2013. augusztus 21., szerda

16.rész.-"Mert nem Perrie vagy..'

Jelentkezem,élek!Köszönöm a több mint 16 pipát,és a 8 komit.*-*.Annyira boldog vagyok<3.!
Sajnálom,hogy nem hoztam a következő részt,de rendíthetetlenül rájött a szép pici családomra az a tudat,hogy nem voltunk még nyaralni,így kötelező elmenni.De visszatértem,és hoztam,amilyen gyorsan csak tudtam,mert a telefonom saját internetről nem engedte feltenni.( :( )
Mire hazaértem,felfordult minden.Mi ez a Shopiam?Meg Zayn&Perrie esküszik?:(.Vélemény?
Nekem nagyon hiányzik #Payzer.:( Biztos aranyos csaj,meg szép(?),(bár azok a képek róla..brr.)és ha Liam szereti őt,és a lány Liam-et,nem csak a pénzét,akkor hajrá. Liam boldog,és az a lényeg.<3,De nagyon nehezen lehet majd őt befogadni,nekem továbbra is Danielle lesz az "1D-s barátnő'.
Zayn:(((- HA,igazak a pletykák,mert olvastam,hogy az csak hűség gyűrű,de már állítólag ez és ez meg ez is megerősítette,(De,csak Perrie családja.Hol van a Malik family?) Örülök hogy boldog,és Perrie tényleg gyönyörű,(volt) a TIU-n,de még csak 1 éve vannak együtt.Egyik szemem sír,a másik pedig el van.Úgy nézek ki,mint egy kis fehér albínó nyuszi.Hát ha Zayn boldog,akkor az jó.De én belül valahol 'mélyen' összetörtem icipicit,mint gondolom egynéhány Zayn girl's-is..Bocsánat,hogy ennyire terjedelmesen életjelet adtam magamról,de ki kellett magamból írni:(
Itt a következő rész,ne felejtsetek el kommentelni,pipálgatni!:)

*Niall szemszöge.*

Döbbenten néztem át az üvegablakon.Káprázik a szemem,vagy Rose tényleg segítségért tátog?
-Segíts.-olvastam le újból a szájáról,és néztem rá a kezére,amit éppen az alvó Zayn szorított.Beszaladtam a kórterembe,ahol majdnem elkiabáltam magam,ha Rose nem teszi az ujját a szája elé,hogy maradjak csöndbe,Zayn miatt.
-Segíts kiszedni a kezemet.Nem érzem.-suttogta a lány,elmosolyodtam,és könnybe lábadt szemmel segítettem,Zayn keze alól a lány zsibbadó kezét kiszedni.A lány lepattant az ágyról,ahova közös erővel feltettük Zayn-t,és takartuk be. Rose arcon puszilta,majd karon fogott,a karjából logó infúziót és vastartóját pedig húztuk magunk után.Kilépett velem az ajtón,és zártuk be magunk után azt.
-Rose.-ugrottam a nyakába,kaptam fel a pici lányt,és körbe forogtam vele a folyosón.
-Szia Niall.-puszilt arcon,miközben lehelyeztem a földre.Elkezdett vacogni a fogsorával.Akkor néztem csak meg úgy a lányt.Kórházi ruhában és mezítláb állt előttem..A rajtam lévő pulcsit lekaptam magamról,és mint egy kislányra,feladtam.Elmosolygott,én pedig újból felkaptam,ő kislányosan felnevetett,én pedig szorítottam magamhoz.
-Tudod hogy hiányoztál nekünk?-suttogtam,és úgy öleltem ahogy csak tudtam.
-Hallottam.-kuncogott fel,mire némán a szemeibe néztem.
-Hallottam.-mosolygott majd puszilt arcon megint.Megkordult mind a kettőnk gyomra.Egymásra néztünk,a hasunkra,majd újra egymásra.
-Gyere,megmutatlak az orvosnak,aztán kitalálunk valamit.Ha úgy vesszük nem ettél 3 napja.-mosolyogtam a lányra,és megfordítottam a hátamra.Felkacagott.
-Itt a régi Rose.-szóltam el magam,mire megölelt,és szorosabban rajtam csimpaszkodott.
-Mindig is itt volt.-suttogott,én pedig több mint értékelhetően bólintottam.Elsétáltam a liftig,és mentünk le az ügyeletre.Meglátott minket Rose másik kezelő orvosa.
-Nekem nem ez az orvosom..-suttogta a fülembe,de megráztam a fejem.
-De ő az.Majd mesélek.-suttogtam vissza,léptem magabiztosan az orvoshoz,aki sokkosan figyelt minket.
-Mrs.Payne?-nézett nagyot,Rose pedig csak mosolygott.
Az orvos lepattintotta a hátamról a lányt,majd leültette a mellettünk lévő székre.A lányt megvizsgálta,majd elismerően bólogatni kezdett.
-Úgy látszik van egynéhány őrangyalod.Nagyon erős lány vagy.Látszik a gyógyulás.Jelentkezett fejfájás,hányinger,szédülés?Mióta vagy ébren?lábon?Miért nem értesítettek minket korábban?-kérdezte a lányt.
-Nem,semmi nem jelentkezett,és csak 10 perce.-mosolygott a lány az orvosra,mintha napok óta ébren lenne.
-Különös.Tudta hogy ma reggel akarták a gépekről lecsukni?Örökre?Egyáltalán hogy szedte ki magából a gép végeket?-nézte meg a kezét az orvos.
-Ezt magunkkal húztuk,a többit pedig kiszedtem magamból.-nevetett fel a lány,mire csóválni kezdte a fejét az orvos.A véghelyeket bekötözte,majd ránézett a lányra.
-Kész vagy.Viszont lesznek még vizsgálatok a mérgezés és a műtétek miatt.Pihenje ki magát.Ha bármi baj van,ezen az emeleten leszek.-szólt az orvos,majd lépett el tőlünk.
-Niall,milyen mérgezés?Milyen műtét?-nézett rám döbbenten a lány.Kifújtam a bent tartott levegőmet,és oldalról a lányra néztem..
-Eszünk,és mindent elmesélek jó?Zayn-t,pedig hagyjuk aludni.Nem alszik 3 napja,miattad.-mosolyogtam a lányra,mire ő bepirosodott.
-Piros vagy.-röhögtem fel,majd kaptam fel a lányt a hátamra,és az infúzió tartót pedig magunk után húzva,lépkedem a hátamon a lánnyal a büfé felé.Folyamatosan korgott hol az egyikünk,hol a másikunk hasa.Felnevettünk.
-Ilyenkor még van büfé?-kérdezte tőlem a lány.Vállat vontam.
-Az előbb még volt.-röhögtem fel,majd láttuk meg a büfét.
-Éljen.-kiabáltunk mosolyogva,és szaladtunk a büféshez.
-Csókolom.-szóltunk be a büfés asszonynak,aki a következő pillanatban már meg is jelent.
-Mit adhatok nektek?-kérdezte kicsit álmoskás hangon tőlünk az asszony.
-Mindent,ami ehető és iható.Piknikezünk.-kuncogtunk fel,mire az asszony ránk mosolygott,és ami maradt neki,azt mind kitolta elénk egy zacskóban. Összeszedte a maradék ehetőt és ihatót,majd azt is kitolta elénk.Odaadtam egy köteg pénzt a néninek,aki teljesen le volt döbbenve.
-Oda akartam nektek ingyen adni.Gondolom éhesek lehettek..-nézett ránk nagy szemekkel.
-Tartsa meg,nyugodtan. Csókolom,jó éjszakát..-szóltunk egyszerre,majd a zacskókat felkapkodtuk,és lépkedtünk lift felé.Út közben Rose 3 darab pokrócot csórt valahonnan,majd már a mi emeletünkön lépkedtünk.Benéztünk az üvegablakon ahol Zayn még nyugisan aludt.Elmosolyodtunk.
Rose leugrott a hátamról,majd az egyik pokrócot az ablak mellé letette a földre,ráült,majd magát is becsavarta egy kórházi pokrócba.Ugyanezt tettem én is.
-Na,mesélj,szőke ír herceg,mi történt míg aludtam?-kérdezte Rose tőlem. Elmosolyodtam,és elkezdtem neki mesélni.A kisfiún kívül mindent elmeséltem neki,próbáltam nem feltűnő lenni,és hogy direkt kerülőm a témát.Ezt nem nekem kell elmondani neki.Míg elmeséltem neki a 3 nap eseményeit,amit tudtunk ettünk.
Már reggel 6 óra környékén lehetett mikor a mesémet abbahagytam.Már csak a pokrócon fetrengtünk. Rose az ablaknál,én pedig mellette,úgy hogy Rose-t takartam.Kifele néztünk az ablakból,és chipset zabáltunk.
-Felhizlaltál egy éjszaka alatt.-nevetett fel Rose. Fel nevettem.
-Így jár az aki éjszaka legény.-röhögtem feküdve. Rose felvett maga mellől egy pet palackot,majd gyűrte össze és dobta be a szemétbe.
-három pontos.-kacagtunk fel egyszerre.
-Nézd az egy kiscica.-kuncogott a lány,és mutatott az égre ahol bárányfelhők üldögéltek  .
A szemem sarkából észrevettem hogy figyel minket valaki,de különösebben nem érdekelt.
-Nem,mert az egy sárkány,esetleg egy fóka.-néztem meg jobban a felhőt.
-Nem,nézd már meg.Az egy kisállat.-mutogatott továbbra is a lány az üvegen túlra.
-Jó,maradunk abban hogy az egy házikó.-durciztam be, a lány pedig felnevetett.
-Niall,te magadba beszélsz?-hallottam meg egy kérdést,amit tuti nem Rose kérdezett mellőlem. Oda fordítottam a fejem a hang irányába.Mindenki furán nézett rám.Egytől egyig sorban álltak a folyosó végén,és talán Safaa nézett rám a legfurcsábban.
-Magamban beszélek.-jött a hang a hátam mögül. Rose elváltoztatta a hangját,majd a hátam mögé bújt,mivel nem akart látszódni.Felnevettem.
-Nem kened rám a pimaszságodat kicsikém.-röhögtem majd ültem fel,de ezzel együtt Rose is felült.
-Apu,az lehet hogy Niall megbolondult a kórház miatt?-kérdezte Safaa, az apukáját.Az apuka csak engem figyelt. Rose már alig bírta ki nevetés nélkül.
-Nem kicsikém,most szépen le  fogsz bukni.-ugrottam meg,és kaptam fel a hátamra a lányt. A lány nevetve sikítozott fejjel lefele.
-ROSE?-néztek ránk döbbenten a többiek.Felnevetett.
-Nézd apu,itt vagyok lent.-kiabált át a lábam között a lány.Felnevettem,majd felkaptam és lábra állítottam.Mindenki törölte a szemét.Mi van ha csak álmodik.
-Miért van mindenki feketébe?Kit gyászolunk?-kérdezte Rose,mire vállat vontam.
-Szerintem engem,mivel ha Zayn felébred a helyedről,kifog nyírni,mert piknikeztünk.-röhögtünk fel,és akkor néztünk körbe,mit is csináltunk az éjszaka.
Harry közeledett felénk,majd nyúlt az újával,és bökte meg Rose hasát.
-Igen,Hazz. Élek,és ne bökdöss,mert visszabökök.-röhögött aranyosan továbbra is a lány,mire Harry,felkapta a lányt és megpördült vele,és csak szorította magához a lányt,ahogy hajnalban én is tettem..
-Szia Hazz.-mosolygott a lány,majd adott az arcára egy puszit.A többiek is odaszaladtak hozzá,én pedig leültem a piknikező helyünkre.Elmosolyodtam.Mindenki a szemét törölgetve ölelte a lányt.
-Valaki,elmondja miért van mindenki feketébe?-nézett ránk a lány,mire felnevettem.
-Mondom,hogy engem gyászolunk.Zayn ki fog nyírni.-mire mindenki felnevetett. Rose hasa megkordult.
-És még én vagyok az aki állandóan eszik.-ráztam meg a fejem.-Na gyere kicsi lány.-Léptem hozzá és felkaptam a hátamra.-Megnézzünk a büfét,megint.-nevettünk fel,és néztünk körbe.Mindenhol zacskók, pet palackok,és szemét.Elkezdtem a folyosón szaladni,mire Rose Felnevetett és kitárta a két kezét oldalra,mint egy repülő.A többiek felnevettek.
-Büfés néni,megyünk.-kiabáltam és szaladtam le a lépcsőfokokon.
-Te hülye,van lift.-nevetett,mire vállat rántottam,és szaladtam tovább.A büfénél megálltunk.
-Azt,azt,azt,és azt szeretnénk.-kuncogott és mutogatott a lány.Felnevettünk a büféssel.Bevásároltunk.
Már visszafele száguldottunk az emeletünkön,mikor a lány újból felkuncogott.
-Tütüt.-kiabálta Rose nevetve mint egy kislány,és a zacskót feltartotta.Szaladtam,és elszaladtunk nevetve a kórteremből kijövő Zayn mellett.
-Mi a..-döbbent le,én pedig bekanyarodtam a folyosó végén és szaladtam tovább.A lány csak nevetett.
-BÚÚ.-kiabált a lány,és kacagott közbe,majd újra és újra bekanyarodtam és a következő folyosón voltunk.Felnevettem és begyorsítottam.Az egész emelet tőlünk zengett.Majd kanyarodtunk és kanyarodunk,mire újra arra a folyosóra érkeztünk ahol a többiek álltak,és vártak.
-Vigyázat.-nevetett fel Rose a hátamon,majd újra begyorsítottunk,de Paul elénk állt,és így kénytelen voltunk fékezni. Rose elvesztette az egyensúlyát,és hátra borult, de tartottam.A feje a két lábam közénél volt,és úgy nézelődött a folyosón.Felnevettünk.
-Na,elrontottad a játékot.-kiabált Rose nevetve Paulhoz,majd lendített magán,és a feje már újra a nyakamnál volt.Belém kapaszkodott.A lány rá mosolygott a döbbent társaságunkra,majd egy óriásit ásított.
-Gyere kicsi,mész aludni.Nem aludtál a piknikünk alatt.-szóltam hozzá rosszallóan,mire befogta a számat.
-Zayn alszik.-suttogta úgy a fülembe, hogy mindenki hallotta.Felkuncogtunk.Megfordultam és a kezemmel az ajtón álló döbbent barátjára mutattam.A lány a szemét a szorításából óvatosan kinyitotta,majd döbbenten nézett a barátjára,és ő is a lányra.Hallottam ahogy elállt a szava.
-Azért vegyél levegőt kicsi lány. Elfelejtettél.-szóltam oda a nyakamba lévő lánynak,mire a többiek felnevettek. Rose szeme könnyes lett,ahogy a srácé is.Döbbenten figyeltem őket.Zayn egyet lépett előre,mire Rose leugrott a hátamról,és szaladt Zayn karjaiba.Úgy szorította ahogy csak tudta,és a lány is úgy bújt oda hozzá,mint ha az élete múlna rajta.Mennyire szeretik egymást,ennyi idő után is.Zayn odabújt a lány vállához,mire a lány kórházi ruhájának az a része vizes lett.Zayn sír.
-Úristen..-suttogta Tricia,a srác anyukája.Mindenki úgy le volt döbbenve,ahogy én.Újra a párunkra néztem.Majd léptem oda hozzájuk és betoltam őket a folyosóról a kórterembe.Majd rájuk zártam az ajtót.
-Húh,ez is meg van.-mosolyogtam magam elé,mire Safaa felkacagott.Felém jött,mire felkaptam.A többiekre mosolyogtam,akik még mindig a kórterem ajtaját nézték.
-Menjünk enni.-kacagott a lány,vele együtt mindenki,és sétáltunk le a büféhez.

*Rose szemszöge.*

Zayn állt a kórterem közepén,és ölelt.Nem bírtam felfogni,hogy itt tart a kezében.Nem bírtam semmit se felfogni.Örültem,és örömömben potyogott a könnyem. Még jobban oda bújtam Zayn karjai közé.Éreztem ahogy rázkódik a válla.Sír.Felemeltem a fejét,és arcáról letöröltem a könnyeket.Elmosolyodtam.Soha nem sírt még értem senki. Csak Zayn..
Megtöröltem az arcom,majd kifújtam a bent tartott levegőmet.Elmosolyodtam,és adtam Zayn orrára egy puszit.Zayn a szemét becsukta,majd kinyitotta.Újra becsukta,és megint kinyitotta.Halkan elnevettem magam.
-Rose..-suttogta,és folyamatosan engem nézett,mi van ha eltűnök.
-Igen?-néztem rá,mire a két karjával óvatosan átkarolt,én pedig a két kezemet összekulcsoltam a nyakánál.
-Élsz.-suttogta,és bizonygatta inkább magának mint nekem.Bólogattam.
-Ühüm.-suttogtam,mire a srác ajkaival rátapadt az enyémre.Levegőhiányig faltuk egymás ajkait,hol ő hol pedig én mosolyodunk el a csókunkba.Boldog voltam.Újra hozzá szorítottam a testemet az ő testéhez.
-Hallottam amit mondtál nekem.-buktak ki belőlem a szavak.Zayn rám nézett.-Amikor aludtam.Hallottam,mindent.Sőt,azt is hallottam amit közösen mondtam nektek.Ha nem mondod azt nekem,amit akkor,akkor most lehet nem itt lennék.-suttogtam,és bújtam vissza hozzá.
-Megmondtam hogy az én erős hercegnőm vagy.-suttogta a fülembe.Elmosolyodtam,és a srác felkapott.
leültünk az ágyra,és engedtem utat a csókjainak.Mosolyogva visszacsókoltam a sokkos barátomat..
Nem..gonosz..dolog..hogy..minket..várnak..odakint?..-beszéltem csókolózásunk közepette.Zayn vállat rántott.Elmosolyodtam és elhúztam magamat tőle.
-Imádok veled lenni,de ne legyünk gonoszak.-suttogtam,ő pedig megölelt..-és be kell mutatnod a másik két tesódat.-beszéltem,majd homlokon pusziltam.Elmosolyodott,és bólintott.
-Hiányoztál.Nagyon.-suttogta,mire hozzábújtam.-Na,gyere.Menjünk ki a néphez.-nevetett fel,majd vett a nyakába.Felkuncogtam.
-Fejedre vigyázz.-szólt,majd lépett ki velem együtt a kórház folyosójára.A többiek egy helyben ültek vagy álltak.
-Én vagyok a legmagasabb.-nevettem fel halkan Zayn felé,mire mindenki minket nézett.Zayn felnevetett. Triciának a szeme könnybe lábadt.Elmosolyodtam,majd ugrottam le a barátom nyakából. Liam mellé léptem.Körbe néztem a csapatunkon.Mikor eszembe jutott valami.
-Mi az hogy úgy sírtok miattam, mint egy csoportos kisiskolás kislány,mikor szétválasztják őket a délutáni uzsonna után?-néztem rá a bátyámra és további négy srácra,és folytattam.-Mindent hallottam.-néztem a csapatunkra,és Zayn meg Niall kivételével mindenki döbbenten figyelt engem.-Ne nézzetek így rám.-emeltem fel a két kezemet,mire Safaa odasétált a lábamhoz.
-Szia nagylány.-néztem mosolyogva a lányra,és kaptam fel.-Hogy vannak a babáink?-kérdeztem a lányt,Zayn és a szülei felnevettek.A többiek értelmetlenül figyeltek.
-ne nézz már így,göndörke.-szólta le Harry-t a lány,mire mindenki felnevetett.-Jártunk még Párizsban játékboltban,vettünk szép fejű barbiekat,és vettünk barátság karkötőt is.-mutatta meg Harry-nek a kezén logó karkötőt.Felmutattam az enyémet. Safaa elmosolyodott,majd a nyakamba vetette magát.
-Lányom,össze nyomod szegényt.-szólt Yaser a nyakamba lévő lányhoz,ő rám nézett és lepattant rólam,de én elnevettem magam,és újra a karomba vettem a lányt.
Egy mosolygós nővér jelent meg a folyosón,és mosolygott Zayn-re. Figyelemmel kísértem a mozdulatait.
-Ő Katy. Mielött idegrohamot kapsz,féltékenységből.-suttogta a mellettem álló Niall,mire meg könnyebbültem,Safaa pedig felkacagott.
-Ss.-mutattam a számra,mire vette az adást,el némult,de újból kinevetett.Mosolyogva fejet csóváltam,és a barátomra,meg a mosolygós nővérre néztem,már más szemmel.Tudtam,hogy ha ő nem szól Zayn-nek,akkor én már nem élek.A nővér ebben a pillanatban rám nézett.Elmosolyodtam.
-Köszönök,mindent.-tátogtam el,mire a lány ledöbbent.Elnevettem magam,majd továbbra is mosolyogtam,mire ellépett Zayn-től,és elsétált a folyosó végére,ahonnan jött.
-Rose,hogy csinálod,hogy nem lettél féltékeny?Én már rég tépném a lányt.-szólt hozzám Zayn tesója,Waliyha. Rámosolyogtam,és elpirultam.
-Á,el ne hidd.Már rég tépné,ha nem szóltam volna neki,hogy ő ki.-röhögött mellettem Niall,mire a lábára léptem..Felnevettek, a többiek. Niall pedig a lábát fogta.
-Attól hogy piknikeztünk,és megkaptam a pulcsidat,amitől valószínűleg rántott hús szagom lesz,még itt állok melletted.Ne buktass le, Horan.-szóltam oda hozzá,mire mindenki felnevetett.Kivéve,Zayn nővére, Donyha.
-Szia,Rose vagyok.-nyújtottam kezet,mosolyogva.Mire ellökte a kezemet.Inkább elvettem,és a cipőmet néztem..
-Donyha.-szólt mogorván,én pedig bólintottam.Hát jó.
-Lányom.-fogta meg a karját Yaser,és vezette el tőlünk.
-Á,ne foglalkozz vele.-legyintett Safaa,mire bólogattam és mosolyogni próbáltam.
-Hagyjad.-rántott vállat a nagyobbik lány.-Csak utál.Ide se akart eljönni.Meg mintha azt mondta volna,hogy jobb lenne ha nem kelnél fel.Soha.-nézett rám a lány,és gondolkozott,én pedig teljesen ledöbbentem.
-Wali.-kiabált rá Safaa a tesójára.
-Joga van tudni,hogy Dony twitteren is a '#Rosedie'-hoz tartozik.-nézett a karomba lévő lányra,majd rám.Teljesen ledöbbentem.
-Lányok,elég.-szólt az anyjuk mérgesen,mire mind a ketten csendbe maradtak.
-Miért?-kérdezte meg El a lány..Látta rajtam hogy kezdek összetörni.A fiúk csak furcsán méregettek,de a három lány látta.
-Mert..-kezdett bele a lány,de Safaa közbe vágott.
-Mert nem Perrie vagy.-forgatta meg a szemét.-Perrie tökéletes.-utánozta a nővére hangját. Kivül mosolyogtam,belül omlottam darabokra.Rám nézett Zayn.Nem akartam kimutatni,hogy mennyire bánt a dolog.
-Menjünk be a kórterembe jó?Kezdek fázni.-tereltem gyorsan témát,majd lépkedtem a karomba lévő lánnyal be a kórterembe,majd feküdtem fel vele az ágyra,és takartam be magunkat.A lány felnevetett,én pedig elmosolyodtam.
-Honnan tudtad hogy ki Katy?-kérdezte tőlem halkan Louis,mire a többiek is leültek az ágy köré,vagy a szobában,ott ahol helyet találtak.Rá mutattam Niall-re.
-Elmesélt,mindent.-nevettem fel,mire a többiek ledermedtek.
-Mindent?-szólalt meg halkan Zayn,és nézett rám.Nem értettem a helyzetet. Niall-ra néztem.
-Ja....-húzta el a mondat végét.-MINDENT.-emelte ki a szót,és nézett rá a srácra,mire Zayn kifújta a levegőt.Észrevették hogy őket figyelem.Rám mosolyogtak.
-Mi történt még?-néztem a társaságunkra,akik együttesen a barátomra néztek.Ő pedig rám.A srác megrázta a fejét.
-Nem történt semmi.-mosolygott,majd adott egy puszit a homlokomra.A többiekkel még vagy 3 órát beszéltünk,és jól kinevettük magunkat.Közben volt vizitelni az orvos,és kérte,hogy hagyjanak pihenni. Nem érdekelt különösebben.Mikor már ásítoztam,akkor pattant ki Safaa mellőlem.
-Hagyunk titeket aludni.Az is ott.-mutatott a bátyára.-mindjárt leesik a székről.-nevetett a lány,mire mindenki felkuncogott,a srác pedig csak mosolygott. Safaa adott az arcomra egy puszit,majd mindenki ki ment a teremből.Zayn kezét megfogtam,és a barátomat pedig mellém húztam.Mosolygott,de félig már aludt.
-Aludj.-suttogta,mire felnevettem.
-Ezt mondod te..-nevettem.-mikor már félig alszol.-mosolyogtam,majd bújtam a mellkasához.Átkarolt,majd adott egy puszit az arcomra.
-Szeretlek.-suttogtam,mire magához szorított.
-Örökre.-búgta a fülembe,majd mosollyal az arcunkon bóbiskoltunk el.Sokkal később valaki belépett az
ajtón,az éjjeli szekrényre tett valamit,majd utána kisétált.Kinyitottam a szemem,mire az ablakból látszódott hogy mindjárt sötétedik.Odapillantottam az éjjeli szekrényre,majd a mellettem alvó Zayn-re.Felültem az ágyon,majd a dossziéhoz nyúltam,és vettem el.Bele olvastam,és csak olvastam.Sírva,és szipogva szorítottam magamhoz,majd halkan leléptem az ágyról,és a táskámmal a fürdőbe csoszogtam némán..

6 megjegyzés:

  1. aaaahh.:) a legjobb résznél hagyod abba.:) imádom.*---* <3 <3 <3<3

    VálaszTörlés
  2. Na most miert itt kellett abbahagyni? Amugy nagyon jo lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol muszaj volt.:( koszonom, csak az elozohoz kepest keves a komi.:(

      Törlés
  3. En nagyon sajnalom, es nekem is hianyzik payzer:(
    Ha zayn boldog, en is az vagyok, de nekem perrie akkor is furcsa.:(
    Amugy jo resz jo lett, hozd a kovit.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Danielle-t senki nem fogja már helyettesíteni.:(.
      Perrie-ben csak azt nem értem,miért hangsulyozza ki azt,hogy "Zayn az én pasim..".<--Tudjuk.
      Hozom:).♥,csak kevés a komi.:(.

      Törlés