2014. október 28., kedd

42.rész.- Eleanor?

Hoztuk az újabb részt :) Rengeteg hibával,kevés képpel. egyre jobban tűnünk el,ami nem csoda.
Meg próbáljuk behozni a lemaradásunkat,és már csak pár rész van hátra,és már nyitjuk is meg a következő blogot,szintén 1D-s témában:)
Szeretnénk ha írnátok véleményt,a bloggal kapcsolatban.
-Folytassuk-e ?
-Hagyjuk abba ?
-Zárjuk le,és inkább nyissunk egy teljesen újat ?
Mi, nektek csináljuk ezt a blogot,és a ti véleményeitekre alapozunk :)

*Ben szemszöge.*

.
-Itt marad a lánnyal? Fent elintézzük egy harmadik kórtermet. remélhetőleg ott már nem lesz semmi gond.-beszélt hozzám egy nővér. Bólintottam.
-Gemma Styles mindent tudd. tőle kérjenek segítséget.-suttogtam, és mentem oda a picihez.
-Nyomi..-suttogtam, és simogattam meg az arcát. Kábultan nézett rám, és nyúlt volna a kezével, de elkaptam és szorítottam.
-Miért utálnak?! Megdobáltak..-suttogott Rose, és újból potyogott a könnye.
-Kicsi lány..-pusziltam homlokon.-nyugodj meg.-simogattam.-itt vagyok neked, hallod?!-beszéltem, ő pedig bólintott. beszóltak, hogy vihetik Rose-t.
-Gyere..-suttogott, és le akarta szedni a kötést a fejéről
-Megyek, de az marad. Túl sok helyen sérült meg a fejed.-pusziltam újból homlokon, és szorítottam meg óvatosan a kezét.
-Óó, uram.-szóltak nekem, és mutattak ki az ablak felé, ahol tornyosultak a rajongók, riporterek, fotósok.
-Hívjon liftet.-szóltam, és adtam ki az utasításokat.
-Ben.-hallottam a nevemet a folyosó túloldaláról, és hogy szalad Gemma.
-Kicsi lány.-suttogott Gemma.
-Haza akarok menni..-nyöszörgött Rose egyre halkabban.
-Beszéljen ameddig csak tudd.-mosolygott az orvos, és toltak a lift felé a hordágyat, rajta a lányon. Próbáltuk takarni a lányt, nem sok sikerrel.
-Vegyük le a kötést. Jól vagyok, és Zaynék nem tudhatnak róla. -suttogott már csak Rose.
-Marad.-fogtam le a másik kezét is.
-Késő. A fiúk mindent tudnak.-nyöszörgött Gemma.
-Miért?!-suttogott Rose, és érkeztünk meg az utolsó emeletre.
A nővérek kitoltak a liftből a hordágyát, mellette pedig mi sétáltunk, és a lány kezet szorítottam.
-Izé. Kicsit kiakadtam.-suttogta Gemma.
-Kicsit?!-hallottuk meg Katy hangját a folyosó végén, és szaladt felénk.
-Átköltöztetjük ide.-szólt felém és vittek el Rose-t, és tolták be a kórterembe.
-Maradj a lánnyal, hozzuk a cuccait.-szólt Gemma, és szaladtak el Katyvel. Mikor megjelentem újra, Roset már a másik ágyra helyezték.
-Ugye tudja, hogy lassan el fog aludni, az altató miatt? -beszéltek a lányhoz.Ő bólintott.
A nővérek még járkáltak, adtak fájdalomcsillapítót Rose-nak, én pedig odalépkedtem a lányhoz.
-Hol van Zayn...?-nyöszörgött Rose.-beszélnem kell vele...-suttogott.
-Hé.-ordítottam ki Dejannak, ő pedig a picivel a kezében intett Zayn-nek.
Ő megjelent én pedig elmentem mellette.
-Mayaval elleszünk, maradj vele.-suttogtam, és léptem ki a többiekhez, magam után pedig bezártam az ajtójukat.
-Ó, leszálltak Roseról.-motyogott Orsy.-Ja nem, most mindenki Gemmáról beszél.-nézett rá Harry nővérére a kis csaj.
-Juhéé.-mosolygott a lány.-Leszarom, ezek nem holmi rajongók, hanem ahogy Niall mondaná. Őrült hörcsögök.-morgott Gemma.
-Tisztelet a kivételnek.-suttogott Harry.
-Jó, de lássátok be. Kissé túl lőttek a célon, amiről fel kellene őket világosítani.-motyogott Mr.Payne.
-Mégis hogy? Ők értünk vannak, mi pedig ő értük.-szólt Liam.
-Ez nagyon szép, attól függetlenül Roset majdnem kinyírták  a Wc-ben. Paradicsom, kövek, kavicsok...Legközelebb mit dobnak Rosehoz?! Kiskutyát!? Leütik egy golfütővel?-suttogott El.
-Port kapott Rose..-borzongtam nagyon halkan.
-Ha kijön Zayn, csinálunk még egy videót, amibe mindent elmondunk. Tisztázunk mindent, és mindenkit.-suttogott Louis.
-A gyerekekhez visszamegyünk, ezt nektek el elintézni, mi nem kellünk.Mi legyen a családokkal?-suttogott Mr.Payne.
-Menjenek hozzánk haza.-szólalt meg Harry.-Aztán mi is hazamegyünk, és elköszönünk tőlük. Gondolom menniük kell haza.-motyogta Harry. Bólintottunk, mikor Zayn kijött az ajtón, remegett az idegtől.
-Nem vagyok hajlandó szerepelni a videóba.-suttogta a srác.-Elég volt minden. Elegem van-motyogott, a fiúk pedig felpattantak.
-Mi?-akadt ki niall.
-Rose nem fog hozzám jönni, hála a rajongóknak. Elérték amit akartak. Gratulálok nekik.-suttogott Zayn és könnyfátyolos szemeivel lépett el tőlünk.
-Úristen...-suttogott Dani és sírta el magát El-el.
-Megcsináljatok, most azt a videót.-akadtam ki. A menedzser pedig jött a géppel.
-Legyetek kíméletesek, és ne káromkodjatok.-szólt a menedzser, a hivatalos Twitterről pedig bejelentkeztek.
-Erősítsétek meg, hogy a banda nem oszlik szét.-szólt oda a fiúkhoz Paul.
-Zayn most lépett ki...vagy nem tudjuk mit csinált, de Grace utána ment.-szólt Niall, a menedzser pedig bólintott.
-Akkor nem én beszélek.-motyogott Louis.
-Én sem.-morgott Harry.
A twitteren elindítottak a videófelvételt,mosolygás, és minden egyéb nélkül.
-Sziasztok!-köszönt Niall és próbált mosolyogni, a többiek pedig integettek.-ez egy nagyon gyors, és nagyon rövid videó lesz, a pár napja lezajló történések miatt. Először is...nem oszlunk fel. miért is oszlanánk fel?!-motyogott Niall. Ő is tudta. Zayn miatt.
-Második amire nagyon kíváncsiak vagytok, de már mindegy, igen, Zayn tényleg megkérte Rose kezet, és Rose pedig igent mondott. Viszont, mivel pár órája történt egy más, amit képtelenek vagyunk felfogni, ami miatt kiakadt Gemma is, és reménykedek, mindenki olvasta Harry kiírását, az gondolkodjon el egy picit.a sok bántás, sérelem miatt, Rose visszaakarja mondani az esküvőt miattatok, mivel imádja Zayn-t, de nem szeretné elvenni tőletek. Gondolkozzatok el és akkor rájöhettek miért nincs benne a videóban Zayn.-beszélt egy szuszra Louis. Igaza volt.
-A harmadik, ami kicsit zavaros, de már lassan mi is unjuk, hogy ebből áll a kavarás.-motyogott Harry.
-A pici csöppség Zayn Malik, és Lia Rose Payne közös kislánya.-fújta ki a levegőt Harry.
-Gyönyörű, imádni való  szép hercegnő.-mosolygott Niall.
-Nagyon fáj olvasni a Twittert, fáj látni, hogy ennyire ítélkeztek, és tudjuk hogy részben a mi hibánk. De csak olvassatok el amit Harry ki irt egy órája (?), és szerintem minden ember aki eddig jogtalanul ítélkezett, megfog változni a véleménye, valamilyen irányba biztosan.-beszélt szomorúan Liam.
-Sajnálunk mindent. Sziasztok. -nyomta ki a kamerát Louis, így a videó már nem forgott tovább.
-Amúgy mit írtál ki?-kérdezte El Harry-t. Előkotortam a telefonomat, és léptem be twitterre. Megtaláltam Harry kiírását, amin kicsit ledöbbentem..
@harry_styles: Gratulálok! Úgy megkérdezném azoktól a "rajongóinktól" akik megdobálták Rose-t paradicsommal, kövekkel, kavicsokkal...miért? Ártott nektek? Szerintem nem. Ha tudnátok az a lány (!!!) Levágott két darabot a hajából, és egy gyönyörű szép 5 éves leukémiás kislánynak adta, megcsinálta két cofoccskának, plusz, hogy ne érezze egyedül magát a lány, felkötötte a haját, és felvett ő is egy kendőt! A lányt, a két testvérével örökbe fogadja az otthonba! Nem ismeritek a lányt! Bántott vagy ártott nektek? Nem tudunk róla.  Miért ítélkeztek? A nővérem pedig jogosan akadt ki! Tudom hogy rengeteg rajongó kivétel, és tudjuk, hogy az összes lánykánk, egytől egyig csodaszép, okos, és csodaszép (!).De az miért jó azoknak a rajongóknak hogy ha mi szenvedünk? Jó érzés? Rohadt szarul vagyunk, ez az igazság! És akkor jön a ráadás.'Ők'. Amúgy szeretünk titeket, és bocs.-olvastam magamban Harry kusza ki írását, ahogy a többiek is.
-Zayn és Grace utánunk jönnek, menjünk haza..-suttogta Niall.
-Maradok.-motyogott Liam.
-Nem, jössz te is haza.-szólalt meg Mr.Payne és inkább lökte előre a fiát.
Meg utoljára benéztem a lányhoz, aki csöndesen és nyugodtan szuszogott.
-Katy elviszi a picit.-motyogott Niall bátyja már lent az alsó szinten, és láttuk ahogy mindenkinek nyúzott az arca. Fáradtak az emberek. A hátsó kijáraton át távoztunk, ültünk némán kocsiba és hajtottunk haza.

*Később, otthon:*
-Ezt amúgy Rose kapta.-jött be Dejan és rakott le elém egy vaskos óriási borítékot.
-Mi van benne?-kérdezte Wali és jött mellém.
-Nyissuk ki.-motyogott Phoebe én pedig vállat rántottam.
-Ha bomba van benne, akkor szólj előre.-vigyorgott Dejan.
-Az lesz az első.-röhögött fel Gemma és állt mellém.
-Újságok, lapok, és még borítékok.-néztem bele.
-Basszus.-vigyorgott Dony, majd kapta ki a kezem közül a borítékot és szakította szét. Lassan már mindenki körénk gyűlt.
-Uuuu.-csillogott a szeme a lánynak, és pakolt ki. Döbbenten néztük a divatújságokat.
-Ááá benne vagyok. -vigyorgott Dony, és szaladt az anyjához.
-Rose a Vouge címlapján van.-döbbent le Safaa.
-Örömmel értesíti a paraparaparapara London Egyetemi intézetünk, hogy a vizsgái a sikeresek voltak, így diplomájáért legyen szíves befáradni.-nézett óriásit Dejan.
-Mi a...-motyogtam és néztem tovább a borítékba széjjel.
-A kurva életbe.-akadt ki Niall és szaladt be hozzánk.
-Az 1D kegyes szívtiprója és barna szemű elsőszámú apuka, kórházat rongál? Riporterre támad és ordibál? Összetört egy egész emeletnyi üvegablakot, rátámadt egy ártatlan riporterre és ordibál a mögötte jövő szőkehajú, Niall Horan barátnőjével. Nocsak, nocsak. Mi történik?!-olvasta a telefonját Niall. Ekkor óriási fékcsikorgás, autóajtó csapódás és ütközés hallatszódott. A következő pillanatban Zayn rohant be sírva, utána Grace.
-Zayn a kurva életbe, majdnem megöltél minket. Állj mar le.-fogta meg a gyereket, de ő kirántotta és rohant felfele.
-Ó, takarás.-kiabáltam, és a kicsik szemet Dejannal eltakartuk, míg Grace előkapta a titkos dugi helyről a pisztolyt és ment Zayn után.
-Ó Bazd meg.-nyöszörgött Niall, és szaladt a barátnője után, mi pedig utána.
-Zayn állj le. Elment. Kész. Vége. Nem tudsz mit csinálni.-beszélt Grace.
-De...tudok..-suttogott Zayn, elővett valami gyűrött lapot a farzsebéből és tette le az asztalra, fotózta le majd nyomogatta a telefonját....bőgve.
-Mi történt?!-suttogta Dani. Grace közeledett a reszkető Zayn-hez. Teljesen ki volt idegileg.
-Nézd. Leteszem ide. Na,gyere.-fogta meg Grace a pisztolyt, tette le az asztalra, ült fel rá, majd fogta meg szorosan Zayn kezét. Zayn odarántotta magához a lányt és sírt a vállán,előttünk.
-Mi történt?!-kérdezte most már Niall, Grace pedig leintette, közben a lapot amit lefotózott Zayn, átnyomta a szőkeség kezébe, és nyugtatta Zayn-t.
-Miii?!-ordította el magát Niall és nézett a haverjára és a barátnőjére. Mindenki a lap felé tömörült és ridegült el, mikor elolvastuk azt.


*3 nappal később, El szemszöge:*

-Dani.-kiabáltam a pici lánylakásunkba, ő pedig a másik végén kiabált.
-Mayat etetem.Felkelt már Rose?-kiabált.
-Miért ordibáltok?!-nyöszörgött a kanapén a lány, es nyitotta ki ket szep barna szemet.
Leultem ele.
-figyelj Rose...-kezdtem bele.
-Ez így nem mehet tovább.-jött be a picivel a kezében.-Kínzod magad. Látszik rajtad. Szereted Zayn-t, itt van maya, nehogymar a rajongok szedjenek titeket orokre szet.-ult le mellem dani a foldre.
-figyelj, tenyleg letorolted magadat twitterrol, es minden mashonnan.kikapcsoltuk a telodat, orulok hogy tudtuk hova bujtal, es nem loktel ki innen minket.nagyon szeretunk, es tisztelunk.De..-motyogtam .
-he..nagyon koszonok mindent, tenyleg.koszonom hogy vagytok nekem..-nyoszorgott rose es fogta a hasat.-ha gondoljatok menjetek vissza a fiukhoz, de engem ne buktassatok le.szeretem nagyon zayn-t, de a rajongoknak igazuk-  Es kerd el azt a tel.szamot, ami ott van a kihuzhatos fiok aljan, az irodaba.-kerlelt rose, en pedig bologattam.
-imadok az embereknek hazudni, igy is nyaralok hawaiin.-forgattam a szememet, es telefonaltam lisnek.
-El? Szia.na milyen hawaii? Milyen  családi nyaralas? Jok a pasik?!.-kerdezte a lany, en oedig felnevettem.
-szia lis.o hawaii milyen? Ize, napos.-neztem ki az ablakon, a ket lany pedig majdnem elrohogte magat.-csaladias.meg nem neztem szet ilyen teren, de akkor miattad majd kinyitom a szemem.-kuncogtam fel, es hallottam hogy elnemul a hatterzaj, vagyis mindenki hall.
-atadjam a baratodat? Mivel gondolom ot akartad hivni, es kapalozik a telefonert.-motyogott lis.
-Nem, direkt teged hivtalak.megneznel nekem egy telefonszamot? Surgos..-motyogtam, es gondolkoztam el magamban.higy en ezert mit kapok louistol.
-oooo persze.-motyogott ea hallottam hogy setal a lany.
-koszonom.az irodaban, a kihuzhatos fiok legaljan van egy telefon szam.az kellene.-hadartam.
-rendben.nezzuk.-motyogott lis.-meg van.-hallottam kesobb a hangjat.-azt mondja..-morgott, majd nemult el.
-eleanor jane calder.-orditott a telefonba.
-basszus felismerte.-csapott magara rose, lis pedig tovabb orditott velem.
-mi a kurva jo istenert kell neked brad telefonszama?-orditott velem.
-lis..sss.-suttogtam, mert tudtam hogy most mar ugy is mindegy.
-kinyirlak El.minek nekes brad telefonszama? Nem volt eleg hogy kajdnem kinyírt ?-orditott a telefonba.
-teves.-kiabalt bele egyszerre dani es rose a telefonba, hallottam a nyoszorgeseket, vagyis felismertek minket, majd ido elott tette le a telefont dani.
-vedd ki a kartyat.-szolt hozzam rose, ennpedig cselekedtem.
-minek kellett volna nekunk brad szama?-kerdeztem nyersen a lanyt.
-mert o tudd szerezni olyan eros fajdalomcsillapitot.-nyoszorgott rose.
-amibe tuti belekever valamit, plusz rose, itt van maya..-suttogtam..o pedig bologatott.
-utalok mindenkit.-ult fel rose a kanapen.
-na.-mosolygott dani.
-20 percet kapsz atoltozni.-mutattam a lanyra.-beviszunk a korhazba, es ha nem jossz, felhivom zayn-t.valassz.-suttogtam, es probaltam gondolkozos arcot vagni.
-oltozok.-suttogta a lany.
-addug feloltoztettem a draga hercegnőt.-mosolyogtam a picire, dani pedig ment a konyha felé.
-mindenkeppen leakartok buktatni?!-kerdezte rose danit.
-nem, magadat fogod lebuktatni.segitunk, hogy rajojj, hibat kovetsz el.-morgott dani.
-tudod mi volt oriasi nagy hiba? Nezett engem a lany, megraztza a fejet.
-feltalalni a nutellat.na az hiha volt, es elhinni hogy en elmegyek a korhazba.-mosolygott ram, majd fekudt oldalra.
-el..-jott be dani egy telefonnal, es telefonalt.kihangostotta.
-dani?!-hallottam meg kozosen roseal zayn hangjat.rose fajdalmas arccal nezett rank.megsajnaltam, es hirtelen leutottem.
-bazdmeg El.elajult te leutotted..-akadt ki dani, es csuktuk ossze a telefont, ido elott.meghallottak.
-gyere.-szoltam, kerestem szikszalagot, es mentem oda a lanyhoz, bekotottem a szajat, ket kezet,es a labat.
-ha ezt liam latna..-rohogott fel dani.elmosolyodtam, es fel szemmel a lanyra neztem.
-oo..-nezett oldalra.
-hagyjuk..-legyintettem, es mayahoz leptem.feloltoztettem a mosolygos kisbabat, majd tettem bele a babahordozoba, es fogtam meg.
-gyere.addig fogom  rose-t.zarj be.-fogta meg a lanyt a vallara.en pedig lecsuktam mindent, es bezartam mindent.
-basszus.hatso lift.harry megjott.-nyelt dani,mi pedig szaladtunk lefele a hatso lepcsohazon lefele.a foldszinten lattuk ahogy harry idegesen beszall a liftbe.
-siess.-szoltam danihoz, rose labat a vallamra dobtam, a kislanyt pedig a kezembe tartottam.dani a kiutott lannyal elol szaladt a kocsihoz en beultem a babahordozoval elolre, dani bedobta hatra a lanyt, ult a vezetoreszhez, es inditotta el a kocsit.
-lanyok.-orditott harry, es szaladt felenk.dani beletaposott a gazba, es rohantunk a kocsival london utcain a korhazba.
-rose mindjart fel kell.-nyoszorogtem, es a pici megerezte az idegesseget, o is nyugtalankodott.
-ss.-suttogtam es simogattam  a picit.
-itt vagyunk.-allt be a parkoloba.kocsik vettek minket korul, kattogtattak a fenykepezogepeket,kopogtattak az autot, es kiabaltak.
-mhhhmhhh.-hallottunk meg hatul egy hangot.rose felkelt.sikitani probalt, de nem ment neki.
-Kicsapom az ajtot, itt elterulnek.-vigyorgott dani.
-amugy nagyon szeretunk rose.-nezett hatra, majd csapta ki az ajtot, es ugrott ki.
Ket riporter kifekudt.
-boccsesz.-szolt, es nyitotta ki hatul, es rose nyoszorgott.megijedt.o szegeny.kippattantam en is, lezartam a kocsit.rose nyoszorgott, es danival kozosen probaltuk bevinni a korhazba.
-ne erjen a gyerekhez.-orditottam egy riporterre, mikor megjelentek a rendorok, es harry.
-mhhgkm.-hallottuk rose akaratos kiabalasat.
-lecsaplak.-vigyorogtam lanyra, o pedig megijedt.
-lanyok.-orditott harry.
-futas.-kiabalt dani, fogtam a babahordozot, es szaladtunk a tomegen.
-eleanor jabe calder.danielle peazer azzonal hagyjak abba az ember es gyerekrablast.-orditottak.
-mi a fasz?-fordultam hatra.
Harry szaladt utanunk a fotosokkat lokdoste, es megjelent rengeteg rajongo, es a csapat.
-basszak meg.-akadt ki dani, es hatrafordult.rose pedig nyoszorgott es ugralt.berohantunk a korhazba.harry-t meg beengedtek utanunk.katy szaladt hozzank, egy csomo orvossal.
Leultettek, es kotoztek ki
-fajdalomcsillapito kell.-nyoszorgott rose, es Fujjogatta a levegot.
-mit csinaltatok vele?-orditott harry.-mit csinaltatok vele.?!-orditott harry, es mikor beszaladtak a tobbiek a bejarati ajton, idegessegemben megpofoztam.
-hii...-nyoszorgott dani.-ott maradt a nyoma.-kuncogott fel a lany, es pacsizott le velem.
-el kell tunnom innen.-suttogott rose, en pedig rafekudtem a lanyra, es igy toltak el minket.
-lanyok mi ez az egesz?-loholt utanunk katy.
-bujocska.-kuncogtam fel.
-be vagy szivva?-kerdezte katy, es nezett a szemembe.
-dehogy.-akadt ki dani.-bujocskazunk 3 napja.de feladtuk a fobujost, hogy ne kovessen el vegzetes hibat.-nezett rose-ra, akin rajtunk fekudt.
-faj..-nyoszorgott a fajdalomcsillapito miatt.
-mindjart jobb.-szolt egy mentos.
-edward hol van?!-kerdezte rose.
-itt.-szolt a mentosbejaratnal rose.
Ereztem egy oriasi rugast, es a kovetkezo pillanatban a foldon kotottem ki.katy felhuzott es szaladtunk a lany utan.
-szokunk.-szolt a mentoshoz, es huzta volna maga utan, de a mentos maradt.felnezett rose, es ledobbent.az ablakon nem lehetett kilatni a rajongoktol, es a tablaitol.
-"Szeretunkrose."bocsass megnekunk"."zoseforever"."r+z=m♥."Nemakartunk bantani".-es tarsai.rose elbogte magat, a rajongok pedig szívet mutattak fel neki.nagyonsirt.danival kozosen megfogtuk zayn-t, es huztuk oda a lanyhoz.egymas melle altunk.pont ugy, hogy dani liam mellett, en oedig louis melle kerultem.osszepacsiztunk.zayn odahuzta magahoz a lanyt, es szorította, ahogy csak tudta.elmosolyodtam, a rajongok pedig sikitoztak tapsikoltak kiabaltak.
-eleanor jane calder..danielle peazer.-szolitottak, a rendorok, en pedig vörös fejjel leptem az ablakhoz, nyitottam ki, a rajongok pedig megijedtek.
-bocsi lanyok.-ugrottam fel a parkanyra, a kiabalo rendor pedig majdnem ujra kezdte.
-fogja be.elrontja a kiabálásával a romantikus zose pillanatot.nem raboltuk el a lanyt. bujocskaztunk.okunk volt ra.vagyis.. nekunk nem.csak neki.de most mar minden jo es happy.hazalehet menni, a bulinak vege.rolunk is lelehet szallni a draga rendorbacsiknak.puszi.-kiabaltam, ugrottam be az ablakbol, es csuktam be magam utan, mielott valaki beszabadul.
-rose..jisse remegsz.nemkene leunod?.-szolt niall, rose pedig megrazta a fejet.
Dani beszelt katyvel, a tobbiek odamentek rose-hoz, louis pedig hatul elkullogott.utana mentem, o pedig az automatahoz lepett.
-loui.valami baj van?!.-fogtam meg a hatat, o pedig oldalrol ram nezett, es megrazta a fejét.
-á nincs.-vont vallat.-mizu?.-kerdezte tetetett erdeklodessel, en pedig felhuztam a szemoldokom.tudtam hogy regen baj van.
-louis.mi a baj?.-neztem a szemeibe, es ereztem ahogy a hangom megremeg.
-meg kerdezed?.-nezett ram hitetlenkedve. -nincs semmi.csak hazudtal.nekem.-mutatott magara.-jo erzes volt becsapni?az utobbi honapokban minden a fejetetejere allt.sok. Legalabb korbeneztel hawaiin pasik miatt? Kerestel ujat magadnak?.-beszelt a baratombol a feltekenyseg.
-louis.-suttogtam es sirva neztem a szemeibe.osszezarta, es a falat nezte.
Utalta a veszekedest.
-rose miatt kellett hazudnom.azt hittem ismersz annyira, es rajossz, te is tudod hol a hazunk.legalabb a telefonhivasnal.-akadtam ki halkan, es beszelni sem tudtam a siras miatt.
-Mással voltam elfoglalva.-morgott.
-Vagy másvalakivel.-javítottam ki.Tulajdonkeppen csak visszaakartam neki csapni, de mikor ő bólintott, hogy igazam van, összetörtem.
-Remélem kerestél hawaiin magadnak uj pasit..-kacsintott ram, lokott belem, es hagyott ott.
Bogtem.elsirtam magam, amit nehany rajongo eszrevett.kopogtattak az uvegablakon, en pedig csak a foldon ultem,es sirtam.nem akartam elhinni.megcsorgettem a telefonom aput, o pedig rogton beleszolt.
-londonba vagyok.-hallottam a hangjat, en pedig szipogtam, es megakartam szolalni, de nem ment..
-kislanyom.-lagyult meg a hangja.-jol vagy? Mi tortent?.-hallottam az apukam aggodalmaskodo hangjat.
-apu..-sirtam.-gyere ertem..-sirtam el magam nagyon.-louis kidobott.-suttogtam.
-mindjart ottvagyok.vagj at a lanycsordan,itt leszek a kocsival mogotte..-beszelt.
-szeretlek.-suttogtam, nyomtam ki a telefont, alttam fel, integettem az aggodalmaskodo rajongoknak, poroltam le magam, es setaltam a folyoson.kidugtam a fejem a forduloba.mindenki hattal alt nekem.roseal foglalkoztak.pont jo.nem figyelnek ram.ellopakodtam a cuccomig, felkaptam a taskam, mikor lis eszrevett.
-uristen.-szaladt felem, en intettem neki, es futottam el a taskammal, de lis utolert,es elkapta a kezem.
-El?miert sirsz? Mitortent?-nezett ram, es olelt meg.felneztem az olelesebol es meglattam a tobbieket.
-semmi.-ráztam meg a fejem, es vontam vallat.-csupan elvesztettem valakit, aki az eletet jelentette nekem.-suttogtam hogy csak o halja, o pedig megolelt.
-reszvetem.-suttogott  a lany.aranyos dolog volt tole.meg ha nem is ertette.
-ripelounor.-suttogtam, es neztem a lany szemeibe.kellett neki par perc mig leesett neki.
-itt van apukam ertem, vigyazz a csajokra.szeretlek.orulok hogy megismertelek.-suttogtam, adtam egy puszit a lefagyott lany arcara.majd utoljara beleneztem louis szemeibe.elfordult.jelnek vettem, igy felkaptam a cuccaimat, hatam mogul intettem, es rohantam ki a korhazbol.
-El.-hallottam ahogy a rajongók fogdosnak, meg akarnak ölelni, kérdezik mi a baj.
-El. Mondj valamit.-hallottam egy rajongó hangját.
-Jegyezzetek meg. Mikor a tükörbe néztek, mindig az legyen az első gondolatotok, hogy szépek vagytok, mosolygósok és gyönyörűek. Mert így van. Egy fiú sem érdemli meg, hogy szomorúak legyetek miattuk. Az igazi nagy ő miatt, lehet sírni. Főleg ha neked ő volt az életed.-beszéltem és sírtam. Megláttam apu kocsiját, ő kiszált és jött értem.
-Nagyon szeretnek titeket a fiúk és a barátnőik is. Rose is nagyon szeret titeket gyönyörű rajongók. Támogassátok őket most nagyon.-sírtam és beszéltem.
-El hová mész? Gyere vissza!!!-hallottam Dani ordítását.
-Helyet adok az új Louis Tomlinson barátnőnek.-morogtam, de nem elég halkan. A rajongók meghallották és sikítani kezdtek.  Apu megfogta a kezem, megszorította és benyomott a kocsiba. Beszállt  ő is és beletaposott a gázba.
-kicsim.nesirj.-nezett hatra.megraztam a fejem.
-en vagyok a hibas.hazudtam neki..-suttogtam.
-a fenet.te nem is tudsz hazudni.max az kegyeshazugsag lehetett.-nezett ram.
-mar teljesen mindegy.menj rose otthonaba, kerlek.kell a cuccom.-suttogtam, o pedig bolintott, es kanyarodott.
-hianyoztal.-ultem elore es toroltem az arcom.
-te is nekem kislanyom.-simogatta meg az arcom.
-kereshetek neked egy ugyvedet?.-nezett ram,en pedig felnevettem sirva.
-megengedem.-neztem ra, majd az otthon elott levo kocsibol kiszaltam.
-jossz vagy maradsz?-neztem be.
-segitek pakolni.-jott velem.
-koszonom.-sirtam el ujra megint magam.daisy kinezett az ajton.o ne.
-El.barinom.-szaladt felem, en pedig felkaptam.
-mizujs pici lany?-probaltam mosolyogni, de nem sikerult.
-miert sirsz?.-szaladt felem phoebe.intettem apunak hogy menjen be a hazunkba,mindjart megyek.
-nem sirok.-raztam meg a fejem.
-csajok.kaja.-hallottam meg gemma hangjat.vagyis meg nem mentek el.
-El, jol vagy? Szaladt felem a nappaliba.bolintottam,es letettem a lanyokat.
-csajszibarackok.-mosolyotam a ket ikerlanyra.-nekem most el kell mennem, apukam mar ott bent van.-mutattam a hazunkra.
-hova mesz?!-lett siros hangja a daisynek.
-haza.a szombamba.-mosolyogtam a lanyra, de belul bogtem.
-es mikor jossz vissza?!-nezett ram phoebe.
-na lanyok.puszilok es olelek mindenkit.a ket novereteket is, es anyukatokat is.uzenjetek meg neki hogy csodas fia van.nektek pedig csodas bagyjatok.-mosolyogtam az ikrekre, es hallottam, ahogy apu pakol.
-szeretjük a batyankat.-mosolyogtak ram.
-az jo.en is.-sirtam el ujbol magam.
-legyetek ilyen nagyon kedves es mosolygos lanykak azzal a lannyal is, aki helyettem fog jonni, es mutatkozik be nektek.remelhetoleg.-huztam el a szamat.
-mi?!-szaladt gemma melle anne, louis anyukaja,es a lanyai, niall apukaja, zayn novere, es apukaja.ben es dejan is,meg egy par otthonlakoka.
-mit csinalt a fiam?.-akadt ki a volt baratom anyuja.
-semmit.-mosolyogtam el magam.-csak kidobott.-suttogtam, es torzult ossze az arcom.
-mi?-akadt ki fari.
-eleanor.-hallottam meg aou hangjat.
-mennem kell.szeretlek tieket.-oleltem meg a kicsiket, akik ott voltak.louis anyukaja arcara nyomtam egy puszit.
-remelem louis mostani baratnojet is ennyire elfogja kenyeztetni, mint engem.-mosolyogtam az anyukara, majd fogtam meg a taskam, es indultam ki.
-El.-olelt meg lottie.
-majd irok twitteren, ha leszaltam a repulorol.-mosolyogtam a lanyra,adtam az arcara egy puszit.apu jott a taskamert, es nyult a kezem utan, majd mint az 5 eves kislanyt a jateksorrol az aruhazban, huzott el a kocsiig, nyomott be rajta, es szo nelkul ult be mellem.integettem meg, majd apu elhajtott onnan, en pedig teljesen osszetortem.
-mit pakoltal?-kerdeztem,es neztem hatra.
-hat.amit felismertem, hogy a tied, vagy a lanyomat tukrozi.-vont vallat.
-koszonom.-suttogtam,es neztem a kocsit.unatkoztam, es az ido vegtelennek tunt.arcomrol meg mindig potyogott a konnyem, de apunak nem nyilhattam meg. Nekunk furcsa a kapcsolatunk.louist mostanaba sem szivlelte, csak kezdte elfogadni.most mar mindegy..
-megyunk egyenesen a repuloterre.jo?.-szolt apu, en pedig bolintottam. Lekanyarodott, en pedig becsuktam a szemem.a kovetkezo pillanatban mar a repuloterren alltam, mikor feleszmeltem a gondolkozasombol.
Par rajongo odamereszkedett hozzam, es csak megoleltek.aranyosak voltak.nem kertek autogrammot, csak neha egy egy lany kepet.
Apu intett hogy ido van.
-sajnalom csajok.mennem kell.-beszeltem, es integettem  a rajongoknak.elszaladtam apuhoz, o pedig huzott at a biztinsagiakon, neztek bele a taskankba, hogy nincs e benne puska.bar legszivesebben lelonem magam,de nem gaz.tegyunk ugy, mintha minden jo lenne.-gondolkoztam magamban.
-irtam sms-t anyadnak hogy megyunk haza.kijon elenk.-beszelt a repulon, en bolintottam, es kifele neztem a repulobol.bedugtam a fulesemet, elokerestem az ipodomat,dugtam ossze a kettot, kapcsoltam be a leljizos zeneimet, es utemre sirtam.apu nem foglalkozott velem, miert is foglalkozna?.aludt.igy a legjobb.valahol utkozbe aludhattam el, mert a styuardess razott fel, hogy kapcsoljam be a biztonsagi ovemet, mert leszalunk.ugyanigy tett apaval is.
-Nézz oda.-szólt apu és lökött meg oldalról, mert én csak a földet voltam képes nézni. Felnéztem ahová ő mutatott. Anyu ott állt Mattel. Ó istenem. Apu kezébe nyomtam a táskám, átbújtam a szalagkorlát alatt, és szaladtam a várakozó pároshoz.
-Szia El.-mosolygott rám anyu, és szorongatott meg. Mikor elengedett. Odabújtam Matthez, ő pedig megforgatott.
-Szia tündérke.-ölelgetett meg, és puszilt homlokon.

11 megjegyzés:

  1. Folytatni, folytatni és folytatni :D De igazából rátok bízom, hiszen ti tudjátok, mit és hogyan kéne, tehát szomorú leszek, de nem hibáztatlak titeket, ha vége lesz. Akkor is imádni fogom, ha nem lesz és ez lesz életem egyik legjobb fanficje, amit olvastam xx

    VálaszTörlés
  2. Úristen :o Végigolvastam és NENENENENENENENENENENENENENE!!! Elounort akarok MOST! Ne tegyétek ezt velem lécci :'(

    VálaszTörlés
  3. Folytatni!!! Bár ebben a részben nem mindent értettem az ékezethiány miatt meg néhol az elirások miatt de az kárpótol mindent hogy ez a kedvenc blogom!!

    VálaszTörlés
  4. Folytatni és késöbb uj blog :DD

    VálaszTörlés
  5. Ááá!! Folytasd!! :) Nagyon jó ♡☆

    VálaszTörlés
  6. Mikor lesz rész?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pár napon belül az egész blog teljesen megújul:) hamarosan:)

      Törlés