2014. január 1., szerda

26.rész.-'Vár a herceged.'

Sziasztok! :) Először is Buék:)
Aztán.Itt a következő rész.:D Szilveszteri fogadásom volt az ( is) ,hogy egy héten legalább egyszer hozok részt:).Remélem megfelel:)
Jó olvasást,és remélhetőleg tetszik az év első része.(érdemes volt rá ennyit várni?)

*Rose szemszöge.*

Amikor Tomas ki vitt az autóval a repülő térre,ő csak mosolygott,de nem szólt semmit.Én pedig hátul pityeregtem.Mikor Tomas már behajtott a repülőtérre,megláttam egy hófehér magángépet.
Pislogtam,és mikor kiszálltunk,és éreztem valaki tekintetét a hátamon,de mikor meg  megfordultam nem láttam senkit. A magángép lépcsőjén lelépkedett a két stewardess ,az egyik egy csomag zsebkendőt,a másik egy pohár pezsgőt tartott a tálcáján.
-Jó estét kis asszony.-szólt az egyik,és a kezembe nyomta a tálcán lévő pezsgőt.
-Zsebkendőt?.-kérdezte a másik,mire bólintottam.
-Jöjjön,mindjárt indul a gép.-szólt az egyik lány,a másik pedig benyomott a gépbe. Leültetett a magángépen az egyik fehér bőrfotelbe,mire kinéztem az ablakon.Nem hittem a szememnek.
Apa állt egy táblával,és lógatta felfele.Rajtam nevetett.
-"SZERETLEK KISLÁNYOM,JÓ NYARALÁST!SZURKOLOK."-olvastam le a tábláról,mire az arcomat megtöröltem,és meghökkenve integettem vissza az apámnak.A gép felszállt és már kikapcsoltam az övem,mire az egyik lány a karját nyújtotta és invitált fel.
-Nagyon lovagias a párja.-beszélt hozzám az egyik lány.
-Jaj,tegezzük egymást.-szóltam,mire elvigyorogtak.
-Nicole.-szólt az egyik lány.Szőke haj,barna bőr.Zöld szem.
-Gaby.-integetett a lány.Barna haj,Fehér bőr.Kék szemek.
-Rose.-mosolyogtam el magam.-Nem tudjátok ki áll ennek a hátterébe?.-kérdeztem halkan.
-Sajnos nem.De ha kiderül,akkor szólhatnál egy két ismerősének.Minket is elvihetnek egy ilyen Riói hétvégére.-kuncogott az egyik lány,mire a pezsgőt a számban hirtelen lenyeltem,és félrement.Köhögtem. A két lány aggódó pillantásokkal nyugtázott.
-Hova megyünk?.-emeltem fel a hangom.remegtem.
-rio de janeiro.-beszélt a szőkeség,mire le kellett ülnöm.
-Történt valami?.-kérdezte Gaby,de azért mosolygott..
-Álomváros.-suttogtam,és nagy szemekkel néztem a lányokra.Ők pedig elvigyorodtak.
-Gyere.-szólt az egyik lány,karon fogott,kinyitott egy ajtót,ahol egy apróbb fürdőszoba volt.Be tessékelt rajta.
-Áztasd át magad.Moss hajat,és majd úgy gyere ki.-mosolygott rám.-Hozom a küldött ruhákat.-jutott eszébe a mögötte álló lánynak.
-Reménykedjünk hogy nem vagy szégyellős.-nevetett a lány,majd nyújtott át egy papírzacskót.
-A herceged küldi.-nevetett Gaby,majd rám csukták az ajtót.Oldalra tettem a kis barna papírzacskót,de nem néztem mi van benne.Le kapkodtam a ruhákat magamról,majd álltam a tus alá.Elvigyorodtam,bár fogalmam sem volt,ki állhat a dolog mögött. Hisz,Zayn az apjával van Németországban.A többiek meg nem lehetnek.Reménykedem hogy nem Josh az.Mikor már eléggé kiáztattam magam,kiszálltam a tusoló alól,az oldalt felakasztott Fehér törölközőben pedig megtörölköztem.Oldalra pillantottam a barna kis zacskóra,majd belenyúltam. Egy fehér csipkés fehérnemű szett volt benne.Nagy szemekkel vettem fel,és a törölközőt pedig magam köré csavartam.A levetett ruháimmal együtt lépkedtem ki a repülőtér utas részébe.A két lány elmosolyodott.
-Lehet egy kérésünk.-kérdezte a két lány,mire elmosolyodtam.
-Az hogy hagyj mi csináljunk meg.-kérlelt nagy szemekkel Gaby. Nevetve bólintottam.
-Hercegnőt csinálunk belőled.-mosolyogtak a lányok,mire elnevettem magam.Az egyik lány kipenderített a törölközőből,mire engem néztek,fehérneműben.
-Tudom,elég csontos kinézetem van.-húztam a számat.
-Dehogy is.Rohadt jó alakod van.-nézett rám a lány.
-Hogy csinálod?.-kérdeztek a lányok.
-Hát,először is próbálok boldog lenni,enni azt amit akarok,és amennyit.Mozgok rendszeresen,de mindig mást.Éppen amihez kedvem van. Próbálok pozitívan gondolkozni,az életem jó oldalát nézni,és segíteni másoknak.Egyáltalán nem fogyózok.Élvezem az életemet.-beszéltem,mire ők döbbenten néztek.
-Vagyis,ha másként fogod fel az életet,akkor ilyen jó alakom lesz?.-kérdezte Nicole.
-Akár.-nevettem fel.
-Gyere.-húztak maguk után egy másik ajtóhoz. Gaby a szóba közepére állított,Nicole pedig bekötötte a szemem.Átöltöztettek,majd leültettek.Levették a szememről a kötést,a tükröt pedig letakarták,és a ruhámat is hogy ne lássam. Gaby a sminkemet és a körmömet, Nicole pedig a hajamat csinálta meg.
-Kérdezhetek valamit?.-kérdezte Nicole.
-Persze.-mosolyogtam.
-Nem vagy valamilyen kapcsolatban az 1D-vel?.Annyira hasonlítasz arra a lányra,akiről egy világ tudni akar.-beszélt Nicole .Elmosolyodtam.
-Bízhatok bennetek.?.-kérdeztem őket,mire ők bólintottak.
-Ismerem a lányt.-suttogtam,mire Gaby szeme felcsillant.
-Honnan?.-kérdezte Nicole.-Ki ő? Annyira gyönyörű.Új megölelném,vagy ki csattanék a boldogságtól ha ő ölelne meg engem. Példakép. Twitterről is..-beszélt Nicole. Elmosolyodtam,felálltam mire nem értették.
Hirtelen megöleltem,mire vissza ölelt.
-Örülök hogy megöleltél.De ő egy példakép.Más.-beszélt Nicole.
-És mi van ha azt mondom,hogy az a titokzatos lány,én vagyok?.-kérdezem mosolyogva. Nicole szája teljesen leesett.
-Hé,nem nőies.-nevettem fel,és lágyan csuktam be a száját.
-Úristen.-vett mély levegőket a lány.
-Amúgy.-kérdeztem a barna hajú lányt,aki ugyan így viselkedett.Elmosolyodtam.
-Nagyon aranyosak vagytok,de nem vagyok én egy nagy valaki,főleg nem egy példakép.-beszéltem mosolyogva,majd a félig ájult lány homlokára tettem egy vizes zsepit.A másik aranyos-t,pedig óvatosan pofozgatni kezdtem.
-Ölelj meg.-suttogta Gaby,mire felkuncogtam,és leültem mellé,és megöleltem.
-Úristen,a ruhád.-állított fel Nicole. Magamra néztem.Mire Gaby elvette a tükör elől a függöny-t,és már nagyban láttam magam.
-Úristen.-néztem meg magam.Álltam a tükör előtt,és néztem magam.
-Gyönyörű vagy.-kacsintott rám Nicole.
-Köszönöm.-suttogtam,és remegett meg a hangom.Hirtelen magamhoz öleltem mind a két lányt.
-Lassan leszállunk.-szólt a pilóta.Ránéztem a két lányra.
-Londoniak vagytok?.-kérdeztem a lányokat,mire ők bólintottak.
-Remek.-csillant fel a szemem.-Ha gondoljátok,tarthatjuk a kapcsolatot.-beszéltem mire ők hevesen bólogattak a fejükkel.Csináltunk egy csomó képet.
-Jelöljetek be twitteren,és majd számot cserélünk,és elmegyünk valamerre.-beszéltem,őszintén.Aranyos lányok voltak,és nem a pénzéhes típusnak tűntek.Leültünk újra,Gaby megcsinálta még gyorsan a körmöm,Nicole pedig egy utolsó simítást végzett rajtam..
-Nézz ki az ablakon.-beszélt Gaby,mire odakaptam a fejem.Gyönyörű volt.Gyorsan lefotóztam,a cuccaimat tettem el a táskámba.
-Köszönöm csajok.-suttogtam mikor már a magánrepülő leszállt.Megöleltek.
-Juj,ezt el ne felejtsük oda adni.-beszélt Nicole,és átnyújtott egy fehér bórítékot,egy vörös rózsára kötve.
-Kocsiban nyisd ki.Van tipped ki az?.-kérdezett Nicole,mire megráztam a fejem.
-Menj hercegnő,vár a herceged.-nevettek a lányok,majd lépkedtem le a magángépről. Egy fekete limuzin várt rám.A limuzin sofőrre kiszállt, kezét nyújtotta,és kísért el a limuzin végéig.Kinyitotta az ajtót,mire beültem a fehér bőrülésbe.
-Köszönöm.-szóltam a halkan,mire ő elmosolyodott.Beszállt a vezető részbe,majd hajtott el a repülőből.Forgattam a kezemben a vörös rózsát.Megakadt a szemem a borítékon.Óvatosan kinyitottam,majd húztam ki belőle a lapot,amin egy üzenet állt.
"Szia Királylány<3.:)."
Nyugalom,nem raboltalak el.Szeretném veled tölteni a hétvégét,csak ketten.Rendbe hozni,mindent.A következő borítékot lassan megkapod..Utóirat.:Mert rózsát a Rose-nak..:)".

Olvastam végig a kis levelet.Elmosolyodtam.Kinéztem Rió utcáira.Az utcai élet,utcai kiabálások,nevetések,Riói hangulat söpört el előttem.Elmosolyodtam.Imádtam most,és pedig csak egy kocsiban ülve haladtam át.
-Kisasszony,megjöttünk.-szólt halkan a sofőr,és bajlódott az angollal.
-Köszönöm.-mosolyogtam,mire ő már az ajtót nyitotta nekem,és tartotta a kezében a következő rózsát,és levelet.Kinyitottam.
"Királylány<3.:)Keresd meg a recepciót.Onnan majd elvezetnek hozzám.:).<3."
Mosolyogva visszatettem a borítékba a papír-t,mire az egyik dolgozó elkísért a recepcióig.
-Á,gyönyörűség.-mosolygott rám egy idős úriember,mire csettintett,az ott dolgozó mellém lépett.
-Kísérje el a lányt,a liftig.-mosolygott rám,mire elmosolyodtam.A recepciós átadta a következő száll rózsát,és rajta csüngő levelet.A liftig lépkedve elolvastam a benne lévő kis levelet.
"Királylány.:)<3.Már csak 16 emelet és rá jössz kivagyok,ha eddig még nem jöttél volna rá.:).Már csak egy levél! Siess,Várlak.:).<3."
Elmosolyodtam,majd a liftbe szálltam. Körbefogtam a 3 száll virágot,mire a következőt már nyújtotta felém a liftkezelő mosolyogva.
Kibontottam míg felfele haladtunk a liftben.
"Királylány.:).<3. Míg felfele jössz,addig én halálra izgulva várok rád,idefent.Szeretném,ha majd meg látsz,akkor sem elrohannál,vagy visszamennél Londonba,mert hisz ez az álomvárosod.Akkor töltsük úgy együtt a hétvégét,mint két barát.Ha nem több,akkor csak két barát.Szeretnék visszaférkőzni a bizalmadba,mert tudom,hogy a folytonos kavarásokkal,többször is elveszítettem azt.Szeretnék újra veled tölteni egy kis időt.Szeretnék veled lenni. Ui: Vörös rózsák,mert a rózsaszínt utálod..<3"-olvastam végig a sorokat,mikor minden leesett.A lift megállt,majd nyílt ki az ajtó.
-Jó szórakozást.-szólt hozzám mosolyogva a liftkezelő,majd léptem ki a liftből,ő pedig visszament a földszintre. Körbe néztem a folyosó sarkán,ahol az üvegablak miatt, rá lehetett látni Rio éjszakai életével körbe vont belvárosára.Megfordultam,és könnybe lábadt a szemem. A folyosó padlója teli volt rózsa szirmokkal,oldalt pedig mécsesek világítottak.A sötétbe borult folyosón lépkedtem,és könnyeztem el magam.
A folyosón lévő kivilágított ajtón beléptem.Arcomról potyogott az örömkönny.A szobát körbe vonta a rózsa illata,a mécsesek égő izzó szaga.A következő rózsa a földön hevert.Felvettem és nyitottam ki.
"Királylány:)<3. Ha oldalra nézel,észreveszel.Kérlek ne menj el." olvastam végig a rövid levelet,mire halk zene ütötte meg a fülemet.Oldalra kaptam a fejem. A lakosztály mécsesbe,és rózsa sziromba volt borulva.Középen pedig ott állt ő. Ő, akit reménykedve vártam,egész idevezető úton,hátha ő áll mindezek háta mögött,és Ő. Zayn állt a lakosztály közepén,kezében egy szál fehér rózsával.A halk zene egyre jobban ismerőssé vált.Az ének részét pedig elkezdte Zayn énekelni.
-I could stay awake just to hear you breathingWatch you smile while you are sleepingWell you're far away dreamingI could spend my life in this sweet surrenderAnd just stay here lost in this moment foreverWell, every moment spent with youIs a moment I treasure.-Énekelt Zayn Nekem.Csak nekem. Könnyek közt álltam a lakosztály közepén.Kezem pedig a szám elé tettem.Zayn pedig csak énekelt.
-I don't wanna close my eyesI don't wanna fall a sleep'Cause I'd miss you, babeAnd I don't wanna miss a thing'Cause even when I dream of youThe sweetest dream will never doI'd still miss you, babe And I don't wanna miss a thing.-énekelt tovább,és tartotta felém a kezét.Arcomról folyamatosan potyogott a könny.Előre léptem kettőt,és fogtam meg Zayn kezét.Elmosolyodott.-Lying close to youFeeling your heart beatingAnd I'm wondering what you're dreamingWondering if it's me you're seeingThen I kiss your eyes and thank God we're togetherAnd I just wanna stay with youJust stay in this moment forever, forever and ever.-énekelt kicsit halkabban,mire megszorította a kezem,én pedig vissza szorítottam.Közelebb lépett hozzám.-I don't wanna miss one smileI don't wanna miss one kissWell, I just wanna be with youRight here with you, just like thisI just wanna hold you closeFeel your heart so close to mineAnd stay here in this momentFor all the rest of time..-énekelt még a srác és teljesen ki énekelte a hangokat,amitől a hideg kirázott.Tiszta libabör lettem.Ő ezen elvigyorodott és még jobban énekelt.-Don't wanna close my eyesDon't wanna fall a sleep, yeahI don't wanna miss a thing.-énekelte ki a végét és engedte ki a hangokat,majd a zene elhalkult,a kezem pedig automatikusan nyúlt a szám elé. Arcomról folyamatosan potyogtak a könnyek.Örömkönnyek.Zayn egy darabig figyelt,majd kezével letörölte az arcomról a könnycseppeket..Zayn a fehér rózsát a kezéből átnyújtotta nekem,mire én a többi  négy közé helyeztem,azt pedig tettem le mellém,a fotelre.Zayn végig kísérte a mozdulataimat,mire én nem bírtam tovább.Hirtelen megöleltem.Az ő öleléséből is azt lehetett leszűrni,hogy ő sem bírta tovább.
-Rose.-suttogott..Hangja cirógatta a fülemet.Elmosolyodtam.Kirázott a hideg a hangjától.
-Zayn.-suttogtam a vállába,mire a srác megremegett.Álldogáltunk a szoba közepén,egymást ölelve.Végig néztem a lakosztály-t.Mindenhol rózsaszirmok,mécsesek.Annyira romantikus volt minden.
-Kamus vagy.-morogtam mosolyogva.Zayn rám figyelt.-Horgászni mentek,mi?.-nevettem könnyezve,mire ő felnevetett,és arcomról letörölte az örömkönnyeket.
-köszönöm.-suttogtam,mire hajon puszilt.Beleremegtem.-senki nem csinált még ilyet nekem.-suttogtam továbbra is,mire hozzám bújt.
-fáradt vagy?.-kérdezte Zayn halkan,mire megráztam a fejem.
-Szétnézzünk a városba?Van kedved sétálni?.-kérdezte Zayn,mire hevesen bólogattam.
-Akkor várj.-szólalt meg  Zayn,és ment volna elfújni a gyertyákat.
-Várj egy kicsit.-suttogtam,majd húztam vissza.Zayn megállt a hátam mögött,míg én a telefonommal lefotóztam a helységet.Zayn kikapta a kezemből a telefont majd vágta zsebre.
-Nálunk se lehetett telefon nyaralásnál.-vigyorgott Zayn,mire elmosolyodtam.-Ez most a te nyaralásod.-beszélt és állt meg előttem.
-A mi nyaralásunk.-javítottam ki,és két karommal átöleltem a derekát.Elvigyorodott.
-Az.-suttogta,majd csókolt homlokon.A gyertyákat elfújta,majd az ablakokat pedig kinyitotta,hogy a mécses füst kilibbenjen az ablakon.
-Gyere.-fogott kézen,majd húzott maga után.Bezárta a lakosztály ajtaját,majd lépkedtünk a lift felé.Kettőnk között lóbáltam az összekulcsolt kezünket.
Zayn megnyomta a földszint gombot,mire a liftben végig engem figyelt,én pedig a cipőmet.
-Gyönyörű vagy.-suttogta,mire felkaptam a fejem.Közelebb jött,és oldalamnál körbefonta a karját.
-Te érdemed.-suttogtam,és néztem magamra.
-Akkor az én gyönyörűm vagy.-suttogta,mire elpirultam,és óvatosan bólintottam.A srác felnevetett,majd a kezünket összekulcsolva lépkedett ki a hotelból.Mindenki minket nézett,de most az érdekelt a legkevésbé.Ő fogta a kezemet,senki más.Zayn húzott maga után,én pedig próbáltam vele lépést tartani.Rio gyönyörű volt.Zengett a zenétől,az éjszakai élettől,és gyönyörűen volt kivilágítva.Zayn húzott maga után,így beértünk a sétáló utcára.Minden oldalról zenéltek,tömegek táncoltak a sétáló utca közepén.Zayn mosolyogva húzott be a tömegbe,és álltunk be a táncolásba.Zayn-t páran megfigyelték,de a srác csak engem nézett. Elmosolyodtam,mert jobbra balra billegtünk,a táncoló ember tömeg közepén.
-Gyönyörű vagy.-suttogta,mire felnevettem.

-A te gyönyörűd.-beszéltem továbbra is nevetve,de egyáltalán nem tartottam magam annak.
-Csak az enyém?.-kérdezte komolyan,mire mosolyogva bólintottam.Hirtelen Zayn rátapadt az ajkaimra,és falni kezdte őket.Mosolyogva csókoltam vissza.A körülöttünk lévő emberek elkezdtek fütyülni és tapsolni.Zayn a homlokát az én homlokomhoz döntötte,és a szemembe nézett,kacarászva.
-Enyém vagy.-suttogta,mire mosolyogva kihúztam a tömegből.Felnevetett.A Riói hangulat átragadt ránk is..Körbejártuk az sétáló utcai részeket,és lesétáltunk a partra.Egész végig nem csináltunk mást,csak nevettünk.Esetleg én vagy ő,egymás arcára nyomott egy puszit.Futottunk a homokba,mire felkapott a karjába,a cipőit ledobta oldalra,és beleállt a vízbe.Mosolyogtunk,és egy kis csönd volt.Az a jól eső fajta csönd.Mikor egymás társaságát élveztük,és a gondolatainkba merültünk.Hátunk mögött tornyosultak a szállodák,az úton elhaladó autók,és nevetgélő emberek zaja csendült fel.Ásítottam egy aprót,majd Zayn vállához dőltem.
-Gyere Királylány.Menjünk a hotelbe.-beszélt Zayn,hajon puszilt.Bólintottam.Kiakartam szállni a karjaiból,de nem engedte.Belebújt vizes lábával a cipőjébe,majd nagyokat lépkedve vitt a hotel hátsó bejáratához,onnan pedig a lifthez.Lecsuktam a szemem,mire a srác liftbe szállt.,Zayn tartott a karjában.A liftes fiú pillantásait éreztem magamon.Örültem mikor a lift megállt a hotel tetejénél,Zayn pedig kilépett onnan.
-Fú.-morogtam,mire Zayn felnevetett.-Egy örökkévalóság volt felérni.-morogtam.A srác hajon puszilt,és nevetett.Kihalászta a zsebéből a lakosztály kulcsát,majd nyitotta ki.Kinyitottam a szemem.
-Olyan gyönyörű még így is..-suttogtam,és nézem körbe a lakosztályba.Éreztem ahogy Zayn mosolyog.Letett az ágyra,majd le ül velem szembe.
-Menj fürdeni.-suttogtam,és néztem a szemébe.
-menj először te.-suttogott,mire hajon puszilt.
-Én már fürdöttem a levegőbe.-beszéltem,mire a bőröndöknél pakoló Zayn,hirtelen megfordult és engem néz.
-Mivel a két stewardess küldöncöd miatt le kellett fürdenem.Azért néztem ma ki ilyen szépen.-beszéltem,mire elmosolyodott.
-Te minden nap,minden órában,és minden percben gyönyörű vagy.-suttogott majd puszilt arcon.Elmosolyodtam,és éreztem ahogy pirulok.
-Tedd rendbe magad.-nyújtott át egy pár ruhát,és egy neszesszert.-Piroska.-kuncogott fel aranyosan,mire álmoskás szemekkel felkeltem az ágyból,és lépkedtem a fürdő felé.Behúztam magam után az ajtót.Levettem magamról az ékszereket,és a ruhát,majd kaptam fel magamra a pizsamának kikészített valamit.
-Zayn?.-szóltam ki,mire a következő pillanatban már az ajtónál állt a srác.
-Megmerjem kérdezni miért van nálad a nadrágom,és miért ennyire rövid?.-kérdeztem,mire ő sunyin elvigyorodott.
-Itt egy egész bőröndnyi ruhád. Orsy és én pakoltunk be neked.-beszélt,elmosolyodtam.
-Remélem nem baj,hogy az én pólómba alszol,és nem abba amit Orsy kikészített.-beszélt,mire megint elmosolyodtam.A kis táskát kicipzároztam,mikor előtört belőle minden.
-Értékelem a pakolási módszereteket.-beszéltem Zayn-hez,motyogva.-Felkészültél.-morgolódtam,mikor láttam meg az óvszeres zacskókat.
-Abba nem én pakoltam.-jött be a fürdőbe,bújt a hátam mögé,és csókolt nyakon.Beleremegtem.Meglátta azt,amit én is.Zayn elpirosodott.Felnevettem.
-Ki pakolt?.-kérdeztem.Mire nagyokat pislogva károgott.
-Apáink.-köhögött,mire az én arcom is pírba vonult.Egymásra néztünk,és felnevettünk.
Zayn a pulthoz dőlt,és mosolyogva figyelt.Vigyorogva próbáltam fogat mosni.
Így képtelenség.-nevettem fel,mire nevetve elfordult.Fogat mostam,rendbe tettem magam,mikor már Zayn elém állt.
-Szabad?.-kérdezte mire értelmetlen fejet vágtam.Ő pedig csak mosolygott.
-Szabad?.-kérdezte újra mire mosolyogva vállat vontam.Elvigyorodott,majd hirtelen a számra tapasztotta az övét.Mosolyogva csókolóztunk.
-Mire volt jó?.-kérdeztem nevetve.
-Mentol ízű.-beszélt,mire felnevettem.
-Akkor legközelebbre itt van ez.-nyomtam a kezébe a fogkrémes tubust,majd mosolyogva hagytam magára a srácot a fürdőbe.Vigyorogtam,és jártam körbe a lakosztályt.Minden annyira mesés volt.Könnyek szöktek a szemembe,de nem sírhattam.Kitoltam a dupla szárnyú üvegajtót,és néztem a tengerpartot.Gyönyörű volt.Hallottam ahogy Zayn zuhanyzik.Akkor még van időm. Mosolyogva fogtam a korlátot,és gondolkoztam.Boldog voltam,és nem akartam hogy a boldogságom elillanjon.Tudom,ha visszamegyünk,akkor már semmi nem olyan lesz mint itt.Tudom hogy Zayn beszélni akar velem.Mikor az fürdőajtaja kinyílt,gyorsan megtöröltem az arcom,majd léptem vissza a lakosztályba.Zayn egy helyben és figyelt.Akkor néztem végig.A srác egy szál törölközőben állt,majd közelebb lépett.Óvatosan nyeltem egyet.Nem bírtam levenni a szememet,kidolgozott felsőtestéről,és bicepszéről.Elmosolyodott,majd közelebb lépett.
-Minden oké?.-kérdezte halkan,majd a hajamat az arcomból kisöpörte.Hevesen bólogattam.Térdével megereszkedett,majd a combomnál összekulcsolta a karját,és emelt fel.Elnevettem magam.A srác elsétált velem a hálószobáig,majd nyitotta ki az ajtót,és lépkedett el az ágyig.Óvatosan le tett az ágyra,betakargatott,nyomott egy puszit a homlokomra.
-Jó éjt királylány.-suttogta,majd a mellettem lévő ágyneműt felkapta,és sétált ki a nappali fele. Furcsán néztem végig a tetteit.Elgondolkoztam,majd felpattantam és az ajtóhoz szaladtam.Résnyire kinyitottam,és láttam ahogy Zayn a földre dobálta az ágyneműt.Ez nem normális.Odaszaladtam a háta mögé,majd hátulról megöleltem.
-Ezt te sem gondolod komolyan..-suttogtam,majd kaptam fel az ágyneműt,és karon fogtam a srácot.Ő nem értett engem.Magam után húztam. Megágyaztam neki,mire mosolygott,de nem értett.Megforgattam a szemem,karon fogtam,és magam mellé húztam az ágyba.
-Rose.-suttogta,mire felé fordultam.Nagy álmoskás szemekkel ránéztem,mire elmosolyodott,és magához húzott.Elmosolyodtam,és halkan hallgattam Zayn szuszogását.Boldogan aludtam el,az mellett akit szeretek.

Rose szemszöge.*

Reggel egymagam keltem az ágyba.Zayn már nem volt mellettem.Megijedtem,és nem nyitottam ki a szemem.Nem hiszem el hogy csak álmodtam.Nem.Nem.Nem. Elkezdtem könnyezni.Arcomról potyogtak a könnycseppek,mikor nyílt az ajtó.Valaki letett mellém egy tálcát,és odarohant mellém.
-Olyan szép álom volt..-potyogott a könnyem.Simogatta valaki az arcomat,és törölte a könnyeimet.-Olyan szép volt Rio,a tengerpart,Zayn éneke.Hülye álom.-motyogtam és sírtam magam.
-Rose,Rose.-suttogta Zayn,mire kipattant a szemem.Ott guggolt előttem,és engem figyelt.Körbe néztem a szobába.Teljesen ledöbbentem.
-Nem álom volt?.-kérdeztem tőle,mire ő kitörölte a könnyeket a szememből mosolyogva,és megkerült,majd az ágyban megölelt.
-Szerintem nagyon is valódi.-suttogta,mire elmosolyodtam.Hirtelen megcsíptem.
-Áu.-szólt,hirtelen hozzábújtam.
-Nem álom.-suttogtam,ő felnevetett,és homlokon puszilt.
-Nézd csak.-suttogta,majd ült fel az ágyba,és húzta magához a tálcát.Elmosolyodtam.Ágyba reggeli.Nevetve és hülyéskedve ettük meg a reggelit.
-Nagyon szörnyű lett?.-kérdezte Zayn félve,mikor éppen nyeltem le a palacsinta darabot.
-Te csináltad?.-néztem rá,mire félve bólintott.
-Isteni.-motyogtam nevetve,majd a szájába tettem egy falatot.Felnevetett.Mikor mindent megettünk,Zayn elszaladt a a tálcával,míg én visszaborultam az ágyba.Bele süllyedtem az ágyneműbe.
-Mit csinálunk ma?.-kérdeztem a sráctól,mikor már visszajött a szobába.
-Te először is elmész fürdeni.Aztán 12-re a parton kell lenni.-beszélt és nyelt egyet.Mosolyogtam,de az ő szemébe láttam félelmet.
-Mit csinálunk Zayn?.-kérdeztem tőle,mire ő félve megfordult,kapkodott valamit a bőröndbe,majd nyújtotta át,és tolt be vele a fürdőbe.
-Siess.-szólt,majd hallottam ahogy ki lép a szobából,és telefonálni kezd.
Lekapkodtam a pizsamámat,felkötöztem a hajam és beálltam a zuhanyzó alá.Gondolkoztam hogy Zayn mit talált ki,ami miatt fél.Extra gyorsasággal szálltam ki a tus alól,és törölköztem meg.Felkapkodtam a fürdőruhámat,és a Zayn által kikészített ruhámat.Elmosolyodtam.3 lánytesóval van ízlése.
Kiléptem a fürdőből.Zayn rám kapta a tekintetét.Elmosolyodtam,és úgy léptem hozzá.
-Gyönyörű vagy.-suttogta,mire magamra néztem.Megráztam a fejem.A srác karon fogott,összekulcsolta a kezünket,az értékeit zsebre vágta,majd mosolyogva húzott ki a lakosztályból.Elnevettem magam,és hozzá bújtam.Akkor vettem észre,hogy hozz egy táskát.A földszintig néztük egymást,ahol Zaynhez szóltak.
-Uram,minden készen áll,úgy ahogy eltervezte.-beszélt a recepciós,mire Zayn mosolyogva bólintott.
-de titokzatos.-nevettem fel már a parton.Zayn mosolyogva irányított egy motorcsónakra,mire hátrakaptam a fejem.Zayn-t figyeltem.Ő pedig csak mosolygott.
-Magad elé nézz.-suttogta,majd vettek át tőle.Kezemet nem engedte el.
-Jó napot kisasszony.-beszélt angolul hozzám egy fekete bőrű latin amerikai srác.Elmosolyodtam,mire Zayn megszorította jobban a kezem.Rákaptam a tekintettem,mire ő a srácot nézte.Elvigyorodtam,mire hátulról bekötötték a szemem,és a fehér motorcsónak elindult,ki a nyílt vízre.
-Öltöztethetik.-beszélt Zayn,mire hülyén néztem.Éreztem ahogy leszedik a rólam a ruhát,majd egy fürdőruha anyagú egybe részes ruhát rám adtak.Rátettek valamit a hátamra,és kötöttek át rajtam.A motorcsónak megállt,hallottam ahogy valakik leugranak a hajóról.A srác,aki öltöztetett,leszedte a szememről a kötést,és megláttam. Megláttam Zayn-t, valami furcsa felszerelésbe,idegesen a vízbe.Magamra néztem,és én is hasonló felszerelésben voltam.De Zayn-é durvább volt.Zayn magához hívott,de láttam hogy fél.
-Biztos?.-kérdeztem tőle,mire ő bólogatott.Belenéztem az ég kék vízbe,és tisztán láttam magamat.Beugrottam hirtelen a vízbe,és odacsúsztam Zayn mellé. A srác aki öltöztetett,és a segítői is felvették a ruhát.
-Kapaszkodjatok egymásba.-beszélt a színpatikus srác,mire tudtam hogy Zayn nem fog nagyon mozogni,ezért én mentem mellé.A vízben átölelt,mire én a két karomat átfontam a nyakánál.
-Miért?.-kérdeztem,mire ő félve válaszolt.
-Lefogom győzni a félelmemet.Miattad,hogy jól érezd magad.-suttogott,mire hirtelen megcsókoltam.A segítők,és a szervezők tapsoltak és füttyögtek,mire Zayn elvigyorodott.Homlokon puszilt.A segítők ránk szerelték a felszerelést.Összekötöttek Zayn-el.
-Ha fel akarnak jönni,mutassanak legalább egyszer jelet...-beszélt az oktató,mi pedig bólintottunk.Éreztem ahogy Zayn reszket,a félelemtől.Annyira aranyos volt.Fejünkre tették azt a szerkezetet,amin keresztül odalent vesszük a levegőt.
-Készen állnak?.-kérdezte a srác,mire Zayn bólintott. Hozzá bújtam szorosan.Éreztem szíve gyors ütemű dobogását.Leengedtek minket.Zayn szeme össze volt szorítva,keze remegett.Összekulcsoltam a kezünket,mire óvatosan kinyitotta a szemét. Az óceán aljára értünk.Körülöttünk ezernyi gyönyörű korall lebegett a vízben,színekben pompázó halak úszkáltak körülöttünk.Körülöttünk még 6 búvár volt,akik "vigyáztak ránk".Az amelyik a sziklánál állt,intett,mire tudták hogy Zayn nem fog mozdulni.Odahúztak minket,a szikla tövéhez.Igazi cápa.Zayn is döbbenten nézett körbe.Hirtelen a víz alatt megöleltem.Körbenéztem,és tovább úsztattak minket.Zayn-t, négy búvár fogta,és húzta.Elnevettem magam a vízbe,mikor fotózgatták a párosunkat a víz alatt.A csónak felettünk haladt.Ránéztem Zayn-re.Egyre fehérebb volt,és ideges.Rá néztem a fő búvár oktatóra,és mutattam neki a felfele jelet,vagyis menjünk fel.A srácok tudták hogy Zayn-nek elég volt.5 srác felemelte, majd húzták a felszínre. A srác aki pedig öltöztetett,karon fogott,és felfele húzott utánuk.Gyönyörű volt,még erre a pár percre is.Mikor mi felértünk a vízfelszínre, Zayn már kint a csónakon házomták le róla a búvárfelszerelést.Láttam,ahogyan nagyokat lélegzik,odaúsztam a csónak létrájához,majd lépkedtem fel a csónakra.A srác aki felhozott a vízfelszínre,segített leöltöztetni.Zayn engem nézett.A srácok felém nyújtották a ruháimat,mire mosolyogva felkaptam.Zayn kezdett
megnyugodni.Odalépkedtem mellé,és megöleltem.A srácok mosolyogtak,majd vittek vissza a partra minket.Már teljesen máshol voltunk a nyílt vízen.Zayn még maga elé nézett egy darabig.Őt öleltem,ő pedig engem.
-Köszönöm.-suttogtam és nem bírtam ki,hogy ne pusziljam arcon.Engem figyelt nagy őz barna szemeivel.
-Mi az?.-kérdeztem tőle.Ő mosolyogva megrázta a fejét.
-Elnézést,hogy megzavarom önöket.-beszélt az egyik búvár.-Megakarom kérdezni,hogy az eredeti helyre álljunk ki,mert ellepték a rajongók.-mutatott a szikla mögé,ahol kis aprónak látszódó rajongók álldogáltak.
-Mi a másik lehetőség?.-kérdezte Zayn.
-Itt a szikla mellett,kitudnak titokba szaladni át a hotelhez.Oda tudunk szólni,hogy jönnek.-beszélt,mire Zan bólintott,és engem ölelt továbbra is.Figyeltem a tömeget.
-Nyugi Rose.-suttogta,mire nyeltem egyet,és bólogattam.Megszorította a kezemet.Hozzábújtam.Zayn maga után húzott.Kezet fogott,és megköszönte a túrát.Egy köteg pénzt nyomott a kezükbe,majd fordult meg velem. Zayn a pulcsiját rá dobta magára,és a kapucniját felvette. A pulcsi alá bújtatott,és úgy lépkedtünk a rajongó csoport háta mögött lépkedtünk.
-Trend twitteren a #RIP.ZaynMalik.-sírta az egyik directioner. Megálltam,de Zayn maga után húzott.
-A #StayStrong1D. is.-sírt egy másik rajongó.Ránéztem Zayn-re,ő pedig csak lépkedett.
-Most már trend twitteren a #Roseiskill.-beszélt mérgesen a lány.
-Ott a ribanc.-kiabált felém az egyik rajongó,de Zayn-t nem vették észre.Karon fogott és rohant velem a szállodába.Potyogtak az arcomról a könnyek. A liftből kirángatta a liftkezelőt,és nyomott be rajta.
-Zayn.-suttogtam,és sírtam el magam.Ő megtörölte az arcomat,és hirtelen a falhoz nyomott.Rátapadt az ajkaimra.Faltuk egymás száját.A srác a combomnál felkapott,majd új rohant a hotelszobába velem.Elmosolyogtam magunkat a csókunkba.
-Rose.-suttogta,majd söpört le mindent a bárpultról,és ültetett fel rá.Átölelte a derekamat,én pedig a nyakát.
-Zayn.-suttogtam és csókoltam újból vissza.Hirtelen el vállt tőlem.
-Maradj itt.Mindjárt jövök.-suttogta,csókolt homlokon,majd egy még nem felfigyelt ajtóba belépett.Elsétáltam az ablakig,ahol kiláttam a lánycsoportra.Milyen trendekről beszéltek?.Miért kívánják a halálomat?.Nem tettem semmit.
Eszeveszettül csörögni kezdett a telefonja a srácnak.Bekopogtam hozzá.
-1 perc.-kiabált.Újra odasétáltam az ablakhoz.Ki fújtam a levegőt.Néztem a lányokat,akik sírtak.Sírtak,és terjesztgetnek mindenféle trendeket.Sírtam mikor Zayn kijött a szobából,és nézte meg a telefonját..hirtelen felvette.
-Igen?.-szólalt bele,mire óriási meg könnyebülést hallottunk a vonal túloldalán,és sírást.
-Orsy?Mi történt?.-szólt bele halkan,és lépett mögém.

6 megjegyzés: