalutáltam,mire kiröhögött.
-Dani,Grace?-nézett Lis,majd már ő is bagózni kezdett.
-Hú,azt mondtuk hogy majd telózunk.-röhögtem fel a vodka miatt.El nevetett,Lis pedig vállat rántott.

*Harry szemszöge.30 perc múlva,helyi bár.*

Rose és El folyamatosan szaladgáltak,ittak,cigiztek.El részéről nagyon fura.Mióta?
-Harry.-lóbálta a kezét az orrom előtt Lis..Elmosolyodtam.-Na,végre-beszélt hozzám.Elvigyorodtam.
-Szijaaaaaaaaaaaaa Daniiiiiiii.-nevetett a telefonba Rose. Döbbenten néztünk a lányra.
-Rose,Rose hol vagy?.-aggodalmaskodott Dani.Tudtam hogy ez lesz belőle.
-Nem tudom,de nagyon jó helyen. Elnek is tetszik.-kuncogott Rose. Hallani lehetett a hangjában,hogy ivott.
-Rose,hol vagy?Mond mi van körülötted.-aggodalmaskodott Liam,mire ránéztem Lisre. Belül mind a ketten majd kipattantunk a röhögéstől,kívül teljesen lefagytunk.
-Persze.Valahol vagyok.-nevetett.-Találj meg.Ú tudok jobbat.Maradj otthon,számolj,én addig elintézem az éjszakámat azzal a pincér sráccal. Hi mekkora lehet neki a..-folytatta volna a mondatát,mire Lis rácsapott a szájára.-A répája.-fejezte be a mondatot,mire felröhögtem.
-Rám csapott egy sárkány.-sikított,mire Lis felnevetett.
-Kivel vagy?Add oda neki a telefont.-Niall szólalt meg.
-Nem tudom,vannak itt emberek,akiknek van répájuk.-röhögött a lány.-.Bár én most megyek,keresek magamnak egy répadugdosót.-röhögött a lány.-és megkeresem az elveszett pikachúmat.-kiabált a telefonba a lány.-Juuuj,de helyes srác van Elnél. Na ne már.Le ne kapd. -akadt ki Rose,majd újra a telefon felé hajolt.
-Liam számolj reggelig,a bogyó szülinapja előtt hazaérek. Puszpá.-kiabált a telefonba,majd nyomta ki,és szaladt el.
-Asszem túl sok mindent tudtak meg egyszerre a többiek.-szóltunk Lissel egyszerre.Felnevettünk.
-Enyém Rose?-néztem rá,mire felnevetett.
 -Rose betámadt a férfi wc-be.-próbálta komolyan mondani és mutatott az egyik irányba,de mind a kettőnk röhögött.
-Enyém El,már csak azért is hogy ne legyetek újság cikk.A nagy hős,aki megmenti a haverja barátnőjét.Vagy..-nevetett,mire egy sikítást hallottunk.Odakaptam a fejem.
-Pikachu kiszökött.-sikítozott Rose és szaladgálni kezdett a bárban.Elkaptam és felkaptam a vállamra a lányt.
-Hol van El?-kérdeztem tőle,mire kislányosan rám vigyorgott.
-Ott ni.-mutatott a hátam mögé,mire megfordultam. Rose felnevetett.-Itt egy falacska,halacska.-kuncogott  a hátamon,mire felnevettem.Abban a pillanatban megláttam El-t,és a kétségbeesett arcát. Rose-t szó szerint ledobtam a vállamról és szaladtam a lányhoz.
-Ez koppant.-kiabált a lány.El rám nézett,majd a srác kezét próbálta leszedni magáról,de nem sikerült neki.A srácot ellöktem,és felkentem a falra.A tömegbe senki nem látott.
-Ha hozzáérsz a lányhoz,kinyírlak,te nyomorék.-kiabáltam,majd vertem be neki.El összeesett a falnál,és üldögélt.A srácot levágtam a földre,majd a lányhoz léptem.Felkaptam,mire hozzám bújt.Megijedt,még ha pia is volt benne.Nem volt hozzá szokva.
-Megyünk haza.-szóltam és pusziltam hajon,a legjobb barátom barátnőjét.
Lis észrevett,mire megijedt a karomba húzodó lány miatt.. Rose felkapta a földről,mire odasiettem hozzájuk.
-Rohanunk haza. azonnal.-szóltam,mire a pihekönnyű lányt is felkaptam a vállamra,míg Elt a másik vállamra dobtam.
-Lis,te leszel a biztonsági őr.-szóltam,mire elnevette magát.Nagyon aranyos volt.Muszáj volt nekem is mosolyognom.
-Akkor nem ajánlatos puskát elővenni ha közeledik egy újságíró?-nézett rám nagy szemekkel,mire bólogattam.Felnevettem.Ki léptünk a bejárati ajtón .Újságírók,fotósok,interjúvolok álldogáltak a sarkon.Mikor az utca végénél jártunk észrevettek minket,és szaladtak utánunk.Mi is megiramodtunk.
-Hogy hívják a lányt?.-kiabált az egyik,de én csak futottam a két lánnyal a vállamon.
-Mi hercegnők vagyunk.-durcizott be Rose a vállamon.Elvigyorodtam.
-Harry hercegnői.-beszélt El,mire megtorpantam és újból szaladtam,de a riporterek nem adták fel.
-Ő ki?-mutatott Lisre.
-Hercegnő.-akadt ki direkt Lis.-Talán nem látszik?.-kiabált a fotóssal,de közben röhögtünk.
-Sőt,Harry is hercegnő.-kiabált és ütött meg egy fotóst gyermeki vigyorral az arcán Rose.
-Rose elég.-suttogtam,de nem hallotta. Szaladtam a belvárosba,a riporterek utánam,és mindenki minket figyelt.
-Szeretem a kiscicákat,szeretem a kiscicákat.-énekelt El,mire Rose kiröhögte.
-Hé,te.Mekkora neked a..-kiabált Rose az egyik riporterrel. Lis beszaladt a lányok elé.
-répád.-beszélt a lány,de csak mi hallottuk. Kiértünk a kertvárosba,és én még tovább szaladtam. Lis bírta a tempót,de én már nem nagyon.Gáz.
-Hiányzik Louis.-kezdett el sírni a vállamon El.Felnevettem.
-Nekem meg Zayn.-szomorodott el Rose.
-Ó de cukik.-mosolygott Lis.
Eszeveszettül csörögni kezdett a telefonom.A két lány elkezdett táncolni a vállamon a csengőhangra,bár nehezen,mert lefele lógtam rólam.Rose elkezdte ütögetni a fenekem.
-Rose,elég.-kiabáltam nevetve,míg a kertváros felébredt.
-Huligánok.-kiabált egy néni ki az ablakon.
-Mié'? Maga nem volt fiatal?-kiabált vissza El kissé ittasan.Felnevettem.
-Ó ti.-röhögött Lis,és sétált a hátam mögött,figyelve a két lányt.Az 1D házban,semmi nem volt,minden tiszta fekete.Akkor Rose háza.Kifújtam magam.A telefonom még mindig csörgött,El énekelte a dallamot,Rose pedig a fenekemet ütögette.Röhögtünk,mint ha bennünk is lenne pia,de bennünk semmi.



7 megjegyzés: