2013. augusztus 28., szerda

17.rész.-Hazudtatok..

Itt a következő rész 13 pipa,és 3(:() koment után.Ne felejtsetek el nyomot hagyni magatok után!:)
Zene a részhez.:)

*Rose szemszöge.*

Belenéztem a tükörbe,és elszörnyedtem.A táskámat oldalra dobtam és mostam meg  a sírástól pirosodó arcomat,öltöztem át,tettem rendbe magamat. Utáltam sminket kenni magamra,és csak kivételes alkalmakkor szoktam,de most mégis muszáj volt az alap.
"Rohanj értem a helyi kórházba.Puszi.'-küldtem el az Sms-t Zack-nek,majd raktam el a táskám mélyére.Beléptem a kórterembe,és pakoltam az ott lévő cuccaimat,kezembe a dossziéval.Olvasgattam,majd újra pityeregni kezdtem.Felfelé néztem,hogy az a mini smink ne menjen a szemembe.Zayn mocorogni kezdett. Próbáltam halk lenni,de nem ment.Zayn felébredt.
-Hercegnő,mit csinálsz?-kérdezte tőlem halkan a maga morgós hangján.Potyogott a könnyem.
-Pakolok,nem látod?-szóltam hozzá,nyersen,és éreztem,hogy a remegő hangom lebuktatott.
-Rose,mi történt?-tekintetét éreztem a hátamon,megtöröltem a szemem,és kifújtam a levegőmet.
-Semmi.-morogtam,majd kaptam fel a cuccomat.
-Rose,mi bajod lett?-emelte fel a hangját,de észrevette magát,és elhalkult.
-Hogy mégis mi?-fordultam felé teljes idegállapotban..-Ez.-emeltem fel a hangomat,és dobtam neki a barna dossziét.Elkapta és beleolvasott.Rám nézett sajnálkozó arccal..A dossziéért léptem,és kaptam ki a kezemből.Rám nézett könnyes szemekkel.
-Rose.-suttogta és fogta meg a kezemet,de elfordítottam a fejemet,és kirántottam a fogásából magamat.
-Hazudtatok.-kiabáltam,mert jól esett,és közbe arcomról csak potyogott a könny.-Mindannyian.-ordítoztam sírva,majd a kezemből kirepült a dosszié,és az üvegablakot kitörte.Leesett a folyosóra a dosszié,és benne pedig a lapok.A hideg kórházi padlón az üvegszilánkok halkan földet értek. Felkaptam a cuccomat,és sétáltam az ajtó felé.
-Rose,állj meg,mit csinálsz?-szólt hozzám,pattant fel az ágyból, de én már kiléptem az ajtón.Észrevettem ahogy a többiek döbbenten figyeltek,és ahogy a kicsik alszanak.Mind a három lány.Odaléptem Mike táskájához,majd vettem ki belőle a pisztolyt.
-Rose,tedd azt le.-szólt hozzám apám a folyosó végéről,de én csak a kezembe forgattam,és a táskával együtt pakoltam.
-Rose..-közelített Zayn.
-Rose,mi történt?-kérdezte Dani,de én csak remegtem az idegtől.
-Hogy MI?-akadtam ki.De ügyeltem hogy a lányok ne ébredjenek fel.Főleg ne Safaa.-Az hogy hazudtatok.Mind.-néztem rá a csapatunkra sírós szemekkel.
-Rose,tedd le,és gyere ide hozzám.Jó?-suttogta Zayn,de csak megráztam a fejem.
-Megmondtam hogy hagyj békén..-suttogtam majd a pisztollyal a kezembe léptem végig a folyosón.
-Rose hova mész?-nézett rám Lis és kiabált utánam, de én mint ha észre se vettem volna.
-Kinyírom azt a rohadékot,aki kinyírta a gyerekemet.-kiabáltam,majd fordultam be a folyosón és szaladtam.
-Bazdmeg.-hallottam meg Mike és Bill hangját,de már a lift gombot nyomtam.Megjelent a két srác a folyosó végén.
-Rose.-szólt hozzám Bill,mire felé emeltem a pisztolyt..
-Rose,ezt te sem gondolod komolyan.-szólt Mike éles hangon,mire Zayn és Lis megjelent a folyosó végén.
Össze vissza remegtem,egy pillanat alatt megfordultam és a lift menti lépcsőn lefele vettem az irányt. Le mentem a recepcióhoz,ahol a pisztolyt eltakartam,nem akartam nagyobb cirkuszt.
-Hol találom Brad Morgan-t?-kérdeztem éles hangon a recepciós hölgyet,aki nem ismert fel,szerencsére.
-Ki maga neki?-szólt hozzám nem túl kedvesen a nő.Az ajtóban megláttam Zack-et,aki felém tart.
-A barátnője.-mosolyogtam rá,ami inkább vicsorgásnak sikerült.Zayn és a többiek döbbenten figyeltek.
- földszint.34-es kórterem.-morgott az orra alatt a nő,mire Zack megjelent mellettem.
-Tedd az le,pici.Jó?-suttogta a fülembe,és vette volna ki a kezemből a kis fegyvert,de nem engedtem.
-1 perc,csak kinyírok egy rohadékot.-morogtam,majd szaladtam el az irányított teremhez.A többiek pedig utánam. Kirúgtam az ajtót.Ahol egymaga feküdt Brad,és valamit nyomkodott. Megúszta karcolás nélkül.Még jobban ideges lettem.A fiú rám nézett.
-Nocsak,nocsak.Te még élsz.-röhögött,én pedig az idegtől rázkódtam.
-Ahogy még te is.-morogtam,de most már teljesen felfigyelt rám.
-Tudod Baby, 9 életem van.-röhögött nagyképűen a gyerek,én pedig  felé emeltem a pisztolyt.
-Megdöglesz 1 lövéstől is,vagy kéred mind a 9-et?-néztem rá,mire megfagyott a vér a srácban.
-Gondoltam..-morogtam,mire a srác nyelt egy nagyot..Megjelentek a többiek az ajtóba.
-Rose.-szólított meg Paul.
-Kuss.-szóltam vissza,majd Brad-re céloztam.
-Csak egy kérdés.-nézett rám Brad,én pedig a szememmel a srácot figyeltem.-Miért is akarsz kinyírni?Amit nem mersz majd megtenni?-röhögött a srác,én pedig az adrenalin lökettől ráemeltem újból a pisztolyt,és meghúztam a ravaszt.Nyelt egyet az egész csapatunk.
-Kinyírtad a gyerekemet.-morogtam,ő pedig felröhögött.
-Kellett volna neked az a fertőzött gyerek?-röhögött továbbra is.nem csak én lettem ideges a terembe.
-Anyád a fertőzött.-szóltunk egyszerre Zayn-el,mire én Brad párnájára lőttem.Minden elhalkult.A folyosó végéről pedig meghallottam a riasztót,és a biztonsági őrök hangját.
-Mond te normális vagy?-akadt ki Brad,a párna másik végére lőttem.A fejétől pár centire.
-Teljesen.3.-ra te jössz.-nevettem fel,mire Mike kikapta a kezemből a fegyvert,én pedig abban a pillanatban elvesztettem az egyensúlyom.Összeestem.Zayn kapott el,és vitt ki a teremből.Sírtam.
-Sss. Nyugi kicsim.-suttogta,majd szaladt fel velem az emeletünkre.Sírtam a vállán,ő pedig hajon puszilt.
-Zayn.-szólt Tricia,mire ő csak megrázta a fejét,és vitt be a kórterembe,és ott a fürdőbe.Ránk zárta az ajtót. Leültetett a wc-re tetejére,és egy pohárban hozott vizet,majd szaladt ki és tért vissza a gyógyszerekkel a kezében a barátom.Lenyelette velem mindet,majd egymást néztük.Zayn megtörölte az arcomat a kezével.
-Mire volt ez jó?-kérdezte tőlem,mire csak megrántottam a vállam.
-Jaj kicsim..-suttogta majd vett az ölébe,és ült le velem a földre.Hozzábújtam.
Már csak szipogtam.
-Ne sírj,mert az utálom.-suttogta a fülembe,én elmosolyodtam,és megtöröltem az arcom.
-Kinyírta a gyerekünket.-suttogtam,ő pedig magához szorított..
-Tudom.-suttogta,mire ösztönösen a sráchoz bújtam.Egymást öleltük.
-Halálra ijesztettél mindenkit.Ugye tudod?-kérdezte tőlem,de én csak megráztam a fejem.Magam elé néztem.
-Miért nem mondtátok?Hisz tudtátok.-néztem a srácra.
-Azért,mert én akartam elmondani neked,Niall és a többiek pedig úgy tartották,hogy ez a mi dolgunk,nem rájuk tartozik.-puszilt arcon,és billegett velem balról jobbra.Jobbról-balra.
-Kicsim.-suttogta,én pedig a válláról őt figyeltem.
-Tudom,hogy nagyon jó anyuka lettél volna..-kezdett bele,de én csak megráztam a fejem.
-Te pedig nagyon jó apuka.-suttogtam és néztem rá.Elmosolyodott,és megtörölte az arcom.
-Kicsim,tudom hogy ezen túl kell tenned magadat, ugyan úgy ahogy nekem is..-suttogta,de én csak hozzá bújtam.-De közösen megcsináljuk,és a rohadék ezért még megfizet.Nem tudom,miért akartad titokban felnevelni..-beszélt továbbra is,de nekem könnybe lábadt a szemem.
-Nem akartam hogy a rajongók szétszedjenek titeket.-suttogtam,ő pedig hajon puszilt.
-De be kell vallanod magadnak is,hogy még nagyon korai lett volna a kicsi.-suttogott továbbra is, bólintottam.
-Tudom,de semmiáron nem akartam megölni,izé elvetetni..-sírtam el magam,ő arcon puszilt,és arcomról pedig letörölte a könnyeket.Kopogtak.
-Engedjetek be,vagy betöröm az ajtót.-hallottam meg Tricia hangját odakintről,mi pedig halkan felnevettünk,Zayn a kulcsot elfordította a zárban,és engedte be az anyját a fürdőbe.Meglátott és elmosolyodott.Leült velünk szembe.
-Minden rendben?-nézett rám,én elmosolyodtam,és bólogattam óvatosan.
-Ú,nagyon tetszett.-nevetett fel az anyja és tapsikolt, Zayn meg teljesen ledöbbent.-Már mint hogy majdnem kinyírtad azt a rohadékot odalent.-mosolygott rám.Halkan felnevettem.
-Megölelhetlek?-nézett rám nagy szemekkel. Ellöktem magam Zayn-től,és odabújtam a srác anyukájához. Megszorongatott.
-Azt ugye tudod hogy Yaser már a lányának tekint?-suttogta a fülembe,mire Zayn ránk nézett,és elmosolyodott.Ránéztem a velünk szembe ülő srácra,és felkuncogtam.
-Beloptad magadat a szívébe.-szólt Tricia,és Zayn folytatta.-Meg a névválasztással.-nevettek fel,mire elpirosodtam. Safaa berohant az ajtón.
-Rose..Rose..Rose.-fújta ki a levegőt,és állt meg az ajtóban a két térdére támaszkodva.Ránéztem a földről.
-Mi történt kicsi lány?-néztem rá nagy szemekkel.Leguggolt mellém,és hozzám bújt.
-Elmagyarázod hogy miért ébredtem arra hogy téged keres, Zack Efron?Egyáltalán miért hív picinek?-nézett rám,én pedig egyet nyeltem.Megjelentek a többiek is az ajtóba.
-Úristen de aranyos.-jött oda hozzánk Wali,lépett át minket,vágta le magát mellénk,és dőlt hozzám.Elmosolyodtam.
-Hé..Te.-nézett rám Donyha,mire ráemeltem a tekintettem.Tudtam hogy ebből jó nem fog kisülni.
-Hol fekszik az a srác?Az a Brad nevű gyerek?-kérdezte tőlem.Zayn-nek ökölbe szorult a keze. Lis pedig helyettem is válaszolt.
-Földszint.34.Miért?-nézett rá kérdőn a lányra,aki csak felnevetett.
-Megyek,megkeresem.Gratulálok neki hogy kinyírta a fertőzött gyerekedet.-röhögött a képembe,mire nekem könnybe lábadt a szemem.-De nem végzett teljes munkát.-szomorodott el.-Te még itt vagy.-nevetett fel,majd intett egyet,és kisétált a folyosóra.Arcomról potyogtak a könnyek.Zayn felállt,és kiszaladt a lány után.
-Paul,Yaser. Menjetek utána.-szólalt meg rekedtes hangon mellettem Tricia.
Az ölembe ülő két lány hozzám fordult és törölgetni kezdték az arcomat.
-Ne sírj.Nem éri meg.-puszilt arcon Safaa.
-Nincs igaza Donynak.-simogatta ki az arcomból a hajamat Wali. Mosolyogva megráztam a fejem.
Liam odajött hozzánk,majd felállított.
-Hagyj legyek egy kicsit a húgommal,jó?-nézett körbe a csapatunkra.Ők bólintottak,és együttesen kiléptek az ajtón. Liam odalépett az ajtóhoz,bezárta,és visszalépett hozzám.Megtörölte a síró arcomat,és leült velem a WC tetejére.
-Ne sírj húgi.Egyáltalán nincs igaza.-suttogta,majd hajon puszilt.Megráztam a fejem.
-Mi van ha igaza van? Ha nekem is meg kellett volna..-beszéltem,de Liam a fejét rázta,és a kezét oda tette a számhoz.
-Ne folytasd.Egyáltalán nincs így.Ismerlek, és tudom,hogy utálod ha jogtalanul elítélnek,vagy bármit mondanak rád.-suttogta majd homlokon puszilt.Rám nézett,és a kezét a homlokomra tette.
-Húgi,jól vagy?-nézett rám,mire vállat vontam.
-Ezek után?Biztos csak a sírástól.-szipogtam,mire megtörölte az arcomat hideg vizel. Odabújt hozzám,és az ölébe férkőztem.
-Rose..gyere nagyon ramatyul nézel ki.Gyere,feküdj le.-suttogta,de csak megráztam a fejem.
-De így most jó.Itt vagy mellettem.-suttogtam,ő elmosolyodott.
-Az ágyban is ott leszek melletted,jó?.-suttogta,én pedig bólintottam.A bátyám egy mozdulattal felkapott,és hozzábújtam.Homlokon puszilt.Az ajtót kinyitotta,majd velem együtt kisétált az ágyig,és tett le.Kinyitottam a szemem. Liam megkerülte az ágyat,és mellém bújt.Megfordultam,és átöleltem,úgy ahogy nagyon régen is.
-Valamit kezdeni kéne a törött üveggel.-suttogta,én elmosolyogtam.
-Kezdünk.-suttogtam,Liam hajon puszilt,megint.
-Hiányoztál.-bukott ki a srácból a szó,mire  én még jobban hozzá bújtam.
-Nekem is te.Sőt,mindenki.-suttogtam nagyon halkan,és próbáltam nem elsírni magam.Hallgattam Liam egyenletes szuszogását,így én is megnyugodtam szépen lassan.A szemem már nehezült és csukódott le,amit Liam is észre vett. Dúdolni kezdett valami számot,amit nem ismertem fel,de jól esett hallgatni. A szememet lecsuktam,és szépen lassan elaludtam a bátyám mellett.

*Liam szemszöge.*

Mikor Rose elaludt,még ott voltam mellette egy darabig,és őt néztem.Simogattam,majd a homlokára nyomtam egy apró puszit,de még mindig forró volt a teste.A kis karját leszedtem az oldalamról,majd keltem fel az ágyból,és a lányt betakartam. Majd halkan kiléptem a folyosóra. A többiek felfigyeltek rám.Kifújtam a bent tartott levegőmet,és léptem oda hozzájuk lassan.
-Na?-nézett rám a barátnőm.
-Megnyugodott.-morogtam és néztem Zayn testvérére.-De belázasodott.Most alszik.-fújtam ki a levegőt,mire El és Louis felpattant és elsétált a folyosó végére.Majd egy nővérrel tértek vissza.Elmosolyodtam.Dani mellém állt,összekulcsolta a kezünket, megszorította.A nővér teljes sokkban lépett be a kórterembe a törött ablak miatt,a párosunk pedig jött hozzánk.
-Asszem szólni kéne a törött ablakról.-dörzsölte meg a fejét Lou. Elmosolyodtam.
-Elintézzük.-szól Mac álmosan.
-hívott Ben és Dejan. Kérdezik hogy most mi van.-szólt Niall.
-Elvagyunk.-fújta ki magát Harry. Bólogattunk,elfáradtunk.
A nővér nem sokkal később kilépett a kórteremből,El odaszaladt hozzá,majd hevesen bólogatni kezdett.
Az ápoló elment, El pedig vissza jött hozzánk.
-Mit mondott?-kérdezte Zack. Tulajdonképen ő miért van itt?
-A stressz,és az idegesség miatt van láza.Ha minden oké ,akkor kialudja,de kapott lázcsillapítót.-nézett ránk,mi pedig bólogattunk.
Apu rám nézett,elmosolyodtam.
-Bocs,ne vedd sértésnek,de te mit keresel itt?-kérdezte meg Louis, Zack-től azt, ami engem is érdekelt.
-Rose írt Sms-t,én pedig jöttem.Tudtam hogy gáz van,hisz teli van az újság, hír,és a net is.."mi történt az 1D-vel.?"-mutatott macskakörmöt a levegőbe és morgott..
-Rose írt neked sms-t?-nézett nagy szemekkel Zayn a gyerekre,ő pedig bólintott.A srác újra maga elé nézett.Látszik rajta hogy szereti a húgomat,és hogy Rose is szereti Zayn-t.Na meg kurvára zavarja a velem szemben álló gyerek jelenléte.

10 megjegyzés:

  1. Sieeeeeeees... *-*

    VálaszTörlés
  2. juj de jó és váá ez nagyon jó lett *-* . Régóta olvasom a blogod de nagyon sokszor elolvasom az egészet. Nem tudok betelni vele mert ....olyan jó. Imádom. kérlek szépen nagyon siess mert elvonási tüneteim lesznek
    Csilla
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áá,olyan jó olvasni néha ilyet is:).Nagyon örülök neki:).
      Sietni fogok,ígérem:)

      Törlés
    2. nikorra várható a Gyógyszerem ?

      Törlés
    3. Igazából, rajtatok múlik mikor hozom a részt. Örülnek pár kominak, meg pipának.:)))
      Am Szerintem hozom a hétvégén. :)

      Törlés
  3. Imádom..<3 Gyorsan kövit!<3:)

    VálaszTörlés
  4. imadooooooooooooooom.*-*

    VálaszTörlés