2013. december 18., szerda

25.rész.'Rio ?'

*Louis szemszöge.*

El odament a síró Zayn-hez. Oda léptem mellé,és ültem le hozzá.
-Zayn.-suttogta El,mire ránézett oldalról a fiú.Utáltam ha valaki sír.Megöleltem,Mire Zayn még jobban sírni kezdett.  Takarni próbálta magát,de mi ismertük. Ő közülünk a legérzékenyebb. Niall is odajött hozzánk,ő is megölelte a srácot.
-Fiam,miért mondtad azt,hogy nem számít ?.-kérdezte Zayn apukája,elképedve,saját fiát.
-Nem tudom,olyan semmit mondó volt az arca.Beijedtem.-lett mérges magára,a srác.El megölelte.
-Vigyázz,mert a végén még veled is járni fogok.-dühöngött a srác.Mire elvigyorodtam.
Arcon puszilta El.Felnevetett,és törölte meg az arcát.
-Zayn.-sírta el magát a kicsi húga. Zayn kitátotta a két karját,a lány pedig beleszaladt.
-Gyerünk ki,jó?.-suttogta Zayn Safaa fülébe,a lány bólintott,felálltak,majd Zayn és családja ki ment a kertbe.
-Csak én nem hiszem el,hogy Zayn túladagolta magát?.-nézett ránk vérvörös fejjel Niall. Ő Mindent csodálatosnak tart,és összetörik,ha valami történik a bandával.
-Én sem hiszem el.-könnyezett Grace. Niall óvatosan megölelte.
-Pedig muszáj lesz.-fújta ki a levegőt,Mr.Payne.
-Igaz?.-kérdezte meg El kikerekedett szemekkel.Mr.Payne bólintott.
-Úristen.-szólt Harry halkan.,és karolta át List..
-Miért csinálta?.-kérdezte Grace suttogva..
-Maga se tudja. Ezt látta jónak.De Rose miatt.-suttogott Mr.Payne vállat vonva,fogcsikorgatva..
Kiültünk Zayn családja mellé,mire a fiú szorongatta a húgát.
-Fiam,menthetetlenül hülye vagy.-beszélt Yaser. felnevettünk.
-A ti fiatok.-beszélt Dony,és gúnyolta az öccsét.
-És akkor beszéljünk az ágyú golyóról a tornaterembe?.-kérdezte Zayn a nővérét halkan.mire felnevettünk.Mi értettük.
-Elmagyarázod miért csináltad?.-kérdezte Wali tőle. Megrázta a fejét.Jó bátty akart lenni.
-Hagyjad,maga se tudja.Ezt látta jónak.-utánozta a hangját az apja.Elnevettük magunkat.Mikor már 1 órája beszélgettünk,megjelent Harry és Lis.
-Öhm..-lett vérvörös Lis.
-Teli van a folyosó.-károgott Harry,és mutatott párna tollakat a kezében. Mindenki ugyanarra gondolt.
-Payzer forever.-röhögtünk fel.
-Mehetek tollakat szedni.-morgott Grace,mire felnevettünk.
-Beszaladtunk a házba,ahol minden tiszta toll volt.Bedörömböltem az ajtón.
-Ti pajzán Payzerek.Teli van a tollaitokkal Rose háza. .-nevettem fel,mire Harry mellém ért.
-Ne nyomd össze Dani-t alul.Még szükségünk van rá.-nevetett Harry,mire mindenki felröhögött.
-Vigyáz Liam a lányra.-kiabált Mr.Payne.-Hát ha valakit megölel,és járni kezdenek.-szólalt meg Liam apja,mire mindenki felröhögött.
-Dani,ne szedd szét az összes párnát. Grace-nek kevesebb tollat keljen összeszedni.-nevetett kiabálva El.Szegényeket kiröhögtük.
-Hagyjátok már őke aludni.-kiabált Safaa,mire mindenki felnevetett.
-Hagyunk titeket aludni.Jó?.-kiabált Lis és Niall,mire el léptünk az ajtótól.
-Szegényeket felébresztitek.-nevetett Zayn anyukája.
-Dani megcsal.enyje.-nevetett Zayn.Felnevettünk.
Még beszélgettünk egy darabig mikor megjelent Liam a bejárati ajtónál,mögötte pedig Danielle.
-Jó reggel álomszuszékok.-mosolygott gonoszan El és Lis.
-Azt.-motyogott Liam,furcsa arccal.
-Mehetek tollakat szedni.-motyogott Grace. Felnevettünk.
-Szép folt.-mosolygott Grace és mutatott Liam nyakára.Liam odakapott,mire Dani teljesen elpirult.
-Menjünk már segíteni Gracenek.-beszélt Zayn,majd állt fel.
-Vigyázz Zayn.Járni fogunk.-kiabált ki Grace.Felnevettünk,kivétel;Liam. Ő lehajtotta a fejét. Bementünk segíteni Grace-nek.A lány már addigra felszedte a tollakat. Szegény lány teli volt tollal.
-Niall,gyere tolláskodni.Grace úgy néz ki mint egy csirke.-beszéltem,mire Niall már rohant a lányhoz,és szedegedte le a tollakat.
Kidobtuk a kukába a tollakat,Niall pedig a telefonját nyomogatta.Kint a kertben beszélgettünk,mikor Grace a konyhából hozott Limondékat. Hirtelen megszólalt egy erősítő,majd egy mély ütemes hang és üvöltöző hang.Majd dobszoló. Grace tálcáján összetörtek a poharak.
-Mi a jó isten..-kezdett bele Liam.
-A húgod felkelt.-fújta ki magát Mr.Payne. Mindenki döbbenten figyelte.
-Juj ez Artic Monkeys.-beszél Harry,és szaladt az emeletre.
-Az,én nem megyek fel szólni neki,mert bedugul a fülem.-beszélt Mr.Payne.Vigyorogva álltam fel,és szaladtam fel Harry után. Zengett a dobszolótól a ház.
-ROSE.-kiabált Harry.
-Te hülye,füles van a fülén.-kiabáltam. Megláttuk a fuvolát és a hegedűt a szoba végébe.Én szaladtam a fuvolához,Harry pedig a hegedűkhöz. Rose-al együtt kezdtünk el dalolászni.

* Zayn szemszöge.*

-Mi ez az Isten verte ricsaj?.-jött át Rose udvarába Tom és Julianne asszony.
-Rose-t éppen leállítja Louis és Harry egy hegedűvel és egy fuvolával-beszéltek páran.Felnevettünk,mikor elhallgatott.
-Fiúúk.-nevetett Rose.-NE.-kiabált,mire felálltam. Niall visszanyomott.
-Kérlek.-nevetett,és a két fiú pedig kihozta a lányt az udvarba.
-Öhm.Megmerjem kérdezni mi ez a sok toll?.-kérdezte Rose,mutatott a kuka mellé a lány,és szedett ki Grace hajából egy darabot.
-Payzerék pajzánkodtak.-nevetgélt Louis,mire Liam oda dobott egy flakont a sráchoz.
-Fiúk.-nevetve állította le anyu.
-Ahham.-kuncogott Rose.
-Szép volt bratyesz.-röhögött Rose,és mutogatott a nyakára.Odalépett az apja mellé,majd arcon puszilta.
-Dani unakozott..-köhögött nevetve Lis.
-Vámpírt játszott.-nevetett fel Rose.
-Beszéljünk akkor rólad meg Harry-ről?.Ú várjunk csak,hagyott rajtad épp helyet is?.-kérdezte Liam.
-Képzeld hagytam.-nyújtotta a nyelvét a Liamra srác.Bennem újra előtört az a megszokott keserű érzés.
-És az enyémeim nem voltak ennyire terjedelmesek.-ugrasztotta Rose a bátyját,mire újból felnevettek a többiek,de én már nem nevettem.
-Fiam,pakolnotok kell.Hajnalba megy a repülőtök.-beszélt hozzám Mr.Payne. Bólintottam és álltam fel. Elslattyogtam át az otthon felé.
-Hova mész Zayn?.-kérdezte Niall.
-Apu,hova mész?.-kérdezte Wali.
-Pakolni.-beszélt apu,és jött utánam.A többiek felugrottak,mire Orsy elvigyorodott.Elmosolyodtam.
-Ne szóld el magad.-suttogtam,mire ő bólogatott,és sétált mellettem.
-Segítek pakolni.-fogott karon Orsy,és húzott be a házba.
-Mr.Payne. Hány napra mennek?.-kérdezte Orsy,mire a többiek döbbenten figyeltek.
-Vasárnap jönnek vissza.-beszélt Mr.Payne.
-Yaser hova mentek?.-beszélt anyu,apához.
-Apa fia hétvégére.-izgult be Apa,mire elröhögtem magam.
-de hova?Mit csináltok?.-kérdezte Safaa.
-4 napra Németországba horgászni.-kezdte apa a mesélést,mire Orsyval elröhögtük magunkat a gardróbba.
Hallani lehetett ahogy az otthon szépen mondva úgy kiröhög mint még senki más.
-Nevessetek csak.-kiabáltam ki.Közben pakoltam Rióba a ruháimat.Laptopot,töltőt,minden mást.
-Pakolok Rose-nak cuccot.-suttogta Orsy,mire bólogattam. Orsy be bújt a szekrénybe majd vérpirosan jött ki.
-Mit találtál?.-nevettem fel,ő pedig csak rázta a fejét.
2 és fél óra alatt Mr.Payne és Apa is becsomagolt magának.Helyettem Mr.Payne megy horgászni.Már a kocsiba pakoltuk a cuccokat,mikor anya megszólalt.
-De Németországba hideg van.Ellenőrizem hogy mit pakoltatok be.-szólt Tricia,mire egymásra néztünk Orsyval.
-NEM.-húztam el gyerek durcival a táskámat anyám elől.
-Anyuci ellenőrizni akar.-ugratott Harry.
-beszéljünk rólad,mikor első turnéra mentünk és te aludtál,anyud meg pakolt helyetted?.-kérdeztem Harry-t,ő piros lett,a többiek pedig kiröhögték.
-Ó,de nagy fiam lett.-ölelt meg Anyám,mire Apura néztem,és a szememmel kértem segítséget.
-Tricia,engedd el a fiadat.Nem háborúba megy,csak a hétvégét velem tölti.-húzta el anyámat Apa.Felnevettünk,mire Safaa rám ugrott.
-Vigyázol apára? Tudod,ne lökd bele a tóba.Nem tud úszni.-adta ki a feladatokat Safaa.Rá néztem.
-Ja,de te se tudsz.-legyintett Safaa,mire felnevettünk.
-Indulnunk kell.-nézett rá hirtelen Mr.Payne az órájára,mire apu is bepattant az ülésbe.Safaa kiugrott a kezemből,engem benyomtak az autóba.
-De azt mondtátok hajnalba indul a repülőtök.-gondolkozott Wali.-Most pedig délután 6 óra van.-nézett ránk,mire Apu integetni kezdett.Utoljára ránéztem a döbbent Rose-ra,akinek könnyek újra gyülekezni kezdtek a szemébe.Nekem is. Hirtelen elindult Mr.Payne és meg sem állt a kocsiig.
-Amúgy nem azért,raktunk be horgász felszerelést?.-kérdeztem őket,mire apuék egymásra néztek.
-azt hiszem,igen.-gondolkozott Mr.Payne,mire felnevettünk.
-El tudsz egymagad igazodni Rióba? Ha bármi kavarás van,felhívsz.-beszélt hozzám Mr.Payne már a repülő téren.
-Értettem.-beszéltem,és szalutáltam.
-Kérlek,ne rontsd el.-szólt apa hozzám.
-Igyekszem.-fújtam ki a levegőt,majd szálltam be a magánrepülőbe,a cuccok már fent voltak a repülőn. Engem vártak.Felültem a repülőre,majd apának és a potapámnak integettem.
"köszönök,mindent..-írtam sms-t,mind a kettőjüknek,és szállt fel a gép.Bedugtam a fülest,és gondolkoztam.Elővettem egy lapot és egy tollat majd írni kezdtem..

Orsy szemszöge.*

Tegnap Zayn elindult Rioba. Mr.Payne csak késő este jött haza,és ma pedig a fiúkkal ment interjúra.A lányok előszedték a rádiót,és leültek a konyhába. Rose mellé ültem mosolyogva a pultra,és ettem meg egy almát.ők
-Nos,következzenek az eltűnt-elő került
1D.-kiabált a műsorvezető.
-Hello.-beszéltek a fiúk.
-Látom vagyis inkább a közönség hallja.-kezdett bele mire fintorra húztam a számat.Ez vicc lett volna?.-Hogy csak 4-en vagytok itt.Hol van Zayn?.-kérdezték a többieket.
-Ő, nyaral.Sajnálja,hogy nem lehet itt,üdvözöl téged.-beszélt Niall. Felnevettünk. A fiúk reggel tudták meg,hogy ma menniük kell.
-Á értem. Hallottuk hogy ti is voltatok nyaralni.Ugye?.-kérdezte a fiúkat a müsorvezető.
-Igen,voltunk.Kellett egy kis pihenő.-beszélt Liam..
-Ki öltete volt?.-kérdezte a müsörvezető.
-Egy nagyon kedves barátunké.Meglepetés volt.Innen is nagyon szépen köszönjük,és szeretjük őt.-beszélt Louis.Elmosolyodott mellettem Rose.
-Ki,merre járt?.-kérdezgetette a fiúkat a müsorvezető.
-Én Braziliában jártam ismerősömmel..Louis El-el Atlantában.Dani és Liam Afrikában.Niall szintúgy egy ismerőssel Európában jártak.Zayn pedig Ausztráliában.-beszélt Harry.
-És ezek az ismerősök titkosak?.-kérdezte a müsorvezető.
-Igen.-szólt Liam.
-Mindenki kiváncsiskodik,hogy ki az a lány mostanában aki veletek van,és miért ilyen titkos?.Miért csalodott benne a banda?.-kérdezték a fiúkat.
-Nem csalodtunk benne,félreértés volt az egész.Ő egyenlőre titkos,de majd idővel minden kiderül.-beszélt Niall.
-Értem.-morgott a müsor vezető.
-Jöhetnek a twiteres kérdések?.-kérdezte a müsorvezető a fiúkat.
-Persze.-nevetett a négy fiú.
-Melyikőtök álmodott utoljára valamit a bandával kapcsolatban?.-kérdezték a fiúkat.
-Volt egy álmom… hogy volt egy hatodik tagunk a bandában, valamilyen okból, és elég borzalmas volt ! Elkezdett velem veszekedni. Azt akartam, hogy menjen el és egyik fiú sem segített nekem..--szomorodott el Louis.Felnevettek a többiek.
-Mi komolyodott meg nálatok az utóbbi napokban?.-kérdezték a fiúkat,mire Liam válaszolt.
Liam: A hangom egyre komolyabb.-röhögcsélt Rose bátyja
Louis: Hamarosan férfi leszel..-poénkodott Louis.
Liam: Az vagyok..-háborodott fel a srác.
Louis: Nem, te az én picinyem vagy.-beszélt Louis.De aranyos.
-Mit jelent számotokra a barátság?.-kérdezte a riporter a fiúkat.
-Összetartást.-beszélt Liam.
-Csapatot.-beszélt Harry és Niall.
-Mindent.Barátság nélkül szörnyű lenne az élet.Wow micsoda mély gondolat.-beszélt Louis,mire a lányok felnevettek.
-Louis.Mi késztetett arra, hogy beleess Eleanorba?-olvasták fel a kérdést a srácnak.
Louis: Eltekintve attól a ténytől, hogy szenvedélyes, benne meg volt minden, amit kerestem. Vicces, hangos és magabiztos..-beszélt Lou. El piros lett.
-Titok valamelyik fiúról?.-kérdezték a többieket,mire Liam megszólalt.
-Harry tisztaságmániás.Louis pedig egy rendetlen disznó.-beszélt Liam.Felnevettünk.
-Te meg egy apuka vagy.-gonoszkodott Niall.
-A mi apukánk.-javitotta ki Harry a szőke srácot,ne hogy azt hidjék hogy Liam-nek gyereke van.
-Niall.Te sokak szerint te vagy a kakukktojás a fiúknál. Mi a véleményed erről?.-kérdezte a rádiós müsörvezető.Felhorkantunk.
-Akkor én vagyok a kakukktojás. A többiek betudják hajlitani a bicepszüket,én a szemöldökőmet.-beszélt Niall,és nevetette meg a többieket,de biztos hogy rosszul érezte magát ez miatt.
-Liam.Ki akarnál lenni egy napra más a bandából?.-beszélt a müsörvezető.
-Niall.Mert ő mindent elképesztőnek tart.-beszélt a fiú.Elmosolyodtam.
-Harry.Barátnő vagy Directioner?.-kérdezték a fiút.
-Barátnő,aki directioner.-beszélt Harry,mire elmosolyodtunk.
-Mit tennél ha egy napra állat lennél?.-kérdezték Harry-t. Ilyen kérdéseket.
Ha állat lennék és párzási időszak lenne azt mondanám,hogy “Hello,Én vagyok az igazi Liam Payne .-beszélt Harry,mire mindenki röhögött.
-Kösz Harry.-morgolodott Liam.
-Szeretted volna Harry,ha lett volna a bandának egy lány tagja?.-kérdezték.
-Igen.Nos ott van Liam.-beszélt,mire mindenki felnevetett.
-Louis.Mondj valami vicces dolgot Zayn-ről.-beszéltek,mire Louis felnevetett.
-Zayn nagyon viccesen táncol,mikor részeg.-beszélt Louis,mire a fiúk felnevettek.
-Liam?.-kérdezték Rose bátyját.
-Nos.Amikor Zayn fáradt, nem számít, hogy ki vagy, automatikusan elalszik a válladon.-beszélt Liam.
-De cuki.-nevettem fel.Rose elmosolyodott.
-Zayn mióta cigizik?Nem akar leszokni?.-kérdezték a fiúkat.
-15 éves kora óta dohányzik.-kezdett bele Niall,mire Tricia szeme kipattant a meglepödöttségtől.-De mindig azt mondja,ha álmai nője,és gyereki anyja kéri őt a leszokásra,akkor érte és a gyerekekért megteszi.-beszélt Niall.Úristen de aranyos.
-Zayn nagyon szereti a gyerekeket.-beszélt Harry.
-Csak ő?.-kérdezte a riporter.
-Nem,mindannyian.-mondta Louis.
-Imádom a kisbabákat.-beszélt Harry.-Annyira aranyosak és védtelenek.-beszélt tovább,mire Lis elmosolyodott.
-Ki akar egy gyereket Harry-től?.-kérdezte Louis.Mindenki felnevetett.
-Utolsó közlemény a rajongóknak?.-kérdezte a riporter.
-Annyi,hogy tudjuk hogy az utobbi időkbe eltüntünk,de nekünk is ki jár a pihenés.A nyár is inkább a pihenésről fog szólni,de persze közben koncertezünk,interjút adunk,fotózásokra,és dedikálásokra járunk,mert lesznek.-szólt Liam.
-És majd probálunk a rajongókkal többet foglalkozni.Sajnáljuk hogy elhanyagoltuk őket mostanában.-beszélt Harry.
-Szeretjük őket,nagyon.-beszélt Niall és Liam.
-Ez aranyos.Rendben,köszönjük hogy itt voltatok.Sziasztok.-beszélt a müsorvezető,majd adta le a rádió a fiúk egyik dalát.
-Milyen édesek.-nevetett fel Julianne asszony.-Mint egy nagy pite.Apropó,sütök is nekik.-beszélt,majd kezdett neki egy jó nagy adag pitébe.Csöngettek,majd lépett be az ajtón Mac. Elvigyorodtam.
-Szia.-ugrottam rá,mire ő megpörgetett.
-Szia kicsi lány.-nevetett.

*Orsy szemszöge.*

Mac érkezése után fél órával már ideértek a fiúk is. Mindenki megölelgette őket.Beszélgettek az interjúról,és Louis mesélt egy zöld csirkéről,amit látott London utcáin.
Niall-n valami érdekeset véltem fel.Csalódottságot(?).Egy üveg vizet kiszedett a hűtőből,majd kilépkedett az teraszra,és levágta magát a hideg kőre.A többiek nem vették észre,így én leugrottam a pultról és sétáltam a kertbe,a srác után.Leültem mellé,de mint ha ott sem lettem volna.
-Remélem más egyéb oka van,és nem a rádióban nevezett kakukktojás miatt,vagy szomorú.-beszéltem hozzá,és simogattam meg a karját..
Rám nézett,és oldalasan elmosolyodott.
-Jaj Niall. Az a műsorvezető tuti hogy buzi volt.A hangján lehetett hallani.-akadtam ki.-Féltékeny volt rád.Mert nincs ilyen kis aranyos pofija,és utánozhatatlan vigyora.Nem tud minden egyes embert már a jelenlétével megmosolyogtatni,és nevettetni.Jobb kedvre deríteni.-löktem a srácot oldalba.Elmosolyodott.
-Nem ez volt az első,hogy kakukktojásnak hívtak.Lehet nem kellenék a bandába,és akkor a srácoknak is könnyebb lenne.Többen szeretnék a bandát.-nézte a srác,az üveget és szomorkásan forgatta..
-Figyelj,ha kakukktojás vagy vagy annak tartod magad,ami szerintem hülyeség,akkor legyél rá büszke. Nem vagy olyan mint Louis,Harry,Zayn vagy Liam. Te Niall vagy.Nem kell másra hasonlítanod,mert te már egy egyéniség vagy,és ezt mások sem akarhatják,hogy ne legyen Niall,és az egyik fiúból legyen kettő.Engem személy szerint idegesítenek a Jedward tesók.Egy is elég lenne belőlük,nem hogy kettő.ÉS IGEN IS kellesz a bandába.Veled teljesek a fiúk.-beszéltem,mire felnevetett.
-Ahhoz képest,hogy 11 éves vagy,szerintem érettebb vagy,mint Louis.-beszélt Niall,mire hátul egy fiú hang károgott.Megfordultam,és láttam ahogy nem csak ő,hanem az egész banda hallgatózott.
-És akkor most mint a filmekben,kiderül, hogy Louis a hátam mögött áll.-beszélt Niall,de még mindig szomorú volt.
-Nem csak ő.-suttogtam,mire a többiek odajöttek hozzánk,és körbe vették Niall-t.Beszéltek hozzá,hogy Niall-nak jobb kedve legyen.Hirtelen megcsörrent a telefonom. Ki írta Zayn nevét. Rose öléből kiszálltam,és sétáltam el a hátsó, saját játszóterünk felé.Felvettem.
-Igen?.-szóltam bele.
-Szia Orsy.-köszönt Zayn.
-Szia,Odaértél épségben?.-suttogtam.
-Igen,itt vagyok a szállodába.Hallgattam a fiúk interjúját..Ide adnád nekem Niall-t.?És,el kéne kezdeni Rose-nak idejönni.-szólalt meg. Rose nagyon furcsán nézett.
-Hát éppen vigasztalják a szőkeséget,szóval mindjárt átadom a telefont neki. Rose azt hiszem jön értem,szóval szólok Mr.Payne-nek,hogy kezdődhet az akció.-beszéltem,mire Zayn felnevetett.
-Ú jön Rose.-láttam a felálló alakját a lánynak.-ADOM.-kiabáltam,és szaladtam a szőke fiúhoz.A füléhez nyomtam a telefont.De elfelejtettem hogy ki hangosítottam a készüléket útközbe. Távolabb tartottam a fülétől a telefont.
-Zayn vagyok.Hallgattam az interjút itt a tóparton.-beszélt, mire ráncba szökött a homlokom,majd eszembe jutott minden,így ránéztem Mr.Payne-re,és Mac-re.Ők pedig bólintottak.Elszaladtak.
-Remélem kivered minél előbb a fejedből, hogy te vagy a kakukktojás.Öten vagyunk egyek.Veled nem lennénk teljesek.Mi vagyunk az 1D.-Hallod?.-beszélt Zayn,mire Niall szemébe könnyek szöktek.
-Jaj,sír.-szomorodtam el,majd öleltem meg,de hátul a Mr.Payne-t,és Mac-et figyeltem Hülye fejet vágtam,ők meg vissza.Mindenki megölelte.Mac intett hogy hívjam fel rájuk a figyelmet.Hirtelen elszaladtam,be a házba. Rose felfigyelt rám.
-Üzend meg Rose-nak hogy ne jöjjön utánam. Miatta csinálom,szeretem Liam-et is és Rose-t is.Sőt mindenkit.-remegett meg a hangja az apukának.Mac kinyitotta neki az ajtót.
-Apa,hova mész?.-jött be a többiekkel a Rose.
-Szeretlek titeket,majd jövök.Ha túlélem.-beszélt Mr.Payne,majd lépett ki az ajtóból,és szaladt el. Rose és Liam utána akart szaladni,de már nem engedte Mac.
-Mac,tűnj innen,hova megy?.-beszélt Rose.
-Figyelj,ülj le.Apud el megy,és majd jön,ha tudd.-színészkedett Mac,tök jól.
-Liam.-rángattam a kezét a srácnak.Ő pedig felkapott.
-Hova megy?.-kérdezte Liam,mire megráztam a fejem.Mac elindult az egyik irányba.
-Orsy. Te is tudod?.-kérdezte Rose,mire én színészien bólintottam.
-Hova megy?.-közelített felém,mire én kiugrottam a srác kezéből és elszaladtam a konyhába. Mac bólintott hogy mondhatom.
-Brad felhívta két napja.-beszéltem a betanult szövegemet. Rose és a többiek arcán teljes sokk ült.-Több ezer eurót kért tőle,vagy újra megkeress titeket és téged.-suttogta,és néztem lefele.Majdnem elröhögtem magam.
-Hova küldte Brad?.-kérdezte Rose,teljesen megsemmisülve.
-Belgium.-szólaltam meg halkan.Aztán eszembe jutott,hogy lehet hogy Rio-t kellett volna mondanom.
-Utána megyek.-szólalt meg Rose.
-Én is.-szólt Liam,mire Mac megrázta a fejét.
-Tom ki visz téged a repülőtérre.Szólok neki.-telefonált Mac,majd nézett ki az ablakon,mire én köhögni kezdtem,kissé túlságosan is.
-Jól vagy Orsy?.-kérdezett meg Grace.
-Csodásan.-szóltam mikor Mac visszanézett.
-Csak a legfontosabbakat vidd.-gondolkoztam a szövegen,amit betanultam.Nem jutott eszembe,így rögtönöztem. Rose sírva felkapta a táskáját,mikor Liam indulni akart,de Mac lefogta.
-Maradj itt.-szóltam halkan.
-Ki kísérlek.-szólt Mac,majd húzta a lányt a kocsihoz,ahol Tom már be volt képletezve.Kivinni a magángéphez,szó nélkül.Mac mint a filmekben rá ütött a kocsira,a kocsi pedig elindult.
-3..-számoltam hangosan,mire a többiek rám figyeltek.Felnevettem.2.-inkább vigyorogtam.1.-mikor már Mac is vigyorogva megfordult.
-Megcsináltuk kis csaj.-röhögött Mac,majd szaladt hozzám,és ölelt körbe.
-Na telefonáljunk.-szólaltam meg vigyorogva,a többiek pedig teljes döbbenettel figyeltek minket.Összezavarodtak.
-Láttad, Rose arcát?.-röhögtem Mac felé,mire ő bólintott és nem hagyta abba a nevetést.
-Normálisak vagytok?.-kérdezte Harry.
-Ó,még mennyire.-nevetett Mac,és pacsizott le.
Tárcsáztam először Mr.Payne-t.
-Mr.Payne?.-hangosítottam ki a telefont,vigyorogva. Liam engem nézett.
-Na?Sikerült?.-kérdezte Mr.Payne kuncogva,és izgulva.
-Igen.-szólt bele Mac a telefonba.
-Látom Rose-t.Ideértek a reptérre.Ó szegény sír.-nevetett fel Mr.Payne,mire a többiek odajöttek a telefonhoz.
-Hogy ezért engem még hogy megölnek.-röhögtem fel Mr.Payne-el együtt..
-Jó,most már akkor megyek Yaser után.Üdvözlök mindenkit.-nevetett Mr.Payne majd nyomta ki a telefont.
-Orsy mit jelentsen ez?.-kérdezte tőlem Liam és Dani.
-Várd ki a végét.-nevetett Mac,miközben tárcsáztam Zayn-t.
-Zayn?.-szólaltam meg a telefonba.Mindenki döbbenten rám figyelt.
-A kismadarad éppen hozzád repül egy magánrepülőn.-röhögött Mac,mire Zayn is elröhögte magát.
-Köszönöm.-szólalt meg nevetve Zayn.
-Liam,ugye tud apád úszni?.-kérdezte Zayn nevetve,mikor a sokkos srác válaszolt.
-Igen.-szólt döbbenten a srác.
-Szuper.Akkor ha apám beleesik a tóba,kitudja húzni valaki.-beszélt röhögve Zayn.
-Na Zayn. Rose 2 óra múlva Rióban lesz.Kérünk majd képeket,és épségben gyertek haza.-szólalt meg Mac.
-Juj.-szólaltam meg.-Nem akarok dajkálni 9 hónap múlva se kis Zayn-t,se kis Rose-t.-beszéltem,mire Mac felröhögött.
-Ez gonosz volt,de jó.-nevetett fel Zayn.-Köszönök.Skacok.Mindent.Sziasztok.-beszélt Zayn majd nyomta ki.
-Á,el sem hiszem hogy sikerült.-nevetett Mac,és forgatott körbe a konyhába.
-Felvilágosítanátok,minket is ? .-kérdezte Dony.
-A bátyjád egy végtelenül romantikus alkat.-húzta össze magát Mac,vigyorgott,pislogott nagyokat,és rebegtette a szempilláját.Felnevettem.Felültem a pultra.
-Semmilyen Brad nincs,se pénz,se semmi. Mr.Payne most éppen horgászni megy az apátokkal.-beszéltem,és néztem rá Donyra.
-Kedvesebben.-szólt Mac,mire bólintottam.
-Kellett mint elterelő hadművelet.-beszélt Mac.-1 hete tervezi Zayn ezt a hétvégét.A 2 apuka segítségével.-szólt Mac.
-Rióban nyaralnak Rose-l..-nevettem fel.
-Már mint Rió the Janeroban?.-ment fel két hangtávval a hangja Niall-nek.
-Igen.Mi ezen a nagy dolog? Liamék Afrikában voltak.-szólt Mac vállat rántva.
-Már mint Zayn és Rose?.-kérdezte vigyorogva Lis.
-Naná.Ki más? Ha Perrie bekavar,a Little Mix 3 tagú lesz.-vontam vállat mire a többiek felnevettek.
-Ha nem jönnek össze.Nem lesz töke Zayn-ek.-morgott Mac,mire mindenki felnevetett.
-Á pedig olyan igazinak tűnt, ez az egész..-nézett maga elé Grace.
-Rohadt jók vagyunk.-ugrottam fel Mac nyakába.A srác felnevetett.
-De majdnem bekavartál plusz romantikázásba.-röhögött Mac Liam fele.
-Hmm.Édes hármas.-röhögtem odafent Mac nyakába mire mindenki felnevetett.
-Na,nem tudtam.-károgott a meglepődöttségtől Liam. Dani felnevetett,és megölelte oldalról.
-De Rose nem vitt magával ruhát,semmit.-szólalt meg El.
-Még Zayn-el összepakoltam,ő pedig elvitte.-kuncogtam.-Bepakoltam neki egy hónapra elegendő ruhát,olyan cuki kis ajándék zacskóval a tetején,amit még El és Dani ajándékozott neki.-beszéltem,és néztem rá a két lányra.
-NE.-nevettek fel,és egymásra nézve röhögtek.
-Ú a francba.Elfelejtettem pizsamát rakni neki.-néztem a lányokra.Ugyanaz fordult meg a fejünkbe.
Felvisitottunk a nevetéstől.
-Mi olyan vicces.?.-kérdezte Louis.
-Emlékszel,mit kapott El tőlem az első év fordulótokra?.-kérdezte Dani nevetve a srácot..Louis fülig pirulva bólintott,mire a többi srácnak is leesett.Felröhögtek.
-Zayn-nek szép éjszakái lesznek.-röhögött Harry.
-Hát figyelj.Nézd meg Louis-t,milyen piros.-röhögött Liam.
-Túl sok információ.-fogtuk be a fülünket Safaaval mire felröhögtek a többiek.
-Szóval akkor az egész kitaláció volt.?.-kérdezett minket El,mosolyogva.
-Ahha,és ezt kellett volna értened a kórházban.-beszéltem Danihoz,mire ő elmosolyodott.
-Ölelést akarok.-szólalt meg Niall,mire mindenki összeborult.
-Amúgy,valaki szereti a halat?.-kérdezte meg Safaa,az ölelkezésünk közepette,mire mindenkiből dőlt a nevetés.

7 megjegyzés: