2013. augusztus 6., kedd

14.rész.-Zayn?


Sziasztok!:)Itt a következő rész,olvassatok,komizzatok,pipálgassatok,és kövessétek a blogot blogovinon:)
Rajtatok múlik mikor jön a következő rész!:)
Zene a fejezethez:)

* 2 hét múlva.*

*Niall szemszöge.*

Mindenki ki volt idegileg,már két hete nem láttuk,és nem hallottunk semmit Rose felől,és mindenkiben kezd elveszni a remény,hogy egyszer a lány visszajön.A fiúkkal együtt mindenki teljesen kiborult, a hír hallatán,hogy 1 hete,h egy New Yorki gyerekotthon porig égett,benne egy emberrel,aki történetesen nő volt,de azonosítani nem lehet.Az otthon pedig Rose gyermek otthona volt.Megint eszembe jutott minden,és az emlékek pörögtek le a szemem előtt. Hirtelen Mac telefonja csörgött,ami kizökkentett a gondolkodásból..Felvette eltorzult arccal..Kihangosította a telefont,és vont fejet,hogy figyeljünk..
-Mond.-szólalt bele a telefonba,és rakta le az asztalra.
-Egy doboznyi cucc kéne,a legerősebből.Délután 3-ra. Sms-ben küldöm a címet.Most pedig nagyon figyelj.-Egy rekedtes lány hang szólt bele,és olaszul kezdett beszélni. Mindenki a telefont figyelte.Mac és Mr.Payne a telefonhoz hajoltak.Mr.Payne arcvonásai rángatóztak.Elérzékenyült.
-Délután három. Sms-ben küldöm a címet.-szólt bele ugyanaz a lány hang,majd kinyomta. Ed a falhoz támaszkodva állt idáig,majd lökte el magát onnan,és indult el a házba lefele a pince felé.
-Kislányom..-suttogta maga elé Mr.Payne. Mindenki lefagyott.
-Ez..Rose..volt?-sírta el magát El,Mac pedig bólintott.
-Jobb ha nem tudjátok mit mondott.-motyogta Mac.-De ma,lehet hogy utoljára,de látni fogjuk.-remegett meg a hangja.Mire elkezdtek Ed-el pakolni.
-Harry,állj elő a fekete kocsival,le van takarva a garázsban.-szólt hozzá Mac,mire Harry sokkosan,de elindult a garázs fele.
-Tuti kell a golyóálló autó?-szólalt meg Ed,Mac újból bólintott.Mi kapkodtuk a fejünket,nem értettük mi van.
Zayn csak nézett maga elé,és fiú létére sírt.Odamentem hozzá,és megöleltem.Kell neki a támasz.
-Nem akarom elveszíteni Rose-t.-könnyezett.A többiek odagyűlt körénk,és vártunk a csodára..

*Lis szemszöge. *

Minden megváltozott.. Rose teljesen kifordult önmagából.De nagyon erős lány.Még egy hétig folyamatosan rosszul volt,de meguntuk és elvittük orvoshoz.Aki pedig átküldte őt ultrahangra,és nőgyógyászhoz.Az orvosok megállapították,hogy Rose terhes. Zayn-től..Csak mi 4-en tudjuk,meg a kicsik,és semmi áron nem akarta elvetetni,pedig mint kiderült, a lány veszélyeztetett terhes is,és az állapotunk nem éppen egy terhes lánynak való.Főleg nem ez.A 3 kicsit bármi áron megvédi. Brad meg már 13x vitte el szobára.Nem tudom hogy bírja.A lány mindig összetörik egy kicsit.Látom rajta.Annyira sajnálom.Látszik neki hogy hiányzik a családja,de a legjobban Zayn..Paul erős fickó,de neki is van családja,és van élete,ami nem ez.
Gondolkodásomat hangos morgás vetet végett.
-Megbeszélés.-szólt hozzánk Brad,mi pedig felsóhajtottunk. Rose kezét megfogtam,megszorítottam mire rám mosolygott.
Rose,Paul,Mike,Bill,Én és Brad voltunk,azon a nagy "megbeszélésen".
-Elfogyott.-tért a lényege Brad.-Azt a gyereket pedig megölték,aki eddig hozta.-morgott Brad.
-Én tudok hozatni.-szólt Rose halkan.Mindenki rá nézett,és őt figyelte.
-Ide hozatjuk.-szólt Paul.Bár az arcán látszott hogy azt sem tudja mi van.
-Remek.-nevetett Brad.-Lis,telefont.Mike hozz egy kis cuccot a drágának,hogy ne legyen ismerhető a hangja.-kacsintott a lányra.Ez be akarja drogozni a terhes lányt?
-Brad,ne legyél hülye.-szóltam,de ő csak kérdőn rám nézett.Eszembe jutott,hogy nem tudja.
Paul mellém állt.
-Ennek nem lesz jó vége.-suttogta,mire bólintottam. Rose beleszívott a cuccba.Elfordultam,nem tudtam tovább nézni.Oda dobtam neki a telefont,majd tárcsázni kezdte.
-Halo?-szólt bele egy hang.
-Rose vagyok.Figyelj rám,kussolj,és tedd azt amit én mondok.-beszélt a telefonba.
-Mond.-beszélt bele egy kis idő múlva a srác a telefonba,akivel az előbb is..
-Egy doboznyi cucc kéne,a legerősebből.Délután 3-ra. Sms-ben küldöm a címet.Most pedig nagyon figyelj.-szólt,és a lány olaszul folyékonyan kezdett el beszélni.Néhány szót értettem,ami csak a bocsánat, szeretlek titeket,és a sajnálom volt. Rose valamiben mesterkedik.Csak tudnám miben.
-Délután három. Sms-ben küldöm a címet.-rakta le a telefont,és nyomkodta a készüléket.Földhöz vágta.
-Elővigyázatosság.-nevetett Rose,mire rá néztem,ő is rám.Lelkiekben összetört teljesen.
-Nektek kell átvenni,én akkor éppen tárgyalok.-röhögött majd nyomott ki minket az ajtón.
Rose elszaladt a  szobába,mi pedig utána.
-Mire készülsz?-kérdezte Paul,akire csak ránézett egy pillanatra.
-Nem,Rose.-szólt Mike,a lány pedig csak vállat vont.
-Pedig de.Mac és Ed elvisz titeket,és a három kicsit.-szólt hozzánk Rose. Ez feláldozza értünk magát?Hisz terhes.
-De Rose. Terhes vagy.Ne legyél hülye.-szólt Bill.Megrázta a fejét,és Belépett a kicsikhez.
-Picik.-suttogta majd a gyerekekkel összepakolt.
-Ezt beszélted olaszul ,vele?-kérdeztem a lánytól,mire bólintott.Hirtelen megöleltem.
-Visszajövünk érted.-szólt hozzá Bill.
-Nem.-beszélt hozzánk sokkosan-
-Rose..-suttogta a fiú, de a lány nemet intett a fejével.Hirtelen megöleltünk.
-Ezt akartátok nem?Elmenni innen.Ti már 3 éve itt vagytok.-ölelt mindenkit körbe.
-Rose,én maradok.Nem hagylak egyedül.-szólt Paul,elmosolyodtam.
-Maradunk mi is.-szólt Bill. Rose hirtelen nyakon csapta.Még 3-ig beszéltünk,majd Mike kiosztott két fegyvert Rose-nak és nekünk,a kicsiket körbe ölelte,tőlünk pedig elköszönt.
-Szeretlek titeket.És azért majd adjatok életjelet magatokról.-puszilt körbe,mire sírva megöleltem.
-Nagyon szeretlek kicsi lány.-suttogtam könnyek közt.
-Én is nagyon szeretlek,nagy lány.-mosolygott, és törölte meg az arcom.
-Vivienne,Adam,és Daniel.-szólt a gyerekekhez.-csináljátok azt,amit Lisa mond.Hazajuttok okés?-puszilta őket meg,mire bólogattak.
-És veled mi lesz?Mi lesz a babával?-mutatott a kislány Rose hasára.A lány mosolygott.
-Elleszünk.ti legyetek jók,jó?-puszilta meg a haját,majd Rose átöltözött,Ránk és a kicsikre adott golyóálló mellényt,majd ránk húzott, óriási deszkás pulcsikat.A pulcsik mögé a kicsiket be bújtatta,hogy Brad véletlenül sem vegyen észre.
-Menjünk.-fújta ki a levegőt.
-Ha most nem lesz itt vérengzés,akkor soha.-röhögött Mike kínjában.
-Nem lesz,ha elkussolsz,és Brad nem vesz észre minket..-szólt Rose. Belegondoltam hogy utána mi lesz a lánnyal.
-Rose,de Brad ki fog nyírni,miattunk.-szóltam hozzá,aki vállat rántott,és megszólalt.
-Tudom.-mosolygott rám,majd felvette a sapkát a fejére.Ez teljesen meghülyült. Rose teljesen máshogy nézett így ki,mint ahogy szokott.
-Gyönyörű vagy baby.-röhögött Mike.Elmosolyodtam és bólogattam.Kiléptünk a szobából,felkaptunk a gyerekeket,és a cuccokat pedig eldugtunk a pulcsi alá.
-Vigyázz cica,figyellek.-nevetett Brad,mire Rose megforgatta a szemét.
-Kicsi lány..maradunk.-szólt Mike,de a lány a fejét rázta.Kiléptünk. Megláttuk a raktár előtt a fekete tehergépkocsit,ami szerintem golyóálló volt.Végig figyeltem a környéket,mindenhol kamerák..
-Rose,be van kamerázva az egész.-suttogtam,mire bólintott.
-Látom.-beszélt halkan, majd a hátunk mögött megjelent 20 srác,akik semmihez nem értettek,de állni és ijeszteni az embereket megfelelnek. Brad ennyire be van tojva.Jézusom.
A kocsiból kiszállt két nagyon ismerős alak.
-Te,ez nem Ed Sheeran és Macklemore?-kérdezte Bill,Mike-t.
-De,ők azok..-suttogta mosolyogva Rose..
-Vannak még a kocsiban.-szólt Mike.
-A fiúk.-suttogta a lány,és a hangján hallottam elérzékenyült.Megtörölte gyorsan az arcát majd tovább lépkedett magabiztosan.A kezembe nyomta a kislányt.
-Rose..-suttogta a két srác,mire megrázta a fejét.
-Veletek mennek.-mutatott hármunkra,és a kicsikre.-Mi pedig maradunk.-mutatott Paulra és magára.-A kicsiket add oda a kocsiban ülő srácoknak.-biccentett a fejével.
-Liam-ék azok.-suttogta,mire megállt bennem az ütő.Eljöttek ide?
-Hol a cucc?-szólt Rose,és folytatta.-Bocsánat.-suttogott tovább,és sírni kezdett Rose. Mac fejéhez emelte a puskát,mire Macklemore elővett egy dobozt,és egy papírzacskót.
-Tele van.-szólt Mac,mire Rose hirtelen meghúzta a ravaszt. Megijedtem.A kislány a kezemben hozzám bújt.
-Golyóálló a kocsi,ugye?-suttogta Rose,mire Ed bólintott.
-Rose.-szólt Mike,mire Rose elrántotta a pisztolyt,és 6 helyen lőtt először azt hittem a levegőbe,de mikor jobban megnéztem kilőtte az összes kamerát, tovább pásztáztam a szemem,és 3 helyen az autóba lőtt.A riasztók megszólaltak,Brad pedig kinézett.
-Cica,mi ez?-röhögött ki,mire Rose elkiabálta magát.
-FUSSATOK.-kiabálta,mi pedig meg iramodtunk.Futottunk a kocsihoz.Hátul még lövéseket hallottunk,a kislány pedig sírt az ölembe.
-SSS.-próbáltam nyugtatni,de én is sírtam.Hátra néztem,Rose mindenhova lőtt.Pontosan.
-VÉGED.-kiabálta Brad,a lánynak,a lány pedig a puskát rácélozta az épületből lejövő sráchoz. Beugrottunk a kocsiba.
-Ed,nyomd a gázt.-kiabálta Mac, beletaposott a gázba,de rossz irányba indult.
-Nem arra.-kiabálta Mac. Ed pedig befordult és pontosan Rose és Paul előtt haladt el..Brad,pedig  földre került.
-Rose.-kiabálták mellettem a srácok.Akkor néztem körbe,és a kislányt szorongattam.Mike és Bill kezében pedig a másik két srác volt.
-Zayn?-suttogta a kislány az ölembe,mire mindenki hozzám fordult.
-Viv.-nézett a lányra,majd vette át az ölemből a kislányt.Közben meglátták a két kis srácot az fiúk öléből.
-Adam,Daniel.-nézett maga elé Zayn.
-Ed,orvos kell a kicsiknek.-szólt előre,és a srác taposott a gázba.
Valaki nagyon nézett.Éreztem.Odafordultam,és Liam volt az. Elmosolyodtam,majd visszafordultam és magam elé néztem.Közben potyogott a könnyem.
-Lis..-suttogta Liam,majd mellém ült,és az ölébe húzott.Úgy ölelt.
-Te vagy Rose, eltűnt legjobb barátnője?-kérdezte tőlem a szőke srác.Bólintottam.
-OTT hagytuk Rose-t.-sírta el magát a mellette ülő srác.
Mindenki könnyezett.
-Brad kifogja nyírni..-suttogta Bill,mire Mike bólintott.
-Nem.Többet ér Rose neki. Nem láttátok?Rose logikailag és technikailag,kell annak a nyomorultnak.Hisz tudom,Rose ki van katonailag képezve.Én hurcibáltam az egyetemre a lányt.-szólt Ed,mire Mac bólintott.
-Katonailag?-nézett nagyot a göndör hajú.
-Nektek csak 4 egyetemet mondott el a lány,mi?-röhögött fel Mac.A srácok bólintottak.-Ahhoz még adj hozzá kettőt.-nevetett tovább Ed.-Katonai,és Rendőri.-szólalt meg továbbra is Mac.
-Tudd magára vigyázni?.-nézett maga elé Zayn.Közben a kislány törölgette az arcát.
-Reméljük.-suttogta Ed.
Rá néztem a két srácra.Ők pedig rám.Megráztuk a fejünket.Mi tudtuk. Rose teljesen kifordult magából,padlón van,és még veszélyeztetett terhes is.
-Paulon függ az élete..-suttogtam,mire mindenki rám nézett.Senki nem értette,csak mi 3-an,és a 3 kicsi.
Vivienne nyitotta a száját,de mutattam magam elé a kezemet hogy meg ne szólaljon. A tesói is észrevették,ők sem szóltak.
-Lis,mi van Rose-al?-szólalt meg a hátam mögül Liam,megráztam a fejem.Hirtelen megálltunk,egy óriási ház előtt.
-Gyertek .Rose elmagyarázott mindent.Egy darabig itt lesztek velünk.-szólt hozzánk a szőke énekes,majd bólintottunk.
Rose apukája nyitotta ki az ajtót.Meglátta a két srácot,majd engem is.
-Lis..-suttogta mire odaszaladt hozzám,és megölelt.
-Csókolom..-suttogtam.Mike-t és Bill-t,is meglátta.
-Csókolom Mr.Payne.-integettek,meg voltak szeppenve,19 éves létükre.Három lány ugrott ki a bejárati ajtón.Tudtam hogy az egyik Liam barátnője.
-Lisa?-kérdezték félve,mire elmosolyodtam és bólintottam. A 3 lány elmosolyodva,de a nyakamba ugrottak.
-Mesélt ám Rose rólad.-mosolygott egy vöröses szőke hajú lány.
-Én El vagyok.-mutatkozott be az első lány.Gyönyörű volt.-Louis barátnője.-nevetett fel szomorkásan.
-Én pedig Danielle,de csak Dani.-mosolygott,és nyújtotta a kezét.-Liam barátnője.-mosolygott rám,mire elmosolyodtam.Teljesen Liam stílusa a lány.Gyönyörű.Jézusom,miről álmodóztam én régen.
-Én pedig senki barátnője.-nevettet fel a vörös szőkés hajú lány.-De Grace vagyok, a szoba lány.-mosolygott.
-Én pedig Lisa,de mindenki  csak Lisnek szólít.-mosolyogtam.-Ők pedig,Mike és Bill.-mosolyogva mutattam a két srácra. A lányok megölelték őket.Elmosolyodtam.-Mi voltunk anno Rose legjobb barátai.-mosolyogtam,és gondoltam bele a múltba.Elérzékenyültem,mire az egyik kicsi köhögni kezdett. Rosszul volt.
-Apu,hívj orvost.-szólt a hátam mögül Liam,mire bólintott,és a kicsikkel együtt beszaladtunk a házba.
A házban még 14 gyerek volt.Ránk néztek,mire elmosolyodtunk,és integettünk nekik..

*Rose szemszöge.*

Mikor a többiek elmenekültek,Brad leszaladt hozzánk.
-VÉGED.-kiabálta,majd jött le.Ekkor a fekete kocsi elénk vágott, és megláttam bennük a többieket.Zaynt. Összeszorult a mellkasom.Hiányoznak.Toporzékolni volt kedvem,elszaladni Zayn-hez,megölelni,és mellette lenni. Brad-et,pedig a földre terítette a kocsi.Mikor a kocsi elhajtott, a srác odaemelte a puskát a kocsihoz.A kezemben lévő puskát a srácra emeltem. Brad emberei,a srác háta mögül megálltak. Megijedtek.Beszarik.
-Ha valaki megszólal vagy megmozdul,én hallgattatom el őket..-kiabáltam.-de örökre.-szóltam hangosan ,mire mindenki összerezzent.Ezt akartam elérni,hogy féljenek tőlem.Elvigyorodtam. Brad szemében láttam a félelmet.De  még is fel állt.
-Rose..Rose..kicsi Rose..-suttogva röhögött,majd a többieket leintette.A háta mögül eltűntek az emberek.
-Kell ez nekünk?Szökjünk el,és hagyjunk itt mindent.-közelített felém,de meghúztam a ravaszt.
-Rose..-suttogta mellettem Paul,majd a földre irányította a puskát.
-Miért?-kérdezte tőlem Brad.
-Azért,mert egy rohadék vagy.-suttogtam.Mire a srác felnevetett és felkapott,majd elvitt a szobába.Sírtam,és utoljára Paul szemébe néztem.
-Köszönöm hogy vagy nekem..-suttogtam felé,majd lehajtottam a fejemet.

*Maclemore. szemszöge.*

4 hete történt az hogy láttuk Rose-t. Lis és a két srác nagyon furcsa.Valamit titkolnak.Ki kell deríteni hogy mit.Más volt Rose,nem láttam rajta azt hogy olyan csont sovány lenne. Lis mellettem ment el,és látszott rajta hogy valamin nagyon töri a fejét.
-Hé,Lis.-szólítottam meg,mire rám figyelt.Odalépett mellém.
-Mond el mi van Rose-al. Mit titkoltok?.-szóltam,de csak rázta  fejét.-Kiakarom onnan szabadítani.
Vannak embereim,és Rose-nak is olyan ismerősei.Megakarom menteni a lányt.-szólaltam meg.
-A lányt már nem lehet megmenteni. Brad teljesen megörült.Azóta vagy 4x kinyírta.A két hét alatt 13x erőszakolta meg a lányt.-kiabálta Lis. Felidegesítette magát.
-Istenem.-néztem magam elé,és gondoltam bele a lány helyzetébe.
-Az egészségi állapota teljesen a 0.-án van.-kiabálta,mire Mike és Bill bejött a szobába.
-Lis.Tartsd magad.-szólt Mike,de a lányon látszott hogy rázkodik az idegtől.
Mike megfogta és felkapta.
-Meg kell tudnia.-kiabálta Lis,de Mike csak megrázta a fejét, a kiabálásra a többiek is felfigyeltek.Louis be jött a szobába.
-Mit kell megtudnunk?-szólalt meg Louis.
-Lis.Mit mondott neked Rose?Hogy kussolj,akkor minek akarod elmondani?-kiabált Bill.
-Azért,mert a lányt meg kell menteni.-sírta el magát Lis.-Te otthagytál volna engem veszélyeztetett terhesen?-sírta el magát a lány.
-MIIII?-akadt ki Louis.
-Gratulálok Lis. Ügyes vagy.-szólalt meg Bill,majd Dejan és Ben is belépett a szobába.
-Rose,veszélyeztetett terhes?-szólalt meg Ben.
-Megint Bradtől?-ordított Dejan. A többiek is beléptek a terembe.
-Valaki maradjon kint a gyerekekkel.-szóltam oda,mire Grace kiszaladt,Tommal és Julianne asszonnyal.
-Amig ott voltunk a lánnyal,akkor már 13x megerőszakolta Rose-t.-halkult el a hangja Billnek.
-De nem tőle..-suttogta Mike.
-Mi történt?-szipogott Liam.
-Jobb ha nem tudod.-szólalt meg Lis.
-Jó,Ed,hívd fel azt a szolgálatot ahol ismerik Rose-t.-szóltam ,mire a többiek kérdőn rám néztek.
-Kerítsék el a raktár részt.Felhívom Kiméket.-szólt Ed majd elment telefonálni.
-Valahogy értesíteni kell Paul-t.-szólt Mr.Payne,bólintottam hogy intézzék el.
-Emberek,mit csinálunk?-kérdezte Niall.
-Ti,semmit.Koncertetek van. Bő 2 óra múlva,és viszitek a kicsiket és a lányokat is..Dejan és Ben velünk jön.Hajrá.-szólaltam meg,majd mentem én is telefonálni.

*Louis szemszöge.*

Mindjárt kezdünk.Lányok tömegei sikítják a nevünket,mi pedig teljes letargiában vagyunk.
-Nem tudom megcsinálni.Ezt most nem.-motyogta Liam,mire odaléptem hozzá.
-Nyugi,kitalálunk valamit.-suttogtam.Bólintott.
-Kezdés.-szóltak,mire ellépkedtünk szomorkásan  a színpad háta mögé,és elindult a What Makes you beautiful dallama.Rá néztem a lányokra és a kicsikre,akik szomorkásan integettek.Mutattam nekik egy szívet,majd ráléptünk az emelkedőre,és megálltunk a tetején.Vakuk,sikításokat és tömegek ezreit kaptunk meg.Elkezdtük az első számot énekelni. Mind az 5-en Rose-ra gondoltunk. Remegett összevissza a hangunk,csúszkáltunk. Semmi nem volt jó,és ezt a rajongók is észrevették.
Mikor vége tért az első szám,jött a következő. She not Afraid. A lányok sikítani kezdtek,mi pedig tartottuk magunkat hogy ne sírjunk.
Mikor Zayn jött,próbálta kiénekelni a hangokat,de nem sikerült neki.Remegett a hangja,mire Niall megugrott,és elkezdett bohóckodni.Beleült az ölünkbe,és eljátszotta hogy ő róla énekelünk.Pedig csak azt akarta elérni hogy ne kezdjen el sírni Zayn,Rose miatt.
A szám elhalkult,és jött a következő szám More Than This.
Zayn nem bírta tartani magát,ahogy Liam sem. Könnyezni kezdtek,A directionerek is sejteni kezdték hogy valami rohadtul nincs rendben.
Amikor megszólalt a Little Things,egyszerre könnyeztünk el.Alig bírtunk kiénekelni a hangokat.Majd hirtelen Megjelent a színpadon a 3 lány,és mind a 14 kicsi.Elmosolyodtunk,mire Mellém El,Liam mellé Dani,Niall mellé Grace, Harry és Zayn mellé pedig a kicsik kerültek. Vivienne beleült Zayn ölébe, a srác pedig megölelte.Zayn teljesen kibukott.Mindannyian sírni kezdtünk,akik a színpadon álltak.Hiányzott nekünk Rose. Mire hirtelen elhalkult a zene.A menedzser vízzel állt a színpadnál.Felálltam,mire Niall megszólalt.
-Ki akar velünk játszani???-mire a tömeg sikítani kezdett.
-Játszunk kérdezz-feleletek.-ment bele Harry rekedtes hangon.
Odaléptem a menedzserhez.
-Louis.Ki van a legjobban jóba Rose-al?-szólalt meg,mire kérdőn rá néztem.
-Miért?Mindannyian.De talán Zayn.Mi történt?-szólaltam meg. A többiek már kérdőn rám néztek.Miközben Harry válaszolt egy lánynak,hogy elveszi e feleségül.
-Ed felhívott. Rose-t meglőtték.Most viszik a kórházba.-szólalt meg hátulról a síros hangon,Lou. Arcomról potyogott a könny.
-Fújd le a koncertet,mond hogy lesz egy másik,ami ingyenes meg mindenki csinál velünk képet,és kap autogramot.-adtam ki az utasítást,és löktem be a színpadra az 'apánkat'.
A lányok felsikítottak,én pedig szaladtam az öltözőbe,Lou-val, és a férjével Tommal..
-Közérdekű közlemény.-szólalt meg a menedzser,mire én már a cuccainkat pakoltam össze,mire leértek a többiek a színpadról,mindenki kérdőn rám nézett,miért állok összepakolva.
-Gyertek,elviszlek titeket a sürgősségire.-szólalt meg Tom,mindenkinek leesett hogy valami történt.
A menedzser beszállt az autóba,mindenki rá nézett,mire mondta a kórház címet.
-Mi történt?-nézett rá Zayn.A menedzser rám nézett,én pedig megráztam a fejem.
-LOUIS.-szólt rám El. Rá néztem.
-Rose megtalálták..most viszik kórházba Meglőtték.-halkultam el.Mire Tom beletaposott a gázba,és már száguldottuk is a kórház felé.

*Rose szemszöge.*

Paul ma délelőtt eltűnt.Egyedül voltam a szobába,és pakoltam.Eszembe jutottak a többiek,és Zayn.    Hiányoznak.A táskámból előszedtem az orvosi papírokat,és azokat nézegettem.
-Én terhes..Zayn-től.-suttogtam,majd megtöröltem az arcomat.Nem tarthatnám meg a gyereket,de megfogom.Megszeretném.De Zayn nem tudhat róla.Neki ott a sztár élete.Nekem pedig?Semmi. El leszek itt egy darabig.Kiléptem a szobából. Braddal találtam magam szembe.
-Mi az a lap?-kérdezte tőlem,mire megráztam a fejem,és eltettem.
-Mutasd.-szólalt meg de eltettem a farzsebembe,majd szembe köptem,és ellöktem. Brad be volt szívva.Elfutottam a többiekhez,ahol körbe vettek. Brad felröhögött.
-Tudod,egyedül vagy,mi pedig 66 an.-röhögtek fel.
-Nyomorékok.-kiabáltam,mire Brad megfogta a hajamat,és a földre rántott.
-Ajándékot adok a többinek.Téged.Ne csak én éljek már rajtad.-röhögött fel,mire megrémültem és körbe néztem.Felálltam,de megszédültem és a kezemet a hasamhoz tettem. Brad hülyén rám nézett.Mire bólintott,és a hátam mögött lévő srác elvette a lapot.Megfordultam,és egy rúgással a földre terítettem.
De a lap már másnál volt.Nem derülhet ki.
-Mi az cica,veszélyeztetett terhes vagy?-röhögött ki,mire Brad megfeszült.
-Mi?-akadt ki,és vette el a lapot.
-Kié a gyerek?..-ordított.felnevettem.
-Nem a tied.-röhögtem kínomba .Brad teljes ideg lett.
-KITŐL VAN A GYEREK?-ordított.
-NEM MINDEGY?.-kiabáltam,mire két pasi lefogott.
-Nem,te ribanc.-kiabált és jött felém,majd két kezével leszakította rólam a ruhát.Mindenki röhögött,én pedig fuldoklottam a sírás miatt.Köhögtem,és hörögtem.Három srác belém rúgott,egy pedig a hasamba.Összeestem.
-Mi van cica,nem bírod?-röhögtek fel,rázkodtam az idegtől,fájt mindenem.
-Meg mondtam hogy véged van.-nevetett Brad,majd megfogta a torkomat,és a falhoz nyomott.
-Nézzük meg skacok,hogy mi van a maradék ruhád alatt.-röhögött fel Brad,mire újra megütött és vert.Óriási duda szóra,és az összes ajtó felcsapódására lettek figyelmesek.
Paul jött be rajta,a háta mögött pedig Apu,és a srácok.
-Apu.-kiabáltam,mire Brad rám nézett,és hason rúgott,majd eldobott.A földön kötöttem ki.
-Megmondtam hogy véged.-kiabálta hozzám Brad,majd elővett egy pisztolyt,meghúzta a ravaszt.
-ROSE.-ordították a többiek,de már csak egy éles szúrást éreztem a hasamban. Sikítottam majd minden el sötétült.

*Macklemore szemszöge.*

Paul-al szaladtunk a meglőtt lányhoz.A rendőrök a többieket elfogták,majd Ben és Dejan ráugrott Brad-re.
-Te nyomorék.-kiabálta Ben,majd fejbe rúgta. Dejan sem kímélt a srácon. Ed telefonált,Mr.Payne pedig sírt.
-Hívjatok mentőt.-kiabáltam sírva,mire már egy rendőr szólt hogy hívott.
-Rose,kicsi lány.Hallasz?-kiabált hozzá Paul.De a lány nem mozdult. Ed elszaladt a raktárban,majd egy fekete táskával jött vissza.
-Rose..Rose..-simogattam és közben a lőtt sebet szorította Paul,hogy kicsivel kevesebb vért veszítsen.Már
így is rengeteg vért veszített.Paul és az én ruhám is pirosan virított.A következő pillanatban megjelent két mentő autó.
-Ide.-kiabálta Paul,majd a mentősök egy hordággyal szaladtak felénk.
-Engedjék el..-szóltak ránk,és tették fel a hordágyra a lányt.-2 ember jöhet velünk.-kiabálta az egyik mentős,mi pedig Mr.Payne-t,és Paul-t nyomtuk be a mentőautóba.
-Menjünk utánuk.-szólt Mike,mi pedig intettünk a rendőröknek és rohantunk az autóhoz.
-Szóltam a srácok menedzserének.-szólt Ed.
-Megörültél?.-kiabált Dejan.
-Tudatni kellett valakinek velük.-kiabált Ed.
-Kussoljatok.-kiabált el magát Bill,mire kocsiba szálltunk,és a mentő autó után mentünk.

*Kórházban.*

Abban a pillanatban értek oda Louis-ék is a kórházhoz mikor mi,és a mentőből is akkor szálltak ki Paulék,és vitték el a pici lányt.Mindenki a lányt nézte,ahogy küzdenek az életéért,már idekint..
-Apu.-szólalt meg Liam,mire Mr.Payne rázkódó vállal jött felénk.Mindenki könnyezett.
-A kicsiket vigyétek haza.-szólalt meg mellettem Ed. Tom és Julianne asszony betolta a megrémült kicsiket a kocsiba,mind a 17-et,majd indultak el.
-Uraim, jöjjenek.-szólt hozzám, Mr.Payne-hez és Paulhoz egy nővér.Bólintottunk majd a nővér felé szaladtunk.Az egyik mentő autó végénél megláttam Brad-et. Megfordultam,és neki iramodtam.
-Te nyomorék.Miattad fog meghalni Rose,felkereslek és kinyírlak.-ordítottam a pofájába,majd vágtam le a földhöz.Paul jött utánam.
-Mindannyian nyomorékok vagytok .Rose pedig attól a büdös nyomoréktól lett terhes.-ordított Zayn felé.Zayn sokkot kapott.Majd a hallottakon felidegesítette magát,és felénk jött.
-Legalább ki irtottam egy buzi gyerekét.-röhögött Brad,majd Zayn el lökött a sráctól, és a földre terítette Brad-et.
-Na mi az,begurultunk?-ordított Brad,mire a mentősök is ránk figyeltek.Zayn felállt és beletaposott Brad arcába.
-Be,te nyomorék.-ugrott újból rá,és ütötte verte ott ahol érte a srácot.Hátulról megfogtam a síró és ideges gyereket.
-Hé..Hé..Hé.-jöttek felénk a mentősök. Harry-ék pedig le fogták  Zayn-t.
-Megakarom ölni.-ordított,majd kiszabadult Zayn a többiek fogásából,és újra neki indult Brad-nek .A srác teljesen megijedt és a földön próbált összezsugorodni.Mindenki kinevette.
Zayn a lábával,Brad félő fejét fordította meg.
-Nem nyírlak ki,mert én járnék szarul,de ha Rose nem épül fel,és tényleg igaz,hogy a lány terhes volt,tőlem.!! -ordított a srác,mire megjelentek az újságírók.-A saját kezemmel nyírlak ki,te nyomorék féreg.-kiabált,majd belerúgott a srácba.
-Jó elég.-kiabált Paul,majd fogta meg Zayn-t,és emelte fel,majd vitte be a kórházba.Zayn után szaladt mindenki.Rengeteg fotós,és újságíró kapott el minket.Körbe vettek.Paul jött ki értünk.
-Nem adunk se riportot,sem interjút.-kiabált Paul,majd kapta fel El-t és Dani-t.Majd Grace-t,és vitte be őket.Bejutottunk,de Niall kint maradt.
-Basszus,Niall.-kaptam észbe.
-Mac,ne.-szólt Paul,de a srácért,kimentem.
Sehol nem láttam.Egy tömeg folyamatosan kérdezősködött,mire beleértem a tömeg közepébe,a srác ott ült.Felkaroltam,majd húztam magam után.
Mikor beléptem a sráccal a kórházba,a kórház biztonsági őrei bezárták a kórház bejáratait.
-Niall,jól vagy?-jöttek oda hozzá,aki csak sírva megrázta a fejét.Körbe néztem mindenkin.Teljes letargia. Ránéztem Ed-re,aki bólintott és jött velem.Megkerestük a főnököt.
Bekopogtunk az irodájába.
-Tessék.-szólt ki,mi pedig beléptünk.
-Jó napot uraim.-mutatott az íróasztala elé,ahol két fotel volt.Leültünk.
-Miben segíthetek?-kérdezte,mire rá néztem. Ed pedig megszólalt.
-Szeretnénk ha nem szivárogna ki semmi az épületből.Se pletyka,semmi.Meglehet oldani?-szólalt meg Ed,mire az orvos bólintott.Tudta miről beszélünk. Rose-ról és a bandánkról.
-Másik pedig,hogy kiszeretnénk venni azt az emeletet,ahol majd Rose lesz.A bandánk szerintem itt fog tanyázni.Remélem nem gond.-mutogatott Ed,én pedig majdnem felröhögtem.beköltözünk a kórházba.
-Megoldható.-szólalt meg az igazgató rekedtes hangon.
-Viszont nem akar a kórház rendőrségi ügybe keveredni.Zayn Malik úr pedig fékezze magát.-nézett ránk,mire bólintottunk.
-Ennyi lenne uraim?-kérdezte,mi pedig felkeltünk a fotelból.
-A legközelebbi viszont látásra.-majd kilökött az ajtón.Nagy szemekkel néztünk egymásra,majd röhögtünk fel,és lépkedtünk vissza a többiekhez.
-Hol jártatok?-kérdezte tőlem Louis barátnője.
-Beszéltünk az igazgatóval.Miénk lesz az az emelet,ahol majd Rose lesz.Beköltözünk.-röhögte el magát Ed.
-Ti, kajak kivetettek egy kórházi osztályt?-röhögött fel Harry.
-Ja.-nevettem fel én is.Mire mindenki felnézett,kivéve Zayn.Ő csak maga alatt lóbálta az orrát.
-Hé,Zayn.-szóltam oda neki,aki pedig a pirossá sírt szemeivel rám nézett.
-Rendbe jön Rose. Erős lány.Ugye Paul?-szóltam hozzá,aki bólintott.
-Beszélhetnénk?-kérdezte meg Paul-t, a srác,aki bólintott és elsétáltak a folyosó végére.
-Rettentően összetört.-suttogta inkább magának,mint nekünk Liam barátnője.
-És mennyire összefog törni.-nézett maga  elé szomorkásan Lis.
-Ennél jobban?-nézett rá Bill.-Max.ha a kicsi lány..-szólalt meg de hirtelen elhallgatott és megrázta a fejét.
-Ha kiderül hogy Rose terhes volt.-fejeztem be másképp a mondatát a srác,pedig tudtam mi lett volna a mondat vége.Ha a lány meghal.
-Mi?-nézett fel Harry.
-Ti még nem mondtátok el nekik?-kérdeztem a régi csapatot,akik a fejüket rázták.
-Na jó,Lis. Hajrá.-mutattam a lányra, aki kifújta a levegőt és felállt,mellém.
-Amikor hozzánk került Rose,rosszul volt napokig,és elvittünk orvoshoz,aki csinált ultrahangot,és elküldte nőgyógyászhoz. Rose veszélyeztetett terhes.-fejezte be a mondat végét Lis. Mindenki döbbenten nézett a lányra.Ők nem tudták,Zayn pedig Brad miatt tudta meg.
-Bradtől?És még megakarta tartani?-akadt ki Liam. A lány a fejét rázta.
-Akkor?-suttogta maga elé Niall.
-Rose-t, 78x vitte szobára Brad.-mondta ki a mondatot,nekem pedig ökölbe szorult a kezem.-De ő védekezik.Rengeteg lányt erőszakolt meg.-suttogta maga elé Lis.-Köztük engem is.-fújta ki a levegőt és a lány megremegett.Megfogtam a kezét.Rám mosolygott.
-De Lis. TE a húga vagy.-akadt ki Liam.
-Nem,kiderítette hogy anyumék születésem előtt örökbe fogadták.-rázta meg a fejét.
-Ha nem Brad-től,akkor kitől?-sírta el magát a lány apja.A lány kifújta magát.
-Zayn-től.-mondta ki a nevet,mire mindenki teljes sokkot kapott,és pislogtak.
-Zayn?-nézett óriásit Louis,a lány pedig bólintott.
-Megakarta tartani,és utána egyedül felnevelni.Beszéltünk Paul-al közösen a lány fejével.Nem akart visszajönni.Nem akarta Zayn karrierjét elvágni.Nem akarta a többieket zavarni.Soha többet.-nézett maga elé a lány,és az arcáról potyogtak a könnyek. Harry odajött hozzá, megfogta a kezét,majd leültette,és letörölte az arcáról a könnyeket.Mi fiúk egyszerre néztünk Harry-re,és elvigyorodtunk.Tetszett neki a lány.
-Tuti Zayn teljesen ki lesz.Szólni kellene a családjának.Főleg ha Rose..-suttogta és szipogott Niall,mire a 3 lány bólogatni kezdett.
Ebben a pillanatban jelent meg Paul a folyosó végén.Ránk nézett,majd újra a földet.
-Elmondtad neki.-nézett rá Lis a biztonsági őrre,aki bólintott.
-Hol van most?-kérdeztem meg,mire hátra mutatott.
-Cigizik.-suttogta,majd ült le.-Teljesen ki van.Az még jobban zavarja hogy Rose nem vele akarja/akarta felnevelni a gyereküket.-sóhajtott.

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm.<3.:D
      Pár komi,és hozom a következő részt:)
      Már csak fel kell tennem:).

      Törlés
  2. nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire jó !!!!! fuuu.. háát azta ennyit tudok mondani ! minél hamarabb folytatást ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm:D.
      Rajtatok múlik,mikor hozom a következő részt.:).

      Törlés
  3. nagyon joo a blog, imadom!!! nagyon varom a kovetkezo reszt/ reszeket es nagyon izgulok a folytatas miatt...idegőrlő, az teny xd hamar a kovetkezot! (bocsi az ekezetek miatt )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy írtál:)
      Hamarosan fent lesz a következő rész:)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Jó lett. Siess a kövivel. :)

    VálaszTörlés
  6. Hozd a kövíít:(((((((((

    VálaszTörlés